بازدید 3187

دزدان حرفه‌اي خودروهاي تبريز دستگير شدند

کد خبر: ۴۳۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 21 September 2014
فرمانده انتظامي شهرستان مراغه آذربايجان‌شرقي از متلاشي شدن سارقان حرفه‌اي با کشف 3 خودرو و دستگيري 4 نفر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ پاسدار عيسي هاتفي فرمانده انتظامي شهرستان مراغه آذربايجان‌شرقي در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت يک دستگاه خودرو در شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت و ماموران آگاهي با تلاش شبانه‌روزي و استفاده از شگردهاي پليسي مخفيگاه سارقان خودرو را در مراغه و بناب شناسايي و در يک عمليات پليسي موفق به دستگيري چهار نفر با هويت‌هاي معلوم شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان مراغه آذربايجان‌شرقي تصريح کرد: اعضاي اين باند که به عنوان اوراقچي حين اوراق نمودن خودرويي بودند دستگير شده و اعلام کردند خودروهاي سرقتي را از تبريز سرقت و خريداري کرده و پس از اوراق و حک شماره موتور و اتاق، با تلفيق سند خودروهاي ديگر و تهيه اسناد جعلي قصد فروش را داشتند که با هوشياري پليس باند سارقان متلاشي شد.

سرهنگ هاتفي ادامه داد: در اين راستا با بازرسي محل موفق به دستگيري 4 نفر و کشف سه خودرو و ابزار و آلات اوراق و حک شدند.

فرمانده انتظامي مراغه به شهروندان توصيه کرد: خودروهاي خود را مجهز به آژير و قفل فرمان نمايند تا فرصت ارتکاب جرم از سارقان گرفته شود و نيز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تقدير و پيشنهادات سريعا با سامانه 110 و 197 تماس حاصل نمايند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس