بازدید 5467

مخالفان سوری دست به دامان رژیم اسرائیل

پیام مستقیم یکی از سرکردگان گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» به اسرائیل درخصوص درخواست برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در مناطق جولان و القنیطره بار دیگر از هماهنگی میان رژیم اسرائیل با گروه های مسلح مخالف سوری پرده برداشت.
کد خبر: ۴۳۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۷ 19 September 2014
پیام مستقیم یکی از سرکردگان گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» به اسرائیل درخصوص درخواست برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در مناطق جولان و القنیطره بار دیگر از هماهنگی میان رژیم اسرائیل با گروه های مسلح مخالف سوری پرده برداشت.

به گزارش پایگاه شبکه العالم، هماهنگی رژیم صهیونیستی با مخالفان سوری و گروه های مسلح بر کسی پوشیده نیست و این هماهنگی پیش از این در چشم پوشی اسرائیل از حضور عناصر مسلح در مرزهای سرزمین های اشغالی گرفته تا انتقال عناصر مسلح مجروح به مناطق اشغالی برای درمان نمودار شده بود.

یک سرکرده گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه درپیام مستقیم و اطمینان بخش به اسرائیل به منظور درخواست ایجاد منطقه پرواز ممنوع در جولان و القنیطره اعلام کرد «اسرائیل می تواند قلب های همه سوری ها را مجذوب خود کند .. ما در لحظه ای تاریخی قرار داریم .. مرزهای شما حمایت شده خواهد بود .. حتی فکر حمله به شما هم به ذهن هیچ کس خطور نخواهد کرد .. مردم دراینجا همه از جنگ بیزار شده اند.»

این سرکرده گروه «ارتش آزاد سوریه» پیام یاد شده را از طریق یک مصاحبه خصوصی با پایگاه «تایمز اف اسرائیل» به اسرائیل ابلاغ کرد.

این پیام اطمینان بخش درشرایطی به اسرائیل داده شده است که به اسرائیل هشدار داده شده است درصورتیکه منطقه پرواز ممنوع را در مناطق الجولان و القنیطره برای جلوگیری از پرواز جنگنده های ارتش سوریه برای حمله به مواضع گروه های مسلح ایجاد نکند ، ممکنست حمایت مردم سوریه را از دست بدهد.

مساله قابل توجه در درخواست این سرکرده میدانی گروه های مسلح، افشای علل درخواست ایجاد منطقه پرواز ممنوع است تا بر اساس آن گروه های مسلح اجازه پیدا کنند به راه خود به سمت شرق یعنی به سوی پایتخت سوریه ادامه دهند.

دراین پیام آمده است که اسرائیل قادر است هر هواپیمایی را که بر فراز آن منطقه پرواز کند، ساقط کند و دراین زمینه با سرزنش هیچ طرفی مواجه نخواهد شد.

این سخن سرکرده گروه به اصطلاح ارتش آزاد سوریه با اظهارات یک افسر بلندپایه فرماندهی منطقه شمالی در ارتش اسرائیل به پایگاه یاد شده همزمان شده که گفته است آن ها اول دمشق را می گیرند نه قدس را.

طی بیش از سه سال از شروع جنگ در سوریه، هیچ یک از گروه های مسلح در منطقه الجولان علیرغم سلطه بر بیش از 90 درصد از بخش سوری مرزها ، حتی یک گلوله هم شلیک نکرده اند و یک عملیات نظامی هم علیه اسرائیل اجرا نکرده اند.

این سرکرده گروه مسلح ارتش آزاد در ادامه گفت " وقتی جنگ در القنیطره و اطراف جبل الشیخ به پایان رسید، افراد مسلح از اتوبانی به طول 40 کیلومتر که شهر مرزی القنیطره را به دمشق مرتبط می کند ، استفاده خواهند کرد تا درگیری ها را به سرعت به دمشق پایتخت سوریه منتقل کنند نه اینکه به سمت قدس حرکت کنند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار