بازدید 21415

اژه ای:شبکه های اجتماعی موبایلی مسدودشوند

معاون اول قوه قضاییه در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوردن زمینه و بستر فنی مورد نیاز برای انسداد و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های اجتماعی نظیر وآتس آپ، وایبر و تانگو اقدام عاجل صورت پذیرد.
کد خبر: ۴۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴ 20 September 2014
معاون اول قوه قضاییه در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوردن زمینه و بستر فنی مورد نیاز برای انسداد و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های اجتماعی نظیر وآتس آپ، وایبر و تانگو اقدام عاجل صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا از دفتر سخنگوی قوه قضاییه، درنامه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به وزیر ارتباطات آمده است: نظر به انتشار گسترده محتوای مجرمانه و ارتکاب به انواع جرائم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی بالاخص انتشار وسیع مطالب مهم علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در هفته های اخیر از طریق برخی شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، وایبر و تانگو که بعضا توسط دولت های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مدیریت فنی و محتوایی می شود.با عنابت به این که علی رغم استمهال سه ماهه جنابعالی و همکاران محترم مبنی بر اعلام آمادگی درخصوص فراهم آوری امکان مسدود سازی و پالایش هوشمند محتوای مجرمانه در شبکه های موصوف و ارائه شبکه های اجتماعی داخلی هم سطح با شبکه های مذکور، مع الاسف تاکنون اقدام موثری به عمل نیامده است.

این نامه می افزاید: لذا در اجرای دستور آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد.

در ادامه این نامه آمده است: در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدود سازی شبکه های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل آورده و با متخلفین از دستورات قضایی در هر رده ای طبق قانون برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۸۱
انتشار یافته: ۲۲
آخرش که چی؟
من در حال حاضر از فیلتر شکن استفاده نمی کنم، ولی اگه وایبر و واتس آپ فیلتر بشن مجبور می شم از فیلتر شکن استفاده کنم!!!! از ما گفتن بود.
باز هم بستن ؟تا کی؟ ایا از بستن فیس بوک نتیجه گرفتین؟
موافقم صددرصد .
خدا به خیر کنه!
این چه کاری به خدا همه چیزو که نمیشه بست خدایا شکرت آخه وایبر چه مشکلی داره من تو جنوب کار میکنم با تانگو بچه دوسالمو میبینم با وایبرم یه مقدار هزینه های موبایلو کنترل میکنم خداییش درست نیست با این امکانات ناقص و تکلونوژی عقب افتاده یه چیزی هم ملت پیدا میکنن واسه راحتتر کردن زندگی اونم میبندید همه که جوک درست نمیکنن چراصورت مسئله رو پاک میکنید
من نمیدونم چرا همه به منفی ها توجه میشه. اتفاقا در گروهی عضو هستم که باعث شدیم برای چند نفر نیازمند کمک جمع اوری کنیم و از همین طریق تفسیر ایات مقدس قرآن رد و بدل میشه
کمی منطقی باشید اقای اژه ای برای یکبار هم که شده
مطمئن باشید اینقدر این نرم افزار ها زیادن که نمیتونید جلوی همه اش رو بگیرید و راههای دور زدن فیلتر هم که تا دلتون بخواد زیادن
مثلا دلتون خوشه که فیس بوک فیلتر شده یه سری بزنید متوجه میشید
موبایل جمع کنند که بهتره
به خاطر یک سری آدم نادان قراره بقیه مردم محروم بشن؟
افرین افرین...!!!
به نظر شما این عاقلانه است که بخاطر خطای یک عده شبکه به این مفیدی و مفتی مسدود بشه؟
خودمون فیلتر نشیم صلوات
به به...

بهانه هم جور شد بالاخره...

فیــــــــــلتــــــــــــــر!
دمت گرم باید زودتر این کارو می کردین
این چه کاریه اخه
ما با وایبر و... کار میکنیم
یه مشت عقده ای میان سو استفاده میکنن بعدش باید لینک ارتباطی ما بادنیا قطع بشه؟
اگر یه نادان روی دیواری بیاد توهین بنویسه لابد دستور میدین که همه دیوار ها جمع بشه!!
چند ساله دارین اینترنتو فیلتر میکنید چه فایده داشته؟
هنر نزد ایرانیان است و بس . البته هنر فیلترینگ
ما که نفهمیدیم کشورهای معاند از اینکه یک نفر تو وایبر به مادرش بگه که شام چی درست کرده و عکس غذاش رو به اشتاک بگذاره، چه استفاده ای خواهند کرد و چطور امنيت ملی به خطر می افته!!!
شد یکروز خبر خوب بشنویم!
این شبکه های اشتباهی (اجتماعی )امنیت را از مردم گرفته اند جوانان بجای مطالعه وتحصیل ساعتها غرق در گوشی هستند امکان تبادل هر تصویر و مطلبی میباشد باور کنیدخانواده هایی که نگران سلامت روحی روانی فرزندان خود هستند درگیر مشکل بزرگی شده اندگه این شبکه ها بوجود اورده اند
موندم منظورشون چیه ؟ همون قدر که آدم بی بند و بار هست توی شبکه های مجازی بچه حزب اللهی و هیئتی و بسیجیم هست . چرا باید تر و خشک به پای هم بسوزند ؟
همیشه شر و بدی و خیر و خوبی بودن راهش این نیست پاسخ تهاجم نرم دفاع سخت نیست !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل