بازدید 12862

مبارزان اروپایی ضد داعش وارد عراق شدند

کد خبر: ۴۳۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳ 19 September 2014
 یک روزنامه ایتالیایی از اعزام ده ها مسلمان مقیم این کشور به سوی عراق و سوریه برای جنگ با گروه تروریستی داعش در کنار پیشمرگان کرد خبر داد.

به گزارش ایرنا، روزنامه ' ایل تمپو' در پایگاه اینترنتی خود از پدیده جدید حرکت مسلمانان معتدل مقیم ایتالیا و سایر کشورهای غربی برای مقابله با گروه تکفیری تروریستی داعش خبرداد و نوشت:بسیاری از مسلمانان معتدل شیعه و سنی،از ایتالیا،فرانسه،آلمان، انگلیس، آمریکا،هلند،سوئد و بلژیک عازم عراق و سوریه برای جنگ با داعش شدند. 

ایل تمپو افزود: اینها مبارزان جدیدی هستند که از کشورهای غربی به خاورمیانه سفر کرده و داوطلبانه و بدون حمایت هیچ سازمانی، علیه داعش مبارزه می کنند و بدین صورت جبهه مبارزان غربی در عراق و سوریه در نبرد علیه داعش گسترش می یابد. 

ایل تمپو نوشت:این افراد اغلب دارای زندگی عادی همانند سایرین هستند ولی تحمل افراط گرایی داعش را نداشته و درکنار پیشمرگان کردستان عراق به جنگ علیه داعش می روند که خود آغاز یک پدیده جدید محسوب می شود. 

این مبارزان جدید می توانند تبدیل به دشمن واقعی حامیان داعش شوند. صدها مسلمان مقیم اروپا و آمریکا، کارمندان وکارگران و حتی روشنفکران که اصلیت کردی، ترکمنی و یزیدی دارند به سوی عراق و سوریه رفته تا علیه داعش مبارزه کنند. 

براساس این گزارش در زمان حاضر شمار این افراد محدود است.به طوری که از انگلیس 78 تن، فرانسه 63 تن، آلمان 80 تن، بلژیک 35 تن، هلند 46 تن، سوئد 18 تن و از ایتالیا 21 تن عازم خاورمیانه شدند. همچنین از اعزام 51 تن از امریکا، 66 تن از روسیه و 98 تن از پاکستان به این منطقه گزارش شده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی