بازدید 4489

زمان حملات هوایی آمریکا به سوریه پنهان می‌ماند

سوزان رایس، مشاور امنیت ملی اوباما باز هم سیاست ابهام را درباره احتمال و چگونگی حملات هوایی آمریکا علیه تروریست های فعال در سوریه اتخاذ کرد.
کد خبر: ۴۳۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷ 20 September 2014
سوزان رایس، مشاور امنیت ملی اوباما باز هم سیاست ابهام را درباره احتمال و چگونگی حملات هوایی آمریکا علیه تروریست های فعال در سوریه اتخاذ کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، رایس در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: گمان نمی کنم اعلام اینکه دقیقا چه زمانی این اتفاق (حمله هوایی به مواضع تروریست های سوریه) اتفاق می افتد یا اینکه چه گام هایی قبل از حمله برداشته می شود، به صلاح یا حکیمانه باشد.

وی افزود: هرگونه حمله ای در سوریه «در زمان و مکانی که ما برمی گزینیم» اتفاق خواهد افتاد و اینکه «کی و چگونه این تصمیم را می گیریم، بستگی به عملیات دارد.»

این اظهارات مقام آمریکایی در حالی است که سوریه اعلام کرده است هرگونه حمله هوایی در آسمان خود را بدون هماهنگی و کسب اجازه نمی پذیرد و آن را اقدامی خصمانه تلقی می کند.

مقام های روسیه نیز بارها بر لزوم هماهنگی و حرکت در چارچوب های متعارف بین المللی برای مبارزه با گروه های تروریستی تاکید کرده اند تا هر اقدامی در این باره مصداق نقض حاکمیت کشورها نباشد.

برخی ناظران سیاسی بر این باورند که حملات به تروریست ها در سوریه از سوی آمریکا تنها یک بهانه است و واشنگتن قصد براندازی حکومت بشار اسد را دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر