بازدید 5943

هر شب فیلم دفاع مقدسی ببینید

شبکه سه سیما همزمان با هفته دفاع مقدس از امشب، ۲۹ شهریور تا ۶ مهر فیلم‌هایی همچون "گلوگاه شیطان"، "ضدگلوله"، "شور شیرین"، "۳۳ روز"، "ملکه" و " فرزند خاک" را در کنداکتور قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۳۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ 20 September 2014
شبکه سه سیما همزمان با هفته دفاع مقدس از امشب، ۲۹ شهریور تا ۶ مهر فیلم‌هایی همچون "گلوگاه شیطان"، "ضدگلوله"، "شور شیرین"، "۳۳ روز"، "ملکه" و " فرزند خاک" را در کنداکتور قرار می‌دهد.

به گزارش «نسیم»، فیلم های تلویزیونی و سینمایی "گلوگاه شیطان، ضد گلوله، شور شیرین، سی وسه روز، عصر روز دهم، به کبودی یاس، سکوت دریا، روزهای زندگی، بوسیدن روی ماه، ملکه، آنسوی رودخانه و فرزند خاک" در ژانرهای دفاع مقدس از شنبه 29 شهریور تا یکشنبه  6 مهر  از شبکه سه سیما پخش می شود.

ضمنا باز پخش فیلم های سینمایی هفته دفاع مقدس روز بعد ساعت 14:30 خواهد بود.

فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» به کارگردانی حمید بهمنی و نویسندگی حمید بهمنی و داوود امیریان وتهیه‌کنندگی سعید شرفی‌کیا ساخته سال ۱۳۸۹، شنبه 29 شهریور ماه ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی امین زندگانی ، پوریا پور سرخ ، جمشید هاشم پور ، جعفر دهقان  و محمد حاتمی آمده است : در سال ۱۳۶۴ گروهی از غواصان  برای شناسایی  وآماده سازی منطقه‌ای از رودخانه اروند دچار سختی‌های فراوانی می‌شوند اما سرانجام منطقه شناسایی شده و عملیات والفجر ۸ انجام میشود.

فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه کنندگی رضا رخشان ،یکشنبه 30 شهریور ماه ساعت 20:00از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم های ویدئویی است. او در اثر یک اتفاق درمی یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.

مهدی هاشمی ، مسعود کرامتی ، ژاله صامتی ،سعید آقاخانی ، امیر عزیزی  وبهشاد شریفیان در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی   و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری ، محصول سال 1388 است که  در آن بازیگرانی چون رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، علی کشوری، ایفای نقش کرده اند.

این فیلم داستان خانواده ای ایرانی را به تصویر می کشد که در سفر به کردستان گرفتار نیروهای عراقی می شوند و فرمانده ای به نام کاوه و نیروهایش تلاش می کنند تا آن ها را آزاد کنند.این فیلم مقطعی از زندگی شهید کاوه ،یکی از فرماندهان کردستان را به تصویر می کشد .

این فیلم دوشنبه 31 شهریور ساعت  20:00از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «33روز»  به کارگردانی جمال شور جه و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر ساخته سال ۱۳۸۹، سه شنبه 29مهر ماه ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کارمن لبس ،  یوسف آلخال و پیر راقر آمده است : سال 2006، منطقه مرزی جنوب لبنان و اسرائیل، روستای عیتاالشعب نیروهای حزب الله لبنان دو نظامی ارتش اسرائیل را به گروگان می گیرند تا به دشمن فشار بیاورند اسیرهای لبنانی را آزاد کند. اسرائیل یکی از بی رحم ترین نظامیان عالی رتبه خود به نام سرهنگ ادی را روانه منطقه می کند و ...

فیلم سینمایی عصر روز دهم  به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی  ،چهارشنبه دوم   مهر  ساعت 20:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در این فیلم خواهید دید: دکتر مریم شیرازی با گروهی از پزشکان هلال احمر برای کمک به مردم عراق عازم این کشور می شود و تصمیم به جستجو برای یافتن خواهر گمشده اش می گیردو ...

این فیلم محصول سال  1387 است که  هانیه توسلی ،  احمد مهرانفر،زهره حمیدی  و صغری عبیسی  در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی به کبودی یاس  به کارگردانی جواد اردکانی   و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری ، محصول سال 1387 است که  در آن بازیگرانی چون داوود عین آبادی ، محمد تقی نژاد و  رضا نامدار  ایفای نقش کرده اند.

این فیلم داستان برونسی فرمانده‌ای است که لحظه‌ای در اصول خود تردید نمی‌کند.  برونسی از جبهه به شهر می‌آید تا همزمان عملیات خیبر را جمع‌ کرده و برای عملیات بدر به جبهه بروند اما هر یک از آنها مسائلی دارند که برونسی باید حل کند.

این فیلم پنجشنبه 3 مهر  ساعت  9:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «سکوت دریا» به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی سیامک صرافت ، پنجشنبه 3 مهر ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم ویدئویی-سینمایی "سکوت دریا"خلاصه ای  از مینی سریال "در بند اروند" محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که دهه فجر سال گذشته روی آنتن رفت . این اثر سینمایی توسط وحید حسن زاده به رشته تحریر در آمده است و حمید ابراهیمی، عمار تفتی، زهرا سعیدی، نفیسه روشن، جلیل فرجاد، حسن اسدی، افشین نخعی، وحید شیخ زاده و رزیتا غفاری گروه بازیگران آن را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه»  به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته سال ۱۳۹۰ است. این فیلم داستان احترام السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می کنند و  بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.

این فیلم با بازی شیرین یزدان بخش،  رابعه مدنی، مسعود رایگان ،صابر ابر ،سعید پور صمیمی و  شیدا خلیق ، جمعه 4 مهر ماه ساعت 9:15 از شبکه سه سیما پخش می شود .

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی مرحوم ابوالقاسم حسینی است  که  داستان یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ تحمیلی را روایت می کند. میلاد کی مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی، مالک حدپور سراج و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم سینمایی تولید سال 1390،  قرار است جمعه 4 مهر ساعت 20:00 روانه  آنتن شبکه سه شود.

فیلم «سینمایی آنسوی رودخانه» به کارگردانی عباس احمدی مطلق و نویسندگی مهشاد مخبری و  عباس احمدی مطلق است که شنبه 5 مهر ساعت 20:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

درخلاصه  این فیلم با بازی احمد ساعتیان ، رضا مولایی ،رزاق رادان و حازم شاهی آمده است: در دوران دفاع‌مقدس، یک رزمنده ایرانی ضمن آشنایی با یک رزمنده فیلمبردار ایرانی ، دو نیروی عراقی را به اسارت می‌گیرند. حوادثی پیش می آید  که نه تنها موجب تغییرنگرش رزمنده ایرانی و دو اسیر عراقی به همدیگر می‌شود، بلکه باعث شناخت واقعی فیلمبردار ایرانی، توسط رزمنده ایرانی می‌شود.

این فیلم به تهیه کنندگی منوچهر محمدی تولید سال 1387  است .

فیلم سینمایی «فرزند خاک» به کارگردانی محمدعلی آهنگر ، نویسندگی محمدرضا گوهری  و تهیه کنندگی سید احمد میر علایی است که یکشنبه 6 مهر ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در داستان این فیلم  آمده است :در پس روزهای تار انتظار، مینا یافته که مسافر گمشده اش در دیاری غریب چشم به راه اوست. مینا تاب ماندن ندارد، دل به دریا می زند و سر به کوه ... راه دلدار صعب و طولانی است، و آتش شوق مینا سخت پرشراره ... راهنمای مینا گواناست، زن جوان کرد که بار درماندگی پیرش کرده و این دو، همسفران سفری تلخ و شیرینند... تلخ عین عسل ...

این فیلم ساخته  سال  1386است  که  شبنم مقدمی،مهتاب نصیرپور و حمید ابراهیمی درآن  بازی کرده اند.     

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر