بازدید 10116
۳

نگاه شما: وضعیت اسفبار جنگل ابر شاهرود

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ 16 September 2014
مرتضی عین علی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

این عکس ها مربوط به بازدید یکی از دوستانم از جنگل ابر شاهرود در دو هفته گذشته می باشد. همین طور که مشاهده می فرمایید وضعیت این جنگل زیبا به طور تاسف باری در آمده است. زباله ها را می توان در هر گوشه و کنار این جنگل زیبا مشاهده کرد.

همچنین در روز بازدید، یک آتش سوزی وسیع در جنگل رخ داده بود که پیگیری های دوستم کاملا با بی توجهی ساکنان محلی و ارگان های مربوطه همراه بوده و تا شب ادامه داشته است.

خواهشمندم هم وطنان عزیز در مسافرت به این گونه نقاط زیبا در کشور به حفظ این مناطق توجه داشته باشند تا نسلهای بعدی از دیدن این مناظر محروم نگردند.


عکاس: محسن دزیانی نژاد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳
وقتی تو خیابون جردن طرف شیشه ماشین 800 میلیون تومنیش رو پایین می کشه و پاکت سیگارش رو می ندازه تو خیابون و دوباره شیشه رو بالا میده انتظار داری چنین آدمی اگه بره جنگل اونجا زباله هاش رو تو کیسه زباله بریزه و با خودش برگردونه؟
باسلام خدمت هموطنان عزیز بنده روز 4شنبه19/6 که ازاین جنگل عبور کردم متاسفانه بدلیل عدم رعایت نظافت، زباله زیادی درکنارجاده و داخل جنگل مشاهده کردیم که واقعا شایسته ماایرانیان نیست که باطبیعت این کاررابکنیم به این امیدکه همه ما دربرابر حفظ محیط زیست مسئولانه برحوردکنیم
سلام چشمتون روز بد نبینه من ماه گذشته روی تعریفی که از جنگل ابر شنیدم رفتم دیدن اونجا همین طور که دوستمون نوشته جاده خاکی تا مرز استان سمنان ادامه داشت وحالا زباله هم کم وبیش وجود داشت ولی سطلهای زباله هم وجود داشت تا رسیدم به مرز استان گلستان وهوس کردم از این وربرم سمت علی اباد کتولکه افتادم توی جاده با شیب تند وخاکی خراب که بهش میگفتن جاده گازی خلاصه تا رسدم پایین چند بار اشهدم رو خوندم بیچارم ماشینم رو داغون کردم بخاطر همین جدای از زیباییش که اون سمته به ریسکش نمی ارزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار