بازدید 1965
باقری:

حضور سوشا ربطی به اعتراضش نداشت

کد خبر: ۴۳۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 20 September 2014
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس با رد این موضوع که سوشا مکانی به خاطر مصاحبه‌هایش درون دروازه این تیم قرار گرفت، گفت: سوشا کاملا آماده بود و کادر فنی تشخیص داد درون دروازه قرار بگیرد.

نادر باقری در گفتگو با مهر، در رابطه با حضور سوشا مکانی درون دروازه پرسپولیس در بازی مقابل راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هدف‌ همه نفرات، موفقیت پرسپولیس است و فرقی نمی‌کند که کدامیک درون دروازه بایستند.

وی در ادامه افزود: من در طول هفته شرایط  دروازه‌بان‌ها را ارزیابی می‌کنم و نظراتم به حمید درخشان ارائه می‌کنم. در نهایت این سرمربی تیم است که تشخیص می‌دهد چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه حضور  مکانی در ترکیب اصلی ربطی به مصاحبه‌های اخیرش داشته یا نه؟، خاطرنشان کرد: خیر. سوشا برای این بازی کاملا آماده بود و کادر فنی تشخیص داد که در این بازی او درون دروازه قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شد در دیدار برابر راه‌آهن نیلسون هم به نیمکت نشینی اعتراض کرده، تاکید کرد: اصلا چنین مساله‌ای صحت ندارد. هدف اصلی موفقیت پرسپولیس است. نیلسون دروازه‌بان باتجربه‌ای است و بعید می‌دانم که بخاطر نیمکت نشینی اعتراض کند.

باقری همچنین گفت: ما دو گلر کاملا آماده داریم. من آنها را تمرین می‌دهم و درخشان هم روی تمرینات نظارت دارد. ما در طول هفته شرایط را از همه جهات می‌سنجیم و من گزارشی را از عملکرد آنها در طول هفته را به سرمربی تیم می‌دهم و او است که تصمیم می‌گیرد چه کسی درون دروازه قرار بگیرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها