بازدید 3116
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال،‌ یوونتوس و دورتموند، گام نخست را محکم برداشتند

کد خبر: ۴۳۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ 17 September 2014
در شبی که مدافع ‌قهرمانی لیگ قهرمان اروپا، نخستین بازی خود را در این رقابت‌ها با یک پیروزی قاطعانه پشت سر گذاشت، ‌نایب قهرمان با شکست کار خود را آغاز کرد.
 
به گزارش تسنیم، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های اول تا چهارم آغاز شد که در گروه A این رقابت‌ها، تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا،‌‌ نایب قهرمان فصل گذشته در خانه المپیاکوس یونان با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد.

بنا بر این گزارش، آرتور ماسواکو در دقیقه ۱۳، ابراهیم آفلای در دقیقه ۳۱ و ایوانیس مانیاتیس میتروغلو در دقیقه ۷۴ برای المپیاکوس گلزنی کردند و گل‌های اتلتیکومادرید را ماریو ماندزوکیچ در دقیقه ۳۸ و آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند.

در دیگر بازی گروه A یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A‌ ایتالیا توانست مالموی سوئد را با گل‌های دقیقه ۵۹ و ۹۰ کارلوس توس با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.
 
در گروه B‌ لیورپول برابر میهمان خود لودوگراتس رازگراد بلغارستان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. ماریو بالوتلی در دقیقه ۸۲ و استیون جرارد در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی برای لیورپول گلزنی کردند و دنی ابالو در دقیقه نود تنها گل لودوگراتس را به ثمر رساند.

در این گروه همچنین رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با نتیجه ۵ بر یک از سد بازل سوئیس گذشت تا شروع قاطعانه‌ای برای دفاع از عنوان قهرمانی خود رقم بزند.

مارک سوشی در دقیقه ۱۴ (گل به خودی)، گرث بیل در دقیقه ۳۰، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۱، ‌ جیمز رودریگز در دقیقه ۳۷ و کریم بنزما در دقیقه ۷۹ گل‌های رئال را زدند و تنها گل بازل را درلیس گونزالس در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

در گروه C‌ بنفیکای پرتغال، در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر به زنیت روسیه باخت. هالک (۵) و اکسل ویتسل (۲۲) در این بازی که بنفیکا از دقیقه ۱۸ آن ۱۰ نفره بود، ‌گلزنی کردند. در این گروه همچنین موناکوی فرانسه با تک گل دقیقه ۶۱ موتینیو از سد بایر لورکوزن آلمان گذشت.
در گروه D بورسیا دورتموند آلمان در خانه خود آرسنال را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. چیرو ایموبلیله در دقیقه ۴۵ و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۴۸ برای دورتموند گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه، گالاتاسرای ترکیه در خانه به تساوی یک بر یک برابر اندرلشت بلژیک رضایت داد. گل نخست بازی را دنیس پرائت در دقیقه ۵۲ برای اندرلشت زد و در ادامه بوراک ایلماز در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم کار را برای گالاتاسرای به تساوی کشاند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار