بازدید 7888

روایت وزیر اطلاعات از نعمت بزرگ مردم ایران

کد خبر: ۴۳۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵ 15 September 2014
وزیر اطلاعات گفت: توطئه‌های زیادی در سال‌های گذشته علیه کشورمان طرح‌ریزی و اجرا شده که خوشبختانه تاکنون تمامی آنها توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شده است.

به گزارش فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر امروز در مراسم بزرگداشت درگذشت آیت‌الله شیخ محمدتقی نصیری از مؤسسان حوزه علمیه سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توطئه‌های بسیاری را در سالیان اخیر از سوی دشمنان اسلام و انقلاب علیه ایران اسلامی و مردم کشورمان شاهد بوده‌ایم که با یاری خداوند متعال و تلاش کارگزاران نظام همه آنها نقش بر آب شده است.

وی گفت: خوشبختانه در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عالم و فقیهی با درایت و قابل اتکا در کشورمان وجود داشته که سبب شده است تا دشمنان در پیگیری اهداف خود نتوانند به موفقیتی برسند. 

علوی با بیان اینکه اتکای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان در همه این سال‌ها به مردی بوده است که از همه جهات عالم و فقیه هستند، تصریح کرد: ولایت فقیه و پیروی از این اصل اساسی سبب شده است تا ایران اسلامی و انقلابی که با خون هزاران جوان ایرانی بنا نهاده شد، برابر انواع توطئه‌‌ها، دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها و تلاش‌های دشمن مصون بماند. 

وزیر اطلاعات حفظ انقلاب را از اوجب واجبات دانست و گفت: 35 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته است و مردم ما نیز همواره در صحنه بوده‌ و نشان داده‌اند که حافظ کشور و انقلابشان هستند. 

علوی بیان کرد: سال‌های زیادی می‌گذرد که انقلاب اسلامی ایران در جهان زبانزد خاص و عام شده است و در تمام این سال‌ها، کشتی انقلاب ناخدای با درایت، تیزبین و قابل اتکایی به نام ولی فقیه و رهبری را داشته است. 

وی افزود: در سال‌های گذشته توطئه‌های زیادی علیه کشورمان طرح‌ریزی و اجرا شده که تعداد زیادی از آنها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است؛ در حقیقت، هفته‌ای نیست که در کشور علیه نظام و ملت ایران توطئه‌ای صورت نگیرد. 

وزیر اطلاعات افزود: علیه مردم ما، کم توطئه نشده ولی این نظام همواره حفظ شده است و این نشان می‌دهد که خداوند متعال یار و یاور انقلاب و ملت ایران است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی بر اندیشه‌های متعالی امام راحل و رهبری استوار بوده و پیش می‌رود و تردیدی وجود ندارد که اگر نظام اسلامی همچون بسیاری از انقلاب‌های جهان بر اسلحه، توپ و تانک بنا شده بود، تا امروز بارها متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.

علوی اضافه کرد: اگر نعمتی به نام ولایت فقیه وجود نداشت، بارها شاهد از بین رفتن نظام اسلامی می‌بودیم و این امر نشان می‌دهد ولایت چه نعمت بزرگی است و قدر آن همواره باید دانسته شود.

وی گفت: امروز باید دانست و به جهانیان اعلام کرد که نظام و انقلاب اسلامی چگونه برابر این توطئه‌ها و دسیسه‌ها حفظ و مراقبت شده و داشتن رهبری دینی، الهی و خدایی به عنوان یک هدیه الهی برای انقلاب‌های جهان الگو قرار گیرد.

وزیر اطلاعات افزود: چیزی که باعث حفظ و تداوم انقلاب و نظام اسلامی شده، بدون تردید یاری خداوند متعال، حمایت مردم و حضور آنها در صحنه و وجود عالم، فقیه، انسانی وارسته و کامل به نام رهبری و ولایت فقیه است.

علوی با اشاره به کلام بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت وفقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد»، افزود: امروز ولی فقیه زمان که رهبری هستند، دنیا را در تعجب و حیرت فرو برده‌اند و با پیروی و حمایت مردم عزیز کشورمان هر روز شاهد صدور انقلاب به سایر کشورهای جهان هستیم.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال‌ها این نظام الهی را برابر انواع دشمنی‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌ها حفظ کردند و از این پس نیز همین‌طور خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار