بازدید 1714
بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون

کشتکار: به رکوردشکنی چاووشی‌فر ایمان دارم

کد خبر: ۴۳۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲ 20 September 2014
سرمربی تیم ملی شنا گفت: به موفقیت جمال چاووشی‌فر در شکستن رکورد ملی ایمان دارم.

به گزارش فارس، عباسعلی کشتکار در حاشیه تمرینات تیم ملی در شهر اینچئون اظهار داشت: اینچئون خودش را به عنوان قطب صنعتی، علمی و تکنولوژی در پایان قرن 21 معرفی کرده است. کره‌ای‌ها هم پذیرفته‌اند که بازی‌های آسیایی را در این شهر برگزار کنند. آنها نهایت تلاش خود را می‌کنند تا بهترین میزبانی را داشته باشند. شاید اگر شرایط این دوره را با دوره قبل در چین مقایسه کنیم، می‌توانم بگویم هنوز نتوانستند مثل چینی‌ها سازماندهی خوبی داشته باشند. در نهایت تلاش کردند که فضای مطلوبی را پدید آورند. دهکده خوبی در اختیار تیم ایران است. همه ورزشکاران در محیط‌های بسیار راحتی اقامت دارند.

وی افزود: با وجود اینکه غذای اینجا تنوع زیادی ندارد، اما همین میزان تنوع کم هم می‌تواند ورزشکاران را راضی نگه دارد. بهانه جویی در این خصوص نباید وجود داشته باشد. شرایط خوب است و همه باید برای موفقیت تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی شنای ایران درباره دلیل حذف مسابقه دو شناگر گفت: قبلاً هم پیش‌بینی می‌کردیم که فاصله زمانی برخی از ماده‌ها کم باشد. ما از قبل اعلام کردیم که ممکن است برنامه‌های تیم تغییر کند. به هر حال فکر می‌کنم تصمیم درستی بود تا شناگران ما در فاصله زمانی کم فشار زیادی را تحمل نکنند و در مجموع کارایی آنها پایین نیاید.

کشتکار در ادامه به مسابقه جمال چاووشی‌فر در نخستین روز مسابقات شنای بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم که شاهد نخستین شکسته شدن نخستین رکورد ملی در اولین روز مسابقات باشیم. جمال چاووشی‌فر یکی از بهترین و آماده‌ترین شناگران ما است؛ او بسیار آماده است. از نظر ذهنی و بدنی شرایط خوبی دارد. تمام امکانات هم در اختیار او بوده است. اگر در شرایط مسابقه اتفاق خاصی نیافتد شاهد موفقیت او خواهیم بود. من 100در صد به توانایی او باور دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی