بازدید 3324

هاشمي درباره انتخابات با کسی رایزنی نداشته

اين که هاشمي با ناطق نوري، خاتمي و علي لاريجاني رايزني هايي براي انتخابات داشته اند همه برداشت هاي شخصي و گمانه زني هاي روزنامه نگاران است
کد خبر: ۴۳۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶ 16 September 2014
علي نژاد- قدرت ا... عليخاني مشاور پارلماني آيت ا... هاشمي رفسنجاني در گفت‌وگو با خراسان ارائه ليست توسط هاشمي را تکذيب و تاکيد کرد: هاشمي فراجناحي است و تاکنون از ليست حمايت نکرده و نخواهد کرد.

منظور آيت ا... هاشمي از اين که (درباره ارائه ليست در انتخابات) از ما گذشته چه بوده است؟


جايگاه آقاي هاشمي اجل از اين است که در يک جريان يا حزب بگنجد از همان ابتدا هم فراجناحي بوده و مشي اعتدالي داشته است لذا اين بي انصافي است بلکه نظرش اين است که در همه انتخابات ها افراد عاقل به صحنه سياسي بيايند اصلاح طلب و اصولگرا هم فرقي نمي کند، لذا وقتي آقاي هاشمي گفته است از ما گذشته است يک مزاح است وگرنه آقاي هاشمي در جريان انتخابات رياست جمهوري با اظهار نظر خود در روزهاي پاياني و اعلام حمايت از آقاي روحاني که با اقبال مردم مواجه شد حادثه عظيمي به وجود آورد.

پس آقاي هاشمي از ليست ها حمايت خواهد کرد؟


نه از هيچ ليستي حمايت نخواهد کرد، آقاي هاشمي هيچ ليستي را در انتخابات هاي گذشته نداده و در آينده هم نخواهد داد، اين گونه نيست که ليستي را انگشت بگذارد و بگويد اين ليست را تأیيد مي کنم.

رايزني باآقايان خاتمي ،ناطق و علي لاريجاني نداشته اند؟


اين مسائل شايعه است، هيچ رايزني نبوده و نخواهد بود، اين که هاشمي با ناطق نوري، خاتمي و علي لاريجاني رايزني هايي براي انتخابات داشته اند همه برداشت هاي شخصي و گمانه زني هاي روزنامه نگاران است، البته هر کدام از اين افرادي که نام برديد به نوبه خودشان شخصيتي خاص دارند خاتمي اصلاحاتي محض است ، آقاي ناطق نوري اصولگراي اصلاح طلب است و اگر چه ذاتا اصولگراست و اصلاح طلبانه فکر مي کند، آقاي علي لاريجاني هم شخصيتي فرهيخته است که به نظر من بسيار قابل قبول است . او شخصيتي خوش فکرو زمان شناس است و به مسائل سياسي دنيا به خصوص مسئله هسته اي اشراف دارد و دگم نيست و به دنبال عقلا و اصولگرايان عاقل است.

آيا آقاي هاشمي برنامه اي براي ارائه ليست در انتخابات مجلس خبرگان رهبري دارد؟


اظهار نظر درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبري از حيطه من خارج است و به آن ورود نمي کنم، درباره آن بزرگان مي توانند اظهار نظر کنند.

آقاي هاشمي ورود داشته؟


نمي دانم، چيزي دراين باره نفرموده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار