بازدید 5873

عیادت مجازی نیم میلیونی از رهبر انقلاب

بیش از 510 هزار نفر با ورود به صفحه «عیادت مجازی» با ارسال پیام‌ و دل نوشته‌ در طول روزهای هنگام بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان از ایشان به صورت مجازی عیادت کردند.
کد خبر: ۴۳۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰ 16 September 2014
بیش از 510 هزار نفر با ورود به صفحه «عیادت مجازی» با ارسال پیام‌ و دل نوشته‌ در طول روزهای هنگام بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان از ایشان به صورت مجازی عیادت کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی (KHAMENEI.IR) در زمان بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان اقدام به راه‌اندازی صفحه «عیادت مجازی کاربران» از آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای کرد و با طرح سوالی پرسیده است: «اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟»

در پی درج این خبر سیل پیام‌ها، دل‌نوشته و ابراز ارادت‌هایی بود که در این صفحه منتشر شد. بنا به گزارش ارایه شده از سوی سایت رسمی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب «صفحه عیادت مجازی» تاکنون بیش از 510 هزار بازدیدکننده داشته است.

همچنین در تازه ترین به روز‌رسانی این صفحه اعلام شد بیش از 37 هزار نفر پیام های خود در این عیادت مجازی ثبت کرده اند که در صفحه مورد نظر نیز منتشر شده است. «اینجا را ببینید»

شایان ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگام مرخص شدن و در مصاحبه خود پیش از ترک از بیمارستان ضمن تشکر از آحاد مردم فرمودند:

جسماً سالمم، روحاً هم بحمدالله بانشاطم، امّا شرمنده‌ى این‌همه محبّت و لطفى هستم که نسبت به این حقیر در طول این یک هفته از جوانب مختلف و از گروه‌هاى مختلف - از سیاسیّون، از اصناف و قشرهاى مختلف مردم، از هنرمند و ورزشکار؛ همینهایى که حالا دیده شد و چندین برابر این، که دیده نشد - به من لطف کردند یا نوشتند یا در وسائل الکترونیک پخش کردند و اظهار محبّت کردند. امیدواریم ان‌شاءالله خداى متعال به همه‌ى آنها جزاى خیر بدهد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR پیش از این هم در دیدارهای دانشجویی و برخی از ویژه‌برنامه‌های خود اقدام به راه‌اندازی صفحات تعاملی نظرات کاربران نموده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی