بازدید 3316

ارسال طرح تشکیل مرکز فرا قوه زنان به دفتر رهبر انقلاب

کد خبر: ۴۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 16 September 2014

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از ارسال طرح تشکیل مرکز فرا قوه زنان تا اواخر شهریور ماه به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش خانه ملت ، فاطمه رهبر در نخستین نشست شورای همکاری زنان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزار شد، گفت: در سال 92 مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان فرهیخته حوزه و دانشگاه بر ساماندهی مسائل زنان تأکید داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارایه گزارشی از سوی فراکسیون زنان ادامه داد: ایشان در این دیداررهنمودهایی درباره همه مسائل مرتبط با بانوان از جمله مسایل حقوقی، قانونی، فقهی تا مسائل اجتماعی و اجرایی ارایه نموده و راهکارهایی نیز درجهت اجرایی شدن تعیین کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری در سال گذشته ، فراکسیون خانواده و زنان مجلس شورای اسلامی از مرکز پژوهش ها خواست تا در این رابطه تحقیقاتی را انجام دهد.

فاطمه رهبر افزود: علاوه بر مرکز پژوهش ها در این رابطه از گروهی کارشناسان خارج از مجلس دعوت شد تا در این مقوله ما را یاری دهند.

رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح تشکیل مرکز فراقوه ای زنان به اتمام رسیده و قرار است پس از تأیید نهایی اواخر شهریور ماه تقدیم دفتر مقام معظم رهبری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار