بازدید 4032
درهای تیم ملی به روی همه باز است

کی‌روش: نام دستیارانم را فقط من و یک نفر دیگر می‌دانیم

کد خبر: ۴۳۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ 18 September 2014
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درهای تیم ملی به روی تمامی بازیکنان باز است.

به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش، پیش از آغاز جلسه‌اش با دبیر فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه امروز یک نشست معمولی است تا ببینیم برای حضور در اردوها شرایط چگونه است. در حال حاضر دنبال راهکار انتخاب و تصمیم‌گیری هستیم. 


وی افزود: 15 روز تا زمان اردوی مهرماه (پرتغال) باقی مانده و ما باید جزئیات و اطلاعات لازم را برای تصمیم‌گیری‌های خاص خود تهیه کنیم.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: مطلبی که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که درهای تیم ملی به روی تمامی افراد که فعل خواستن را صرف کنند باز است. در درجه دوم می‌خواهم بگویم مباحث فنی و تکنیکی تحت انتخاب من خواهد بود و به تصمیمات من بستگی خواهد داشت.


کی‌روش گفت: با توجه به تعداد زیاد بازیکنان نمی‌توانیم همه نفرات موردنظرمان را به اردو دعوت کنیم. مهمترین مطلب این است که با اتحاد در کنار یکدیگر باشیم و من خیلی علاقه‌مند دارم که این اتحاد را دوباره ببینم و به هیچ عنوان علاقه‌ای به تفرقه و دودستگی در فوتبال ملی ایران ندارم. 
کی‌روش تصریح کرد: یک بار دیگر تاکید می‌کنم رقبای ما بیرون خانه هستند و داخل خانه هیچ رقیبی نداریم. 


سرمربی تیم ملی درباره اینکه گاسپار به عنوان دستیارش به ایران آمده و سایر دستیارانش چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: در زمان لازم درباره دستیاران ایرانی خود صحبت خواهم کرد. در حال حاضر ما به کار و فعالیت ادامه خواهیم داد و در زمان مناسب مربی ایرانی را دعوت خواهم کرد. 
وی در پاسخ به اینکه گفته شده محمد خاکپور دستیارش خواهد بود، گفت: هر نوع صحبت درباره دستیارانم شایعه است و این موضوع را تنها دو نفر می‌دانند؛ من و کفاشیان. ما دو نفر می‌دانیم که چه نام‌هایی در ذهن‌مان وجود دارد. در حال حاضر مارکار آقاجانیان مانند گذشته به همکاری با ما در تیم ملی ادامه خواهد داد. 


کی‌روش در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است در اردوی پرتغال تیم ملی با ونزوئلا بازی کند، یادآور شد: در این باره صحبتی ندارم و چنین مباحثی که مطرح شده شایعه‌ای بیش نیست. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار