بازدید 3034

جزئیات توزیع ویلچرهای برقی بین معلولان

کد خبر: ۴۳۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ 17 September 2014
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تامین 800 ویلچر برقی برای معلولان شدید جسمی خبر داد و گفت: این ویلچرها بتدریج تا پایان سال توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر یحیی سخنگویی با بیان اینکه برای نخستین بار اقدام به خرید ویلچرهای برقی برای معلولان جسمی نیازمند کرده‌ایم اظهار کرد: این ویلچرها گران قیمت هستند و قیمت تمام شده آنها 20 برابر قیمت ویلچرهای معمولی است.

وی افزود: بنابراین بتدریج اقدام به خرید این ویلچرها کرده‌ و امیدواریم بتوانیم بر شمار آن بیافزاییم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه 800 ویلچر برقی به طور رایگان و تا پایان امسال در اختیار معلولان شدید جسمی قرار می‌گیرد گفت: این اقدام در راستای توانمندسازی معلولان صورت می‌پذیرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه طی دوسال گذشته 10 هزار ویلچر خریداری شد و در اختیار معلولان قرار گرفت گفت: هر سه سال یک سهمیه ویلچر رایگان برای معلولان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند برای دریافت آن به مراکز بهزیستی مراجعه کنند.

سخنگویی افزود: امسال اعتبارات تجهیزات توانبخشی نسبت به سال گذشته دو برابر شده و از 17 به 35 میلیارد رسیده است. تاکنون 23.5 میلیارد تومان از این مبلغ به استان‌ها توزیع شده است تا بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را تامین و بروز کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل