بازدید 6139

مرعشی:‌ کابینه باید ترمیم شود

به نظر من رئیس محترم جمهور با تجربه یکساله‌ای که دارند باید ترمیم آرامی را در کابینه و همراهان خود که متناسب با نیازهای روز هستند اعمال کنند.
کد خبر: ۴۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 20 September 2014
پس از تلاش برخی تندروهای جریان اصلاحات برای فشار به رئیس جمهور برای خروج از ریل اعتدال مرعشی با مصادره سبد رأی رئیس جمهور به نفع اصلاح‌طلبان و هشدار تلویحی در این خصوص به آقای روحانی، گفت: کابینه باید ترمیم شود.

به گزارش فارس، چندی پیش بود که سعید حجاریان در گفت‌وگو با یک ماهنامه اصلاح‌طلب در مورد عملکرد دولت تدبیر و امید گفته بود: به نظر من، در حوزه‌هایی که پاسخگویی‌های لازم صورت نگرفته، کابینه با نهایت ظرافت نیازمند ترمیم است، به عبارتی دیگر، روحانی باید دست به پالایش نیروهایش بزند، خواه نیرو درون ستادی باشد خواه در کابینه، یعنی هم در اتاق فکر و مشاوران و نزدیکان و هم در کابینه باید تغییراتی به وجود آید.

اما این پایان این ماجرا نبود و در نهایت پس از تاکید برخی دیگر از اصلاح‌طلبان بر لزوم ترمیم کابینه حسین مرعشی نیز در گفت‌و‌گو با روزنامه اعتماد گفته بود: «روحانی کابینه را ترمیم کند» در نهایت این عضو هیئت موسس حزب کارگزاران در یادداشتی که در بخش باشگاه عصر جدید ماهنامه صدا با عنوان «ضرورت ترمیم کابینه» منتشر شد نوشت: به نظر من رئیس محترم جمهور با تجربه یکساله‌ای که دارند باید ترمیم آرامی را در کابینه و همراهان خود که متناسب با نیازهای روز هستند اعمال کنند. رئیس‌جمهوری باید در این خصوص بازنگری کنند. دولت باید در تقویت و همراهی رئیس‌جمهور از آنچه امروز مشاهده می‌کنیم جدی‌تر باشد.

وی در نهایت در این یادداشت خود تاکید کرده است؛ آقای رئیس‌جمهور متوجه سبد رای خود هست. سبد رای ایشان اصلاح‌طلبان و بدنه اجتماعی همراه آنها و برخی از فعالین جامعه مدنی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان