بازدید 54892

جان کری دلیل تعامل آمریکا با ایران را فاش کرد!

جان که در جریان سفرش به جده با شبکه «فاکس‌نیوز» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارنظر اخیر «هنری کیسینجر» وزیر خارجه اسبق آمریکا ـ که ایران را تهدیدی بزرگ‌تر از داعش دانسته ـ گفت: «روشن است که ایران با برنامه هسته‌ای خود، تهدیدی فوق‌العاده ایجاد می‌کند».
کد خبر: ۴۳۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶ 15 September 2014
جان کری دلیل تعامل آمریکا با ایران را فاش کرد!وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه برنامه هسته‌ای ایران، تهدیدی بزرگ‌تر از داعش است، گفت ایران و احتمال دستیابی به سلاح هسته‌ای، مسأله شماره یک رئیس‌جمهور آمریکاست.

به گزارش «تابناک»، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در تازه‌ترین موضع‌گیری خود در برنامه هسته‌ای ایران، این برنامه را مسأله‌ای تهدیدآمیز خوانده و مدعی شده که این موضوع، تهدیدی بزرگ‌تر از تهدید ناشی از گروه تروریستی «داعش» است.

بنا بر این گزارش، کری که در جریان سفرش به جده با شبکه «فاکس‌نیوز» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به پرسشی در مورد اظهارنظر اخیر «هنری کیسینجر»، وزیر خارجه اسبق آمریکا ـ که ایران را تهدیدی بزرگ‌تر از داعش دانسته ـ گفت: «روشن است که ایران، با برنامه هسته‌ای خود، تهدیدی فوق‌العاده ایجاد می‌کند؛ تهدیدی که از نوع تهدید برآمده از «داعش» بزرگ‌تر است و دقیقا به همین دلیل هم هست که داریم با ایران تعامل می‌کنیم».
 
وی افزود: «اما همان گونه که هنری کیسینجر بهتر از هر کسی در جهان می‌داند، شما این شانس را ندارید که تنها با یک چالش مهم مقابله کنید. او درست می‌گوید؛ برنامه هسته‌ای و در اختیار قرار گرفتن پتانسیل تسلیحات هسته‌ای از سوی ایران، مسأله شماره یک در دستور کار رئیس‌جمهور است».
 
وزیر خارجه آمریکا که در آستانه دور تازه مذاکرات هسته‌ای سخنرانی می کرد، ادامه داد: «دقیقا به همین دلیل است که رئیس‌جمهور ماه‌ها پیش، این مذاکرات را آغاز کرد؛ اما «دولت اسلامی عراق و سوریه» یا «دولت اسلامی عراق و شام» یا هر نامی که بر آن می‌گذارید، هم یک تهدید واقعی و فوری است که باید هم اکنون و نه بعدا به آن رسیدگی شود. دقیقا به همین دلیل هم هست که راهبردی را که اکنون در دستور کار داریم، پیگیری می‌کنیم».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹۵
انتشار یافته: ۳۸
حالا ذوق زده ها فهميدند ، شىطان بزرك يعنى چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
نه!!!!!!
بابا دست از مذاکره با این آمریکای زبان نفهم بردارید به چه زبانی باید بگوییم ما به دنبال بمب هسته ای نیستیم کسی که خودش را به خواب زده را نمی توان بیدار کرد قرآن هم می فرماید که اینها چشم دارند اما نمی بینند ، گوش دارند اما نمی شنوند بی خود وقت وانرژزی وهزینه ملت را صرف مذاکره با این جماعت زبان نفهم نکنید. بهترین راه تعامل با دنیا برقراری ارتباط با افکارعمومی انسان های آزاده در سراسر دنیاست نه تعامل با کدخدای کودن وعقب مانده
پاسخ ها
اميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اونايي كه منفي ميدن هنوز خوابن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اگر مذاکره نکنیم، مشکلی حل میشه؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اگر صحبت و مذاکره نکنیم تا حقوق ملت مشخص نشود پس بفرمایید چکار کنیم تحریم پشت تحریم و فشار پشت فشار نتیجه اش میشود رکود - بیکاری -اعتیاد بیشتر - فحشاء و ...............اون وقت این شد مملکت داری
توقع داشتید راستش رو بگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اگر خدا خودش را به بعضی ها نشان دهد انها باز هم به او ایمان نمی اورند
فکر می کنید برای چه
چون
اولئک کالعنعام بلهم اضل
ایران رو قرار میده کنار داعش!!!!! ای روزگار!! ما چرا اینقدر بد بختیم :( شاید یه روزگاری اونقدر قدرتمند بشیم که آمریکا و غرب رو تحریم کنیم. ولی فکر نکنم عمر ما قد بده.
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
تو چقدر اعتماد به نفس بالایی داری ناشناس ای روزگار به این دوستمون بگو ما بدلایل خیلی خوشبختیم
جان و هنری و دیگران مثل کفار زمان پیغمبرند از ایران میخواهند که اگر دست از هدفش بردارد کاری با بهترین تسلیحات هسته ایش و بهترین برنامه موشکیش و...ندارند اما ایران میگوید بخدا قسم اگرخورشید را در دست راست و ماه را در دست چپم بگذارند دست از هدفم بر نخواهم داشت .
پاسخ ها
آزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
برادر محترم هدفمان مشخص است و از حقوقمان کوتاه نمی اییم ولی در برابر شیطان باید با ایمان و قوی بود اما از راه تعامل و گفتگونه با تشر و شعار تو خالی با ظرفیت ملی مان باید قدم برداریم تا محتاج هواپیما و دارو و قطعات صنعتی نباشیم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
الله اکبر!!!!!!
به نشانه اعتراض به این گنده گویی آمریکا، ایران باید مذاکرات را معلق کند تا با اوضاع کنونی درگیری داعش، آمریکا به ...خوردن بیافته.
مثل چی تو باتلاق عراق و افغانستان گیر کرده بود. به کمک ایران خودشو نجات داد ، حالا میگه ایران بد تر از داعش هستش!!! چرا به ما بر نمی خوره !!!
برید به جهنم. حالا کسینجر از هرکسی تو دنیا بیشتر می فهمه. خندیدیم
داعش را به عربستان سرازیر کنید تا بفهمند خطر اصلی در کجاست
با این توضیحات باید می نوشتی "علت تقابل آمریکا " نه تعامل.
بالاخره کیسینجره نمیشه رو حرفش حرف زد
بیچاره کری
آقای کری! این سخن دیگه برد نداره و قدرت نفوذش کم شده. تا حالا هرچی که جستجو کرده اید علامتی دال بر سلاح اتمی پیدا نکرده اید.
پاسخ ها
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اگه به انگلیسی می نوشتی بهتر متوجه میشد
برنامه ها و نقشه هاي امريكا خودش تهديدي براي جهان است
شر شیطان کم
آمریکا عقده خود بزرگ بینی پیدا کرده است . ایران بارها بجهان اعلام کرده دنبال سلاح هسته ای نیست واما اگر بخواهد تهیه ویا درست کند آمریکا چه غلطی میخواهد بکند. آمریکا تا حالا کاری نمانده انجام ندهدایران از اینکه دنبال سلاح هسته ای نیست دلیل آن نه اینکه از آمریکا میترسد برای اینکه سلاح هسته ای در دکترین نیروهای مسلح ایران جای ندارد. جان کری هم مثل پهلوان پنبه ها ادا در می آورد واز سگ هارشان نتایاهو یاد گرفته بیخودی رجز بخواند
شکر اضافه خورده
جان کری حرف مفت زده
برای خوشحال کردن نمایندگان کنگره
پ ن پ فکر کردین بخاطر ناز ابرومون باهامون رابطه برقرار کردن؟!سیاسته دیگه!!!جز این باشه احمقانه هست!!!
به نظر میرسد بعداز اینهمه کش وقوس بهتر است ایران هم مانند پاکستان وکره شمالی اولین بمب هسته ای خود را رسما"آزمایش کند و با اینکار پرونده هسته ای را که با شیطنتهای آمریکا در حال سمبلکاری است برای همیشه مختومه نماید.
تنها چیزی که به امریکا میشه گفت و برای حکومتش ارزو کرد اینه : مرگ بر آمریکا
براي يانكي ها متاسفم كه ايران دوست داشتني ما رو با اين داعش تروريست مقايسه مي كنند
دولت آمریکا در خدمت صهیونیسم بین الملل
چشم بسته غیب میگویی, هر ابر قدرتی دردسر نمیخواهد , خصوصا در منطقه خاورمیانه و انهم از سوی ایران که سازمان ملل را عملا قبول ندارد.
اتفاقاً این اظهار نظر و این تعامل نشانه عجز آنهاست. اگر نبود که تعامل نمی کردند و به ایران حمله می کردند.
یه بنده خدایی می گفت :
آب رو بریزید همونجایی که میسوزه.....
واقعا جای تاسف داره با اون همه دب دب و کب و کب و ادعاها اینجوری از استقلال و پیشرفت و آزادگی ایران و ایرانی میترسن.
جنبه نه شنیدن رو داشته باشید خخخخخخ
بلي ايشان هم لپ مطلب را گفتند. هدف اصلي ايران است ولي فعلا" اهداف كوتاه مدت و كم هزينه تر را اول پيگيري مي كنند.
دروغ گوووووووووو
ای خدا، اینا دارن ما رو با داعش هم سطح میدونن،اخه چرا بعضیها بهشون بر نمیخوره؟
به نظر من خطر اصلی، عربستان و آل صعود هستن.خاک بر سر آمریکاییا
که اینو نمیفهمن.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی