بازدید 2957

تلاش پزشکان برای رساندن نوروزی به اینچئون

کد خبر: ۴۳۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱ 17 September 2014
پزشک فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیت امید نوروزی برای شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تمام تلاش کمیته‌ پزشکی فدراسیون بر این است تا نوروزی در بازی‌های آسیایی اینچئون شرکت کند.

دکتر تورج ملک محمدی، پزشک فدراسیون کشتی فرنگی که در مسابقات جهانی ازبکستان نیز حضور داشت در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت امید نوروزی، اظهار کرد: نوروزی آسیب دیدگی‌ قدیمی از ناحیه کمر داشت و در مسابقات جهانی ازبکستان با انجام کار فیزیوتراپی توانستیم وی را به مسابقات جهانی برسانیم، اما متاسفانه در این مسابقات علاوه بر تشدید شدن آسیب دیدگی‌ کمر از ناحیه کشاله ران نیز دچار آسیب دیدگی‌ شد که کمیته‌ پزشکی فدراسیون امید زیادی دارد که وی را به بازی‌های آسیایی اینچئون برساند.

وی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که کمیته‌ پزشکی با رسول خادم داشت، مقرر شد که تمام تمهیدات لازم برای حضور هر چه پر قدرت نوروزی در بازی‌های آسیایی فراهم شود تا وی بدون هیچ گونه مشکلی امکان حضور در این بازی‌ها را داشته باشد.

ملک محمدی اضافه کرد: قرار بر این است که امید نوروزی از امروز (چهارشنبه) صبح کار فیزیوتراپی و بعد ظهرها اقدامات آب درمانی را تا ظرف یک هفته‌ انجام دهد تا بتوانیم شرایط وی را برای شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون نزدیک کنیم.

پزشک فدراسیون کشتی در پاسخ به این پرسش که آیا آسیب دیدگی‌ کمر نوروزی در حدی است که وی را برای شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون تهدید کند؟ گفت: آسیب دیدگی‌ کمر وی خو‌شبختا‌نه خفیف است و بنا داریم با انجام کار فیزیوتراپی و آب درمانی این مشکل را همانند مسابقات جهانی ازبکستان برطرف کنیم. بنابراین اگر ظرف یک هفته‌ آینده بتوانیم آسیب دیدگی‌ وی را به حدی برسانیم که مشکلی برای حضور در بازی‌های آسیایی نداشته باشد، به احتمال زیاد وی عازم کره جنوبی خواهد شد.

پزشک فدراسیون کشتی در پایان خاطر نشان کرد: سه شنبه هفته‌ آینده وضعیت نوروزی پس از جلسه‌ای که کمیسیون پزشکی با رسول خادم خواهد داشت برای شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص خواهد شد. بنابراین هنوز هیچ گونه قطعیتی برای حضور یا عدم حضور او در بازی‌های آسیایی وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار