بازدید 87588

بزرگترین قرارداد فروش قیر ایران بسته شد

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، از بستن بزرگ‌ترین قرارداد فروش قیر کشور خبر داد و گفت: قرارداد ۵۰۰ هزار تنی صادرات قیر این شرکت با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بسته شد.
کد خبر: ۴۳۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 20 September 2014
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، از بستن بزرگ‌ترین قرارداد فروش قیر کشور خبر داد و گفت: قرارداد ۵۰۰ هزار تنی صادرات قیر این شرکت با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بسته شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محسن دلاویز» با بیان اینکه ‌این قرارداد بزرگ نشان می‌دهد که ایران همواره علاقه‌مند به رشد، توسعه و آبادانی کشورهای منطقه است، تأکید کرد: ایران کشوری نیست که با ابزاری همچون تحریم به حاشیه و انزوا کشانده شود.

وی ادامه داد: ما کشوری بزرگ با قابلیت‌های فراوان و ملتی با عزم راسخیم که هیچ فشار و تهدیدی نمی‌تواند مانع ‌پیشرفتمان شود.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، حرکت‌های رو به رشد این شرکت را در راستای شاخص‌های مدیریت جهادی و تحقق حماسه اقتصادی مورد توجه مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: خود را موظف می‌دانیم با خودباوری، تلاش مضاعف و استفاده حداکثری از قابلیت‌های داخلی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی به فرداهایی روشن‌تر برای ایران اسلامی عزیز بیندیشیم.

دلاویز با تشریح روند ‌این قرارداد بزرگ و تاریخی خاطرنشان کرد: این قرارداد با توجه به تکالیف و ضوابط قانونی عرضه قیر در بورس انجام شده ‌و ما تمهیداتی را در راستای رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه اندیشیده‌ایم.

وی افزود: همچنین مقرر شد برای حضور شرکت نفت پاسارگاد در خارج از مرزهای کشور و جذب سرمایه‌گذاری خارجی جهت طرح‌ها و پروژه‌های احتمالی شرکت، در ادامه این قرارداد همکاری‌هایی بین دو طرف قرارداد انجام پذیرد.

مدیرعامل بزرگ‌ترین تولید‌کننده قیر خاورمیانه با با بیان اینکه بستن قراردادهای بلندمدت باز هم ادامه خواهد داشت، افزود: به سهامداران گفته بودم که به وعده‌های داده شده جامه عمل خواهم پوشاند و خوشحالم که امروز منافع درازمدت سهامداران در حاشیه امن خوبی قرار گرفته ‌و سهام شرکت نفت پاسارگاد هر روز ارزشمند‌تر از دیروز است.

دلاویز تصریح کرد: سهامداران باز هم منتظر خبرهای خوب در آینده نزدیک باشند.

شرکت نفت پاسارگاد، بزرگ‌ترین تولیدکننده قیر خاورمیانه، آماده است ‌در راستای معرفی برند قیر با کیفیت ایران به بازارهای بین‌المللی، حتی قیر رقبای داخلی را نیز مدیریت و به بازارهای بین‌المللی عرضه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار