بازدید 4658

خاطرات رزمندگان حکم جعبه سیاه جنگ را دارد

کد خبر: ۴۳۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹ 19 September 2014
 
به گزارش ایرنا رییس دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کشور گفت: خاطرات رزمندگان و خانواده های شهدا حکم جعبه سیاه جنگ را دارد که برای ثبت آنها باید یک حرکت جهادی شکل گیرد.
محمد قاسمی پور اظهار داشت: از دست دادن زمان، تهدید بزرگی برای فراموشی خاطرات جنگ است که باید با برنامه ریزی جامع برای حفظ ارزش های دفاع مقدس اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه تدریس تاریخ شفاهی جنگ باید آکادمیک شود، افزود: هم اینک رشته ادبیات پایداری در دانشگاه ارایه شده که نیاز به ساماندهی و بازنگری دارد.

قاسمی پور در مورد برنامه های حوزه هنری در هفته دفاع مقدس گفت: حوزه هنری در تمام استان ها 'شب های خاطره' را با حضور یادگاران دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نسل جوان را باید با هفته دفاع مقدس درگیر کرد تا با آگاهی از سرگذشت وقایع جبهه های جنگ بتوانند جواب بسیاری از سوالات خود را در زندگی شخصی پیدا کنند.

رییس دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری کشور گفت: این دفتر هیچگاه نگاه مناسبتی به وقایع هشت سال دفاع مقدس ندارد و به طور پیوسته برای حفظ ارزش های این دوران تلاش می کند.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: در هفته دوم مهرماه سالجاری کتاب 'دست خدا' که توسط 'قاسمعلی زارعی' از یادگاران جبهه های نبرد حق علیه باطل است در حوزه هنری استان همدان رونمایی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر