بازدید 73076

تقدیر دکتر غفرانی از برگزاری مجمع عمومی نظام مهندسی

کد خبر: ۴۳۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 15 September 2014
 مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، عصر روز 22 شهریور ماه سال جاری در سالن همایش های رازی برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، دکتر سعید غفرانی به ارائه‌ی گزارشی از روند کار سازمان در سال جاری پرداخت و گفت: در ماه اخیر بیش از 12 ساعت جلسه‌ی هم اندیشی با نمایندگان اعضای سازمان برگزار کردیم و خواسته‌ها و صحبت‌هایشان را شنیدیم. 

وی افزود: برگزاری جلسات هم اندیشی، اقدامی مناسب بود که می‌بایست در آینده نیز تکرار شود. تلاش بر اینست که این جلسات در دو قالب برگزار شود. قالب نخست، جلسات هم اندیشی عمومی که همکارانمان از هفت رشته در آن حضور داشته باشند و قالب دیگر هم جلسات هم اندیشی رشته‌ای. برگزاری این جلسات از برنامه‌های نظام مهندسی خواهد بود.

در ادامه مهندس حسن قربانخانی نایب رییس اول سازمان به بیان توضیحاتی در مورد روند اصلاح بودجه بر  طبق نظرات و خواسته‌های مطرح شده توسط اعضا پرداخت و از بررسی‌هایی که هیات مدیره‌ی سازمان در جزییات نظرات کارشناسانه‌ی بیان شده توسط اعضا داشته است، خبر داد.
مجمع در ادامه روند کاری خود، تصویب کلیات بودجه سال 93 سازمان را به رای گذاشت که این بودجه با اکثریت قاطعی به تصویب رسید.

بلافاصله پس از این رای گیری، مجمع به برگزاری 2 مجمع فوق العاده دیگر در سال جاری رای داد. اما اعضای حاضر در سالن همایش‌های رازی با پیشنهاد افزایش حق عضویت سالانه موافقت نکردند.

در پایان این مجمع، مهندس کیوان تیموری دبیر کمیسیون رفاه سازمان نیز دقایقی به سخنرانی پرداخت و گوشه‌ای از تلاش‌های انجام شده در حوزه امور رفاهی را برای اعضای سازمان تشریح کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار