بازدید 4339

کی‌روش: در پروژه جدید با تعهد کامل خواهیم بود

کد خبر: ۴۳۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲ 16 September 2014
کارلوس کی‌روش پس از امضای قرارداد تازه با فدراسیون فوتبال ایران گفت:‌ به خاطر اعتماد دوباره هواداران فوتبال ایران از همه تشکر می‌کنم. در پروژه جدید با تعهد کامل خواهیم بود و من به تلاش‌مان اعتماد دارم و امیدوارم با کمک خداوند به موفقیت برسیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از چند ماه مذاکره با سران فدراسیون فوتبال سرانجام تصمیم گرفت همکاری‌اش با تیم ملی ایران را ادامه دهد و بر این اساس قرارداد جدیدی را به امضا رساند.

کی‌روش پس از امضای قرارداد جدید در نشستی خبری حاضر شد تا به پرسش خبرنگاران پاسخ دهد. او در ابتدای این نشست گفت: سلام عرض می‌کنم. ابتدا می‌خواهم مراتب تقدیر و تشکر خودم را به خاطر اعتماد دوباره هواداران فوتبال ایران به همه مردم ایران داشته باشم و از همه آنها متشکر هستم. در درجه دوم از بازیکنان و ملی‌پوشان ایران تشکر می‌کنم؛ نه تنها به خاطر ابراز علاقه و اعتماد از طرق خصوصی که به خاطر ابراز اعتمادشان نسبت به من از طریق صحبت‌های عمومی و همین طور از اصحاب رسانه به خاطر تمامی حمایت‌ها و زحماتی که در این مدت کشیدند.

وی ضمن تشکر از علی کفاشیان و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: از کفاشیان به خاطر اعتمادی که به من کرد، تشکر می‌کنم و امیدوارم باعث غرورآفرینی ملت ایران در این برهه جدید باشم. کاری که ما در سه سال و نیم گذشته داشتیم، آسان نبود. دستاوردی که حاصل شد آسان به دست نیامد و امیدوارم در این چرخه جدید که می‌خواهیم کار کنیم حمایت‌های لازم را داشته باشیم تا بتوانیم باعث سربلندی و غرور مردم و فوتبال‌دوستان ایران باشیم.

وی افزود: بار دیگر از همین جا تعهد کامل خودم را به تیم ملی ایران نشان می‌دهم و امیدوارم بتوانیم در آینده باعث غرور، عزت و سربلندی هواداران شویم. در این پروژه جدید با تعهد کامل خواهیم بود و من به تلاش‌مان اعتماد دارم و امیدوارم با کمک خداوند به موفقیت برسیم.

کی‌روش گفت: امیدوارم بتوانیم با اتحاد کامل که بین ما صورت می‌گیرد موفق باشیم؛ لازمه آن دست به دست هم دادن و متحد شدن است. اتحادی که بین ما و تیم‌های باشگاهی و مربیان و بازیکنان و تک تک کسانی است که در فوتبال ایران شاغل هستند. امیدوارم با این اتحاد بتوانیم در اولین پروژه‌مان که جام ملت‌های آسیاست و بازی با تیم‌هایی چون قطر، بحرین و امارات، موفق باشیم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی در خصوص دستیاران ایرانی‌اش گفت: این موضوع نیاز به صحبت‌های تکمیلی من و رییس فدراسیون فوتبال دارد و ما باید در این باره صحبت کنیم. ما شرایط را بررسی خواهیم کرد و در این باره با هم باید صحبت کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم. در مجموع می‌توانم بگویم انتخاب دستیاران ایرانی من کاملا طبق توافق و تفاهم من و رییس فدراسیون خواهد بود که باید به جمع‌بندی لازم برسیم و بعد از آن آنها را اعلام می‌کنیم.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سوال که اعتقاد داشت صعود از گروه در جام‌جهانی نوعی پیشرفت محسوب می‌شود اما در جام‌جهانی از گروهمان صعود نکردیم، پاسخ داد: در تمام دنیا فوتبال را از نظر نتایج بررسی می‌کنند. ما کسب نتایج را از نظر ارقام نگاه نکنیم، چون نتایج فقط اعداد و ارقام نیست. قبل از جام‌جهانی روند آماده‌سازی خوبی را طی ‌کردیم و با یک عملکرد ثابت و خوب مقابل سه نماینده از قاره‌های مختلف جهان قرار گرفتیم. مطمئنا در حال حاضر باید سعی کنیم این مساله را تداوم ببخشیم و ارتقا دهیم و در مقابل رقبای آسیایی بهتر عمل کنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هدف و انگیزه فدراسیون فوتبال ایران ارتقا بخشیدن به تمام فوتبال ایران از جمله کیفیت مربیان و همین طور امکانات است و مطمئنا شخص رییس فدراسیون فوتبال این هدف را با جدیت دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره این که آیا اکنون موفقیت در جام ملت‌های آسیا هدف اوست یا موفقیت در جام‌جهانی گفت: فکر می‌کنم بعد از 4 سال دیگر باید من را بشناسید. نوع مربی‌گری‌ام به گونه‌ای نیست که بخواهم وعده و وعید بدهم. کاری که ما می‌کنیم و کاری که دوباره باید سعی کنیم، انجام دهیم این است که با تعهد دوباره و سخت‌کوشی تلاش کنیم به اهداف‌مان برسیم.

سرمربی تیم ملی گفت: حرفی که بعد از جام‌جهانی گفتم این بود که اگر بتوانیم یک برنامه خوب و مدون را آماده کنیم، توانایی این را داریم که با کسب مدال به جام ملت‌های آسیا پایان دهیم. نتیجتا هدف اول ما این است که برنامه آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم با افتخار و غرور برای مردم ایران در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم. هدف دوم ما بسیار شفاف و ساده است؛ اینکه باید بازی بعدی‌مان را برنده باشیم و طبیعتا هدف دوم ما صعود به جام‌جهانی 2018 است. وقتی به این مهم دست پیدا کردیم، به فکر صعود هم خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اردوهای تیم ملی نیز اظهار کرد: از بعد تئوری و روی کاغذ همه برنامه‌های مدون و آماده است اما از نظر کارایی و انجام‌پذیری آن هنوز قطعی نشده و سعی می‌کنیم اردوی اول‌مان در پرتغال باشد.

کارلوس کی‌روش در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا پیامی برای مردم ایران دارد، گفت: الان زمان کار است. می‌روم کارم را آغاز کنم. بهتر است که شما هم به دنبال کارتان بروید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی