بازدید 3250

نمایندگان در راه سفر انگلیس

کد خبر: ۴۳۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 18 September 2014

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس از تصویب کلیات سفر هیئت پارلمانی کشورمان به انگلیس خبر داد و گفت: زمان دقیق این سفر هنوز مشخص نیست که این کمیته در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عباسعلی منصوری آرانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در گفت‌وگو با تسنیم از تصویب کلیات سفر هیئت پارلمانی کشورمان به انگلیس خبر داد و گفت: سفر هیئت پارلمانی کشورمان به انگلیس انجام می‌شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه مدت‌ها پیش گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران درخواست سفر هیئت پارلمانی ایران به این کشور را به وزارت خارجه فرستاده بود، افزود: پیرو این درخواست قرار شد به دلیل حفظ منافع ملی خودمان، انجام شدن و یا انجام نشدن این سفر در کمیته سفرهای خارجی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس با تأکید بر اینکه معمولا سفر هیئت‌های پارلمانی‌ به کشورهایی که شرایط ویژه‌ای دارند در کمیته سفرهای خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد و این کمیته در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند، تصریح کرد: کمیته سفرهای خارجی هیئت رئیسه مجلس با توجه به منافع و مصالح ملی در مورد انجام شدن این سفر تصمیم گرفته و قرار شده که هیئت پارلمانی ایران در جهت حفظ منافع نظام به این کشور سفر کند.

منصوری آرانی تعیین زمان دقیق این سفر را یکی دیگر از مواردی دانست که باید در کمیته سفرهای خارجی هیئت رئیسه مجلس تصویب شود، گفت: تعیین زمان این سفر بحث ثانویه است که باید در کمیته سفرهای خارجی هیئت رئیسه مجلس در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه کمیته سفرهای خارجی هیئت رئیسه مجلس در مورد تعداد، کیفیت و نحوه دیدارهای هیئت پارلمانی اعزامی کشورمان به انگلیس تصمیم‌گیری نمی‌کند، اظهار داشت: پس از تعیین زمان دقیق این سفر از سوی کمیته سفرهای خارجی، طی نشستی در گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مورد تعداد اعضا و کیفیت این سفر تصمیم‌گیری می کنیم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در پایان خاطر نشان کرد: این گروه دوستی پارلمانی با هماهنگی وزارت خارجه محتوای این سفر و دیدارها را تعیین می‌کند که در آینده اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر