بازدید 3351

تعریف معاون وزارت ورزش از فوتبال بانوان!

کد خبر: ۴۳۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 16 September 2014
معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: فدراسیون فوتبال در بخش بانوان بسیار فعال است.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، رباب شهریان با حضور در سمینار یک روزه نایب رئیسان بانوان فوتبال اظهار کرد: خوشحالم که در جمع شما هستم. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، خوشبختانه شاهد فعالیت مطلوب فوتبال در بخش بانوان هستم. از مسئولان فدراسیون و کمیته بانوان به خاطر توسعه این رشته در امور بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: سیاست‌های وزرات ورزش و جوانان در رابطه حوزه ورزشی بانوان این است که به دنبال مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف، از تصمیم گیری آنها نیز استفاده کند. معتقدم هیچ کشور اسلامی مانند ایران توانمندی نداشته  و به واسطه استقلال در ورزش بانوان در قسمت‌های مربیگری، داوری و مدیریت بسیار قدرتمند عمل می‌کنند.

شهریان در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است تا ساختار بانوان در بخش‌های استانی ارتقا یابد و با استفاده از توانمندی‌های بانوان و نواب رئیس،  خروجی مطلوبی را در ورزش بانوان شاهد باشیم.

معاونت ورزش در امور بانوان در ادامه بیان کرد: یکی از بحث‌هایی که نواب رئیس در هر رشته روزشی باید به آن توجه داشته باشند موضوع فرهنگی  و اخلاقی است. اخلاق حرفه ای در ورزش با اخلاق پهلوانی عجین شده و امیداورم با ادامه دار بودن اخلاق گرایی در کنار فرهنگ سازی، شاهد رشد در این زمینه باشیم.

شهریان در ادامه بیان کرد: در نشست‌های تخصصی که در خصوص مشکلات و چالش‌های فدراسیون‌ها برگزار می‌کنیم، در بخش فوتبال و فوتسال به موضوع جذب اسپانسر در قسمت بانوان برخوردیم که امیدوارم این مشکل نیز رفع شود. ضمن اینکه از اعتبارات بخش خصوص نیز در این قسمت می‌توان استفاده کرد  تا شاهد دستاوردهای خوبی در ورزش باشیم.

معاونت ورزش در امور بانوان در پایان گفت: در تمامی رشته‌ها مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود اما خوشبختانه در فوتبال و فوتسال شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ در چند دسته هستیم که این امر نشان می‌دهد  فدراسیون فوتبال در بخش بانوان روند رو به رشدی را داشته است.

شهریان در حالی از فوتبال بانوان و عملکرد نایب رئیس زن فدراسیون فوتبال تمجید کرده است که پیش از این گفته بود دنبال یک نایب رئیس دیگر برای بخش بانوان فدراسیون است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر