بازدید 2515

لام: از رفتن تونی کروس به رئال مادرید ناراحت نشدم

کد خبر: ۴۳۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ 16 September 2014
کاپیتان و مدافع باواریایی‌ها گفت: دلتنگ هم‌تیمی پیشین خود که دو ماه پیش از او و سایر باواریایی‌ها جدا شد تا به رئال مادرید بپیوندد، نیست.

به گزارش تسنیم، فیلیپ لام، مدافع - هافبک دفاعی بایرن مونیخ اعتراف کرد خلأ تونی کروس را در تیمش احساس نکرده و فکر نمی‌کند که رفتن این هافبک آلمانی به رئال مادرید ضربه سنگینی به باواریایی‌ها وارد کرده باشد.

بازی‌های بایرن مونیخ در دو هفته نخست بوندس‌لیگا روانی بازی‌هایش در فصل گذشته، زمانی را که کروس برای این تیم در قلب میدان بازی می‌کرد نداشته با این وجود لام معتقد است که تیمش بدون کروس هم می‌تواند افتخارات قبلی خود را تکرار کند.

کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان اظهار داشت: من از رفتن تونی به رئال مادرید ناراحت نیستم. فوتبال همین است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند. من آنقدر تجربه دارم که نگذارم فروش بازیکنان مرا تحت تأثیر قرار دهد و تأثیر منفی بر بازی‌ام بگذارد، اگرچه باید اعتراف کنم که کروس بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

خلأ کروس را در بایرن مونیخ، ژابی آلونسو پر کرده و لام معتقد است که هم‌تیمی‌ اسپانیایی‌اش به خوبی از عهده این کار برآمده است.

او تصریح کرد: آلونسو واقعاً به درد ما می‌خورد بخصوص که خاوی مارتینس، تیاگو و شواین‌اشتایگر همگی برای مدتی طولانی غایب هستند.

آلونسو پنجمین بازیکن اسپانیایی است که پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ (از یک سال گذشته تا کنون) به این تیم ملحق می‌شود. برای لام اما افزایش تعداد بازیکنان تیمش از یک ملیت خاص چندان مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که اهمیت دارد بالا رفتن کیفیت بازی تیم است. کیفیتی که بازیکنان تازه وارد به تیم می‌دهند مهمتر از چیزهایی است که آنها کسب کرده‌اند. برای من مهم نیست که آنها از کجا می‌آیند و نگران این مسئله نیستم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر