بازدید 12718
۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر:

ماهواره را به زور نمی توان از مردم گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهرگفت: رسالت اصلی مسوولان و فرهنگیان جامعه این است که مردم را برای کنار گذاشتن ماهواره اقناع فرهنگی کنند چرا که ماهواره را نمی شود به زور از مردم گرفت.
کد خبر: ۴۳۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹ 16 September 2014
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهرگفت: رسالت اصلی مسوولان و فرهنگیان جامعه این است که مردم را برای کنار گذاشتن ماهواره اقناع فرهنگی کنند چرا که ماهواره را نمی شود به زور از مردم گرفت.

به گزارش  ایرنا، روابط عمومی سپاه بوشهر روز سه شنبه به نقل از سرگرد پاسدارعبدالرضا دشتی درجلسه مجمع عمومی نخبگان بسیجی اعلام کرد: برنامه های ماهواره ای ازعوامل ترویج بی بند باری و بی اخلاقی در جامعه بوده و اثرات مخربی بر رفتار و پرورش جوانان و نوجوانان و حتی کانون خانواده ایرانی دارد.

وی ارائه فیلمها و تصویرهای غیر اخلاقی و خلاف عفت از طریق ماهواره را از عوامل اصلی آسیبهای اجتماعی برشمرد و افزود: امروزه جوانان زمان زیادی از روی غفلت و ناآگاهی را به تماشای برنامه های ماهواره اختصاص می دهند که اگر این عامل ادامه پیدا کند باعث هم گسستگی کانون گرم خانواده های ایرانی می شود.

دشتی به ظرفیت بالای بسیج در مقابله با تهاجم ماهواره ها علیه اسلام و ایران پرداخت و اظهار داشت: همانطور که بسیج و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند در حال حاضر نیز با تجربیات خود در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی می توانند نقش آفرین باشند و اثرات مخرب ماهواره ها را بر خانواده ها و جوانان کمتر کنند.

دشتی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی همه رزمندگان، نظامی پاسدار نبودند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس بدنه اصلی جنگ و اداره آن در دست بسیجیان بود و شکی در آن نیست که بسیج با حضور در میدان عامل اصلی پیروزی ما بود در جنگ نرم نیز اگر بسیج جلودار صحنه باشد دشمن بر ما و افکار ما مسلط نخواهد شد.

فرمانده سپاه بوشهر تصریح کرد: نتایجی که ما در جنگ سخت به آن دست یافتیم به آسانی حاصل نشد شاید در جنگ نرم با دشمن نیز نتوانیم به راحتی به آن نتایج مورد نظر برسیم اما باید تمام سعی و تلاش خود را معطوف کنیم تا اثرات این حملات به کمترین حد امکان برسد.

وی با بیان اینکه همه ادرات، نهادها، سازمانها و شخصیتهای فرهنگی و علمی باید وارد صحنه مقابله با دشمن در جنگ نرم شوند تا شرمنده شهدا نشویم، گفت: در حال حاضر سرنگ و اسلحه دشمن برای مقابله با دین اسلام و جوانان ما ماهواره است و چنانچه مقاومت نداشته باشیم با تزریق این سرنگ جوانان زیادی را از دست خواهیم داد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۸
من به مردم پیشنهاد میکنم که ماهواره‌هاشونو نگه دارن ولی دیگه به برنامه‌های فارسی اونا نگاه نکنن و برنامه‌هایی رو که کشورها واسه مردم خودشون درست میکنن تماشا کنن!
چون اولاً یه زبون جدید یاد میگیرن و بعد متوجه میشن که برنامه‌های فارسی ماهواره‌ها واقعاً مزخرفن و انصافاً برنامه‌های ماهواره‌ها به زبان اصلی خیلی خیلی تمیزتره و باز توی اونا یه سری مسائل رعایت شده.
سیما با نوع برنامه ها و فیلم های بارها تکراری همه را خسته کرده است. ما که اهل ماهواره نیستیم اما سیمای ایران واقعا کسل کننده و زجر اور است.
زمانی شطرنج و بیلیارد و بسیاری از مسائل حتی فیلم ویدئویی و نوار کاست غیر قانونی و خلاف شرع بود. اینقدر متحجرانه فکر نکنید. با چاقو می شود هم خیار پوست کند و هم آدم...
بیکاری ،بیکاری ، بیکاری و مواد مواد مواد مواد مخدر جوانان عزیزما را ازبین میبرد نه ماهواره.
ماهواره اخه ...
باسلام .بهترین راه مقابله باماهواره این میتونه باشه که همه مردم کشورعزیزمان ایران بتونن تمامی شبکه های استانی روباگیرنده دیجیتال ست تاپ باکس دریافت کنند ..منکه خیلی دوست دارم این امکان فراهم بشه باورکنیدجواب میده وخیلی ازماهواره هاتوخونه هاخاموش میشن.یعنی دیگه فرصتی باقی نمیمونه که ماهواره ببینن
خدا رحمت کند پدر آدم چیز فهم را.
ای بابا ای بابا ....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی