بازدید 20729

پیامک مرگ در برنامه زنده تلویزیونی!

مرد فقیرمصری و دختر و پسرش که به امید جلب همکاری مسئولان برای درمان همسر بیمار و بستری شده اش ، به یک برنامه زنده تلویزیونی امده بود ، نمی دانست که اجل مهلتی برای نجات زن باقی نگذاشته است.
کد خبر: ۴۳۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 17 September 2014
مرد فقیرمصری و دختر و پسرش که به امید جلب همکاری مسئولان برای درمان همسر بیمار و بستری شده اش ، به یک برنامه زنده تلویزیونی امده بود ، نمی دانست که اجل مهلتی برای نجات زن باقی نگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم " حسین مبروک عبدالنبی " هنگام حضور در یک برنامه تلویزیونی برای انتقاد از رسیدگی نشدن به وضعیت همسر بیمارش در یکی از بیمارستانهای قاهره ، خبر مرگ او را با پیامک دریافت کرد و با اعلام آن صحنه دردناکی برای فرزندانش ایجاد شد که در برنامه حضور داشتند.

عبدالنبی که به همراه دختر و پسرش در برنامه مانشیت به مجری گری " جابر القرموطي" در شبکه تلویزیونی "ان.تی.وی" مصر حضور یافت، درحالی که در حال توضیح وضعیت همسرش بود گفت که پیامکی تلفنی حاوی خبرمرگ همسرش دریافت کرد.

اعلام خبر مرگ زن از سوی همسرش موجب تاثر و ناراحتی شدید فرزندان او شد که در برنامه حضور داشتند.

مجری برنامه درصدد دلداری دادن به کودکان برآمد و مهمان برنامه نیز علت فوت همسرش را اهمال و سهل انگاری مسئولان بیمارستان دولتی دانست که همسرش درآن جا بستری بود.

این شهروند مصری گفت که با هدف رساندن اعتراضش به گوش مسئولان مصری به همراه فرزندانش در این برنامه حاضر شد تا درخواست کند همسرش که بر اثر سهل انگاری بیمارستان حالش رو به وخامت بوده ، به بیمارستانی بهترومجهز منتقل شود؛ اما به گفته وی ، اجل مهلت نداد و با مرگ زنش ، فرصت نجات او از دست رفت.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
برای فقرا عزراییل بهترین پزشک است
اخی
:(
)))))): چقد ناراحت کننده گریه م گرفت
نباید در برنامه تلویزیونی به کسی پیامک مرگ داده شود.
فقط اعدام !
سلام
یکی از بهترین وتاثیر گذار ترین پست های این سایت بود که تاحالا دیده بود
ممنون وتشکر ...
اگر چه از کشور خودمان نبود ولی بسیار تالم آور وتاثیر گذار بود
امیدوارم قبل از اینکه نیازمندی اینگونه به آخر برسد به دادش برسیم
واقعا صحته تاثر انگیزی بود.
تأسف آور بود خدایا چرا یک دختر و پسر خردسال در این سن باید بدون مادر بزرگ شوند ؟
بنا بر یه حدیث قدسی وقتی یتیم اشک میریزه عرش خدا به لرزه درمیاد....
که شاعر هم با استفاده از همین مطلب گفته:
الا تا نگرید که عرش عظیم / بلرزد همی چون بگرید یتیم

واقعا وضعیت کودکان در روزهای اول مرگ پدر مادرشون دردناک و جانسوز و جانگذازه
یا کاشف الکرب عن وجه ال........
سلام
من توي يه خانواده فقير بزرگ شدم يادمه كوچيك كه بودم داداش كوچكترم بعد از يه برنامه تلويزيوني كه راجع به يه بيماري كه هزينه درمانش زياد بود پخش شد بهم گفت داداش اگه ما از اين مريضي ها بگيريم چي ميشه منم گفتم كه هيچي ما بدون اينكه يه ريال بتونيم خرج درمان كنيم ميميريم . دنيايي بي رحم كه عزيزترين انسانهايي كه بهشون وابستگي شديد داري ازت ميگيره و هيچكس هم توجهي نميكنه به اين خانواده كمكي نشد آيا فكر ميكنيد اين دختر و پسر در آينده به كسي رحم خواهند كرد . هر انسان درنده خويي بويي از شفقت برده است و من بويي از شفقت نبرده ام چون انسانم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار