بازدید 26005

تا کجا تصمیمات اشتباه مسئولان خرد برای کشور هزینه‌ساز می‌شود؟

علیزاده گفته بود: اگر پاسخ منطقی برای این رفتار می‌شنیدم، قطعا قبول می‌کردیم اما وقتی دلیل این رفتارهای توهین‌آمیز را می‌پرسیدم، سر‌مهماندار می‌گفت، نیازی ندارد ‌به من پاسخ دهد! قطعا شکایتی را تنظیم خواهیم کرد و از شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و هر ‌که مسبب رفتار زشت و زننده است، شکایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۳۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲ 18 September 2014
بسیاری از وقایع که برای کشور هزینه ساز می‌شود و بازتاب جهانی می‌یابد، محصول تصمیمات مسئولان خرد و رده پایین در بخش‌های اجرایی کشور است که متأسفانه با دفاع مدیران ارشد از این تصمیمات اشتباه، ماجرا پرهزینه‌تر از حد تصور می‌شود؛ نمود عینی چنین روندی در ماجرای تازه رخ داده برای استاد حسین علیزاده و گروه موسیقیایی همراهشان در سفر به شیراز از اصفهان به قصد برگزاری کنسرت مشهود بود؛ رخدادی که گمان می‌رفت با عذرخواهی شرکت ارائه دهنده خدمات همراه شود، ولی عکس این رویه رخ داد.

به گزارش «تابناک»، عصر روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه در حالی که حسین علیزاده به همراهی محمد معتمدی، پژمان حدادی و صبا علیزاده به همراه ساز‌هایشان قصد سوار شدن به هواپیما را داشتند تا اصفهان را به مقصد شیراز ترک کنند، به دلیل جلوگیری مسئولین هواپیمایی ایران‌ایر نتواستند با ساز‌هایشان به درون هواپیما بروند و از پرواز جا ماندند. این اتفاق در حالی رخ داد که تعدادی از مردم استاد علیزاده را شناختند و به این برخورد اعتراض کردند.

‌«محمد معتمدی» ضمن اعلام این خبر گفت: گروه هم‌آوایان عصر چهارشنبه قرار بود با هواپیما از اصفهان به سمت شیراز پرواز کند که مسئولان هواپیمایی ایران ایر به خاطر همراه داشتن ساز اجازه سوار شدن ما را به هواپیما ندادند. پانزده سال است چه در سفر‌هایم در ایران و چه ‌خارج با چنین مشکلی و برخوردهای زننده این چنینی مواجه نشدم. وقتی از سر‌مهماندار هواپیما دلیل این کار را پرسیدیم، گفت نیازی ندارد ‌به ما پاسخ دهد. ما از مسئولین هواپیمایی ایران‌ایر به خاطره این برخورد زننده قصد شکایت داریم.

این خواننده ادامه داد: این رفتار حتی اگر برای یک شهروند عادی هم رخ دهد، ‌پذیرفته نیست، چه برسد با هنرمندی با‌سابقه‌ای مثل حسین علیزاده و پژمان حدادی. به هر حال این رفتار ناشایست را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت، زیرا این برخورد واقعا به دور از شأن این اساتید موسیقی بود.

حسین علیزاده هم ضمن تأیید این خبر گفت: هم‌اکنون در فرودگاه اصفهان سرگردان هستیم. تاکنون این تجربه را نداشتم که در فرودگاهی چنین برخورد توهین‌آمیزی ‌با ما داشته باشند. از ورود سازهای ما در حالی جلوگیری شد که به نظر می‌رس،د سر‌مهماندار پرواز اصفهان به شیراز به شماره ۲۲۵، مشکل شخصی با من داشت، و‌گرنه جا در هواپیما برای قرار دادن ساز بود.

چرا تصمیمات اشتباه اشخاص کوچک برای کشور هزینه‌ساز می‌شود؟
عکس: آرشیو

وی در پاسخ به اینکه آیا دلیل این رفتار را می‌دانید یا خیر، گفت: به گمانم سرمهماندار هواپیما مشکل شخصی با من داشت، وگرنه من بار‌ها همراه گروهم به جای جای ایران سفر کرده‌ایم و به مشکل این چنینی برنخورده‌ایم. اگر پاسخ منطقی برای این رفتار می‌شنیدم، قطعا قبول می‌کردیم اما وقتی دلیل این رفتارهای توهین آمیز را می‌پرسیدم سر‌مهماندار می‌گفت ‌نیازی ندارد ‌به من پاسخ دهد! قطعا شکایتی را تنظیم خواهیم کرد و از شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و هر ‌که مسبب رفتار زشت و زننده است، شکایت می‌کنم.

در این میان، در حالی که تصور می‌شد با برخورد‌ با عامل این اتفاق که به سرعت توسط رسانه‌های خارجی نیز انعکاس داشت، رفتار مناسبی صورت پذیرد و شاهد عذرخواهی ایران‌ایر باشیم، امروز ‌(پنجشنبه) محمد صادق مدیرکل ایران ایر در اصفهان گفت: این گروه موسیقی ۹ بسته همراه خود داشتند که به قسمت انبار هواپیما منتقل شد؛ اما ۴ بسته همراه داشتند که با اصرار می‌خواستند به داخل هواپیما بیاورند، در حالی که از لحاظ ایمنی امکان حمل چنین باری با این ابعاد به درون هواپیما وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بر اساس قوانین بین‌المللی صنعت هوایی، باید بار همراه مسافر که به داخل هواپیما منتقل می‌شود، استانداردهای خاصی داشته باشد و در محفظه بالای سر مسافران جا شود، افزود: هر بسته‌ای را نمی‌توان به‌ عنوان بار همراه مسافر به داخل هواپیما برد و باید بسته‌های خارج از استانداردهای بین‌المللی به بخش انبار هواپیما منتقل شود.

صادق با بیان اینکه هواپیمای پرواز اصفهان ـ شیراز که این گروه موسیقی قصد سفر با آن را داشتند، یک فوکر ۱۰۰ نفره بوده است، بیان کرد: این مسافران جزو آخرین نفراتی بودند که به کانتر مراجعه کردند؛ بنابراین، می‌توان گفت که هواپیما تقریبا پر از مسافر شده بود و جایی برای ادوات موسیقی در این هواپیما نبود. اگر یک یا دو بسته را داخل هواپیما می‌آورند، می‌توانستیم هماهنگ کنیم اما برای ۴ بسته جای کافی در هواپیما نبود. به همین جهت به آن‌ها اعلام شد که بسته‌هایشان را به قسمت بار در جلو‌ هواپیما ببرند اما باز هم نپذیرفتند.

این در حالی است که حمل ساز در پروازهای بیشتر کشور‌ها یک اتفاق معمول است و حتی در توصیه‌‌هایش پیش از پرواز، اشاره صریح می‌شود که اشیای قیمتی در قسمت بار قرار داده نشود که طبیعتاً سازهای استاد علیزاده در زمره این اشیا قرار می‌گیرند. در قوانین هوایی آمریکا نیز تأکید شده به ازای هر مسافر، هواپیما می‌تواند یک ساز نظیر ویولن، گیتار و سایر سازهای معمول را ‌خود به ‌کابین هواپیما حمل کند و نیازی به پرداخت هزینه افزوده به عنوان اضافه بار و... نیست و این وسایل باید در بگیج‌های بالای سر مسافران و یا در زیر صندلی مسافر جاسازی شود. البته وزن این وسایل به همراه کاورش برای هر مسافر نباید بیش از ۱۶۵ پوند (۷۴ کیلوگرم) باشد و اگر بیش از این باشد، باید در قسمت بار حمل شود.

مشابه این قوانین در سطح بین‌الملل نیز رعایت می‌شود و در ‌کشور نیز هر شهروند تا پیش از این می‌توانسته بسته‌های خود را ـ که حاوی وسایل ارزشمند از جمله ساز موسیقی است ـ به درون کابین هواپیما ببرد و در بگیج گذارد. طبیعتاً استاد علیزاده، محمد معتمدی و گروه همراهشان نیز برای نخستین بار سوار‌ هواپیما نشده‌اند و این اتفاق نادر برای نخستین بار بر خلاف قوانین رخ می‌دهد. با این اوصاف آیا بهتر بود مسئولان ایران ایر با پوزش خواهی بابت اتفاق اخیر، اقدامات جبرانی انجام می‌دادند و به ماجرایی که یک کارمند ساده در خطوط هوایی‌شان رقم زده، دامن نمی‌زدند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۶۷
وقتی با تصمیم برخی از اشخاص کوچک (که بعضا بنا به دلایل قومی توفیق خدمتگذاری پیدا کرده اند) وزیر یک کشور به راحتی استیضاح می شود از یک مهماندار چه انتظار دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
چرا شخص کوچک؟ رئیسشون که بزرگه هم تائید کرده که
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
خب باید به قانون مراجعه بشه که آیا این وسایل رو میشه به بخش کابین مسافران هواپیمای مورد نظر برد یا حتما باید به بخش انبار هواپیما تحویل داد. البته میهماندار چون بال افراد مختلفی در حین کار برخورد میکنه باید حلم و بردباریش حتی دربرابر مسافر غیرمنطقی زیاد باشه. چه برسه به چهره های کشور. در مورد رفتار میهماندار مورد نظر هم بهتره حرف اونم شنید.
این که نشد خبر!!! روزانه هزاران نفر بخاطر عدم پاسخگویی مسئولین حمل و نقل سرگردان می شوند و با متحمل خسارات فراوانی می شوند ولی کسی صدای اعتراض آنها را نمی شنود!!
من نمیدونم چرا این مهماندارا توجیه نمی شن. عزیرم تو فقط یه مستخدمی که محل کارت از زمین ارتفاع میگیره .همین. چرا فکر می کنی چیز بیشتری هستی ؟
یزای ایران ایر متاسفم
اینقدر به موسیقی اصیل ایران ظلم کردین تا موسیقی اشغال مستهجن غربی جایگزینش بشه
خودسریها در این کشور اونقدر زیاد شده که دیگه یک مهماندار ساده هواپیما هم به جای احترام به مسافرین، به اونها توهین میکنه. قابل توجه مسئولین کشور که اینهمه در مورد تکریم ارباب رجوع تبلیغ الکی میکنند.
مسئولین ایران ایر بهتر است به صورت رسمی عذر خواهی کرده وشأن فرهنگ این سرزمین را پاس بدارند
تیتر تان عالی بود حالا این را تعمیم دهید به همه جای مملکت و در تمامی سطوح مسئولیتی. هر که هر جور می خواد رفتار می کنه و تصمیم می گیره. اگر چند بار.... برخورد بشود هیچ ... ای جرات نمی کند چنین احساس بزرک بینی داشته باشد. آنها آنقدر ...هستند که حتی برخی اوقات قابل دیدن نیستند چه رسد به اینکه تصمیم گیر باشند.
مدیر پایگاه
با سلام،من مدرس هواپيماى فوكر و استاد خلبان فوكر هستم، به اطلاع شما و هم ميهنان عزيزم ميرسونم كه:
در موقع تخليه اضطرارى هواپيما در مواردى مثل اتش سوزى، بمب و خيلى چيز هاى ديگه همين بارهاى سبك و حجيم كافيه باعث زمين خوردن يك نفر بشه تا ادما رو هم تلبار بشن،و همه بسوزن،كل زمان تخليه هواپيما ٣٠ ثانيه است!!!! در ضمن در هواپيماى كوچيكى مثل فوكر اين مسله حاد تر هست، چراكه فضا محدودتر هست .و ايمان دارم شما هم خودتون قطعاً خواهان رعايت استاندارد ها هستين، البته من تاييد كنند رفتار كسى نيستم، اون برخورد بايد برسى بشه، اما لطفاً يك طرفه قضاوت نشه، مقرارت براى همه يكسان هست خواه اهنگ ساز خواه من وشما
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
جناب استاد، بنده ایران زندگی نمی کنم و بارها با هواپیماهایی در اندازه و یا کوچکتر از این مدل فوکر سفر کردم. به دفعات نیز به همراه خود سازم رو هم به داخل هواپیما بردم و همچنین بارها افراد دیگه ای رو هم دیدم که در همان پرواز سازهاشون رو به همراه داشتن. خواهش می کنم فرافکنی نفرمایید و ایران ایر رو قانونمدارتر از ایرلاینهای مطرح بین المللی ندونین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
چیزی که شما گفتین باز هم گویای تخلف هواپیمائیه چرا که طرف اظهار داشته : 15 ساله با این سازها با هواپیما مسافرت می کنم چرا جلوشو نگرفتن ؟!!!
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
جناب عابدی استاد گرامی شما حتما بهتر از من و امثال من میدانید که در همه جای دنیا در کشورهای مختلف موسیقیدانان برای اجرای کنسرت سوار هواپیما شده و صد البته سازشان را هم همراه خود میبرند در همه هواپیماها همانطوریکه یخچال برای مواد خوراکی فاسد شدنی هست برای لوازم خاص پزشکی و برای نوزادان و بیمارانی که با پای گچ گرفته و عصای زیر بغل قادر به نشستن روی صندلی نیستند و همینطور اسباب ولوازم بسیار حساس و شکستنی مکان و امکانات خاصی در نظر گرفته شده است و اگر هم بدلایلی که من از آن اطلاع ندارم در ارائه اینگونه خدمات مشکلاتی وجود داشته باشد لااقل برخورد توهین آمیز با مسافر نمیکنند آخه مگر ما چند حسین علیزاده و کیهان کلهر و امثالهم داریم
" نیازی ندارد که به من پاسخ دهد! " عجب مملکتی هست این مملکت
چه اوضاعی!! حالا دیگر سرمهماندار یک هواپیما برای یکی از مشهورترین هنرمندان این مرز و بوم که آوازه ی شهرتش حتا از مرزهای کشور فراتر رفته است شاخ و شانه می کشد. این مهماندار در دادگاه پاسخگوی این تصمیم خود خواسته باشد. وقتی با کسی چون علیزاده این کار می شود وای به حال مردم بی نام و نشان. ای آقا اگر رییس جمهوری چیزی می شد چه می کرد؟
خدا را شکر که پرسنل ایران ایر فرودگاه اصفهان در این توهین و رفتار زشت دخالت نداشته اند و سر مهماندار هواپیما و البته کاپیتان هواپیما دخیل بوده اند .................... چون گویا سازها از گیت عبور کرده اند و بعد از سوار شدن به هواپیما دیگر مسئول کاپیتان هواپیما هست ......... البته شما بر پرسنل ایران ایر اصفهان و فرودگاه اصفهان اشتباها انقدر تاکید کرده اید !
دوست عزیز در هواپیما کجا سازتان را می خواستید جا دهید که برای بقیه مسافران ایجاد مزاحمت ننماید گر چه اطلاع ندارم از نظر امنیتی ایا ایجاد مشکل نمی نمود این حرف که سر مهماندار با من مشکل شخصی دارد هم بچه گانه است یا در حال عصبانیت بیان شده همه چه استاد چه مشهور چه غیر باید قانون را رعایت کنیم ونسبت به بقیه منتطقی تر برخورد کنیم
توهین به بتهوون شرق؟!!!!اگر رییس سازمان هواپیمایی کشوری هم عذر خواهی کند باز هم غیر قابل قبول است.شاید با توهین به استاد میخواهند اسمشان سر زبانها افتاده و(مشهور) شوند
عدم شفافیت قوانین و مقررات و برخورد سلیقه ای با مسایل اجتماعی نتیجه اش بهتر از این نمیشود
اقای علیزاده کجاش رو دیدی تا شما علیزاده ای و میشناسنت برا مردم عادی که سنگ تموم میگذارند.
من داشتم چمدونم رو تحویل میدادم به مسئولش گفتم مو مشکنه شروع کرد جرو بحث اخرشم رو چمدونم قید کرد مسئولیتی در مورد شکستن چمدون پذیرفته نشد نوشت، برادر من، نوشت!!!!!!
تاسف فقط ........
کسی پاسخ رفتارهای شخصی و سلیقه ای نیست..
قدر نشناسن . متاسسسسسسفم
حیف استاد علیزاده و هنر ایشان
واقعا این رفتار با استاد شرم آور است
خجالت بکشید
نظر دادن درباره بزرگی و کوچکی اشخصاص کار درستی نیست
ولی کار این سر مهماندار بسیار اشتباه بوده ولی باید گفت بعضی افراد در رده بالاتر هم خواستار همچین رفتاریی هستند که افراد رده پایینتر بدون فکر این کار را انجام میدهند بلکه خوش خدمتی کرده باشند
امان از افرط و تفریط -- به خدا قسم خدواند هم میانه روی را دوست دارد فقط کافیست پیدایش شب و روز . فصلها و ...... نگاه کنی تو همه چیز معتدله حالا بعضی از ما کاسه داغتر از بهتر است بگویم خورشید میشیم
بنده به شخصه از استاد علیزاده عذرخواهی می کنم.
بعد بگویید چرا نوابغ ، کشور را ترک می کنند.
ظاهرا حق با ایران ایر بوده
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
موضوع حق با این یا آن نیست ، موضوع اصلی ادب است اگر همین موضوع با ادب و متانت به استاد گفته شود شاید این جنجال به پا نمی شد ، واقعا آیا هیچ کدام از ما تا به حال از این طیف خدمتگدار و کارمند در هر رده ای ندیده ایم و برای ما اتفاق نیفتاده؟؟
ما باید به افراد در یک رده خدماتی ابتدا ادب و اخلاق نکو را آموزش دهیم سپس تقاضای خدمت از آنها را داشته باشیم حال اگر این شغل مهمانداری در هواپیما و برخورد با مسافرین باشد ضرورت این امر دو چندان خواهد بود
مسخره است
مرد حسابی چه شکایتی؟! کجا داری زندگی می کنی
در همه جاي اين مملكت برخورد سليقه اي را مي توان مشاهده كرد. مسئولان پاسخ دهند فردي كه اين پاسخ را مي دهند صحيح مي گويند يا بقيه اي كه اين كار را مجاز مي دانستند؟ حتما با آن همه آنهاييكه خلاف كرده برخورد كنند.صرف حمايت از اين آخري كفايت نمي كند.
اگر دلیل آن چیزی باشد که آقای صادق گفته است پس چرا سر مهماندار گفته دلیلی برای توضیح به آنها ندارد!!
بعضي افراد هنرمند كه به جايي مي رسند خودشان را گم مي كنند. حق با هواپيمايي است و ثابت خواهد شد. ايمني پرواز از ساز اقايان مهم تر است.
خود سری که شاخ و دم ندارد
هر دم از این باغ بری میرسد
برخورد اینچنینی با استاد توانمند، فخر موسیقی ایران، مرد بزرگ، خالق شاهکاری به نام نینوا موجب شرمساری است.
استاد علیزاده بدانند در دل همه ما جادارند.
فرقی نمیکنه که چه کسی هستید، فقط کافیه یکبار سوار شرکتهای هواپیمایی خارجی سوار شوید تا احساس کنید رییس جمهور هستید. تازه نیازی نیست در تمام طول سفر دعا بخوانید و وصیت نامه تنظیم کنید
چرا تصمیمات اشتباه اشخاص کوچک برای کشور هزینه ساز می‌شود؟
درباره موضوع بردن ساز درون هواپیما نظری ندارم. اما از اشخاص کوچک انتظار زیادی نباید داشت. باید کارهای بزرگ را به دست آنها نداد.
من چندین بار شاهد رفتار زشت و زننده میهمانداران ایران ایر با مسافرین و دو مرتبه هم با خودم بودم. جای خوشحالی است که صدای یک نفر که به جای میرسد در بیاید.
واقعا واسه ایران ایر متاسفم، شرکت های هواپیمایی امارات و قطر هر دو حتی برای پروزاهای طولانی هم به صورت رایگان به مسافرها اجازه می دن سازهاشونو همراه خودشون داشته باشند و حتی برای گروه هاس شناخته شده به صورت رایگان بلیط صادر می کنند، ولی ایران ایر...
البته عجیب نیست شرکتی که برخورد مسئولانه ای با مردم نداره جز این انتظاری ازش نمیره. فقط بلدیم بنالیم که ضعف شرکت های هواپیمایی ما به خاطر تحریماست، آیا تو ادب و مسئولیت پذیری هم تحریممون کردن؟؟
آقای صادق ب جای توجیه مهماندار رو تنبیه کن
با بقیه درست رفتار کنه
په در نهایت بجای ساز یک مشت خرده چوب تحویل یگیرند
متاسفانه این رفتارها و طرز برخورد عادی است'
آقا شما بیا وضعیت دانشگاه ما رو ببین،اینکه عجیب نیست،ما 4ساله نمیتونیم ساز ببریم دانشگاه،پیدا کنن میفرستن کمیته انضباطی
باید کارگروه را راه میانداختند.
هیچ وقت نباید یک طرفه به قاضی رفت. اینو میدونیم اما به ندرت بهش عمل می کنیم.
شاید واقعا حق با مهماندار بوده. شاید هر دو سمت مقصر بودن و کلی شاید دیگه.
این ماجرا یکی از پر چالش ترین "موضوعات" را در سالهای پس از انقلاب نشان میدهد. وقتی "سازمان صدا و سیما" که نهاد رسمی کشور است، صدای شنیدن ساز را بی اشکال و دیدن خود ساز را دارای اشکال میداند و نشان نمیدهد، طبیعی ااست که یک سرمهماندار هواپیما به یک خواننده موسیقی - آنهم سنتی - اجازه حمل ساز را بداخل هواپیما نمیدهد و خود را ملزم به توضیح نمیداند. جالب اظهار نظر جناب صادق است که میگوید از نظر قوانین ..... کسی از ایشان نمیپرسد که مگر ساز همراه اقایان یک پیانو قرن 19 بوده که حمل آن اشکال دارد؟ ساز همراه یک گروه سنتی تار و سه تار و تنبک و دف و ... از این نوع است که حتی در بغل انسان هم جا میگیرد. مشکل همانطور که جناب علیزاده توضیح داده ، مشکل شخصی - آنهم نه با خود آقای علیزاده بلکه مشکل با ساز و موسیقی سنتی - بوده است که مقامات هواپیمائی نباید به آسانی از آن گذشت کنند. تا فردا هر کس نتواند با تفسیر شخصی از قانون با میل خود، با آبروی ملی ما بازی کند.
محمد صادق مدیرکل ایران ایر :
لطفاً حرف از قوانین بین الملل نزیند خواهشن.
کجای قوانین بین الملل میگه که فوکر 100 هنوز باید بپره؟؟؟؟؟؟؟
فوکر 100 برای 1988 می باشد.(27 سال پیش)
***iranair ozr bekhad***
ایشون 1000 بار سوار هواپیما شدند از پشت کوه که نیومدند
ایرا ایر ی ها کلا پر رو هستند
این رفتار حتی اگر برای یک شهروند عادی هم انفاق بیافتد قابل پذیرش نیست،
آقا همچین می گند بار ،انگار این بنده خداها هر کدوم یه پیانو دستشون بوده
امشب کیفیت صدای کنسرت خوب نبود و این رو مرهون ایران ایر هستیم که نذاشت استاد با هواپیما بیاد و یه روز قبل تست و تنظیم صدا رو درست انجام بده. مرسی ایران ایر!
خوب همه ما درکارهایمان با مشکلات زیادی رورو هستیم چرا اینها ....
این رفتار حتی اگر برای یک شهروند عادی هم انفاق بیافتد قابل پذیرش نیست، چه برسد با هنرمندی با سابقه مثل ...
گرچه باید قدر هنر آقای حسین علیزاده و پژمان حدادی را دانست. ولی همه شهروند عادی هستیم. و شهروند غیر عادی نداریم. اگر قرار باشد هر کس خودش را متمایز بداند. یکی به بهانه سیاست، یکی به بهانه فرهنگ و... خودشان را متمایز می کنند.
مطابق معمول رده های بالاتر اعمال پرسنل خودراتوجیه کرده وبه هرنکیرومنکری جهت این امرمتوسل میشوند ۰ کسی نیست به این آقای مدیرکل بگوید آقای محترم مگراین چهاربسته که میفرمایید همراه یک نفرآقای علیزاده بوده یا ازآن ایشان وبقیه همراهان؟ آیا این سازها که آنچنان باآب وتاب ازآن بعنوان بسته هاصحبت میفرمایید درجعبه مخصوص خودشان نبوده وذرصندوق حجیمی غیرنرمال بوده و یاآقای علیزاده اخیرانوازنده کنترباس وویلون سل شده اند وبدین صورت جابرای آن سازها نبوده؟ توراخداای ایرانیان ازاین عادت خانمان برانداز توجیه دست برداریدومردانه اگرقصور'خطا'سهل انگاری'وحتی عملی خلاف وعمدی صورت گرفته راتوجیه نکنیم وباقبول آن حتی بدون معذرت خواهی درهای شادکامی رابرروی خودوسایرهموطنانمان بازکنیم!
هرجای دنیا بودند اینها را روی سرشان حلوا حلوا می کردند :(
از تاسف خوردن دیگه گذشته
من به عنوان یک اصفهانی واقعا شرمنده ام که این اتفاق توی اصفهان افتاده
رفتار کادر پروازی ایران ایر در شان نام این شرکت نیست لطفا در اسرع وقت نام آن را تغییر دهند
خب میدادن قسمت زار اسمون به زمین نمیومد که
تصور كنيد هر بار باري را به مقصد يا مبدا فرودگاه مشهد جابجا كردم وسايلم شكست ! يك بار بارم از مبدا بندرعباس به تهران گم شد ان شب چندين بار از مبدا بندرعباس گم شد و هرگز پيدا نشد ! در مقابل اشيا قيمتي داخل بسته گمشده ام هواپيمايي كيلويي هم قيمت با اهن به بنده خسارت پرداخت كرد !!
استاد با این همه سال سابقه بدلیل کثرت کنسرتها هر چند هفته یکبار با هواپیما سفر می کنند یعنی قانون حمل بار به داخل هواپیما دفعات قبل رعایت نمی شده این بار رعایت شده.
مسئولین شرکت هواپیمایی جوکی بهتر از این برای ساختن ندارند.
متاسفم از این برخورد زشت. غیراز هنر که تاج سر افرینش است هیچ سلطنتی به جهان پایدار نیست
واقعا این شرکتای هواپیمایی خودشون خبر ندارن با بار مسافر چه کار می کنن؟
همچین بار رو از این ور به اون ور شوت می کنید که اگر سنگ باشه خرد میشه؛ آخه جای ساز تو قسمت باره!!!؟
تصور كنيد استاد عليزاده سه تارش رو بزار تو باربري هواپيما و بعد اون رو با حامل ببيارند بندازند تو اون قسمت تحويل بار. به نظرتون چيزي ازش مي مونه؟؟؟
تا وقتی که مردم بخواهند
سرتاسر چنین است
مصیبت در کشور ما نداستن قوانین در هر حیطه ای توسط آحاد جامعه و اجرای سلیقه ایی توسط مجریان است /
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی