بازدید 6261

عابدینی : درخشان تقصیرها را به گردن دایی نیاندازد

کد خبر: ۴۳۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰ 15 September 2014
 مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ازحمیددرخشان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه خواست که روی حرف خود ایستاده و تقصیرها را گردن دیگران نیاندازد.

امیر عابدینی روز دوشنبه به ایرنا افزود : شرایط این روزهای این دو باشگاه و تصمیمات عجیب وغریبی که در آنها گرفته می شود نه به وزارت ورزش بلکه به امیررضا خادم مربوط می شود.

وی افزود: خادم ورزشی است اما با تصمیماتی که دراین دو باشگاه گرفته تیشه به ریشه آنها زده است، البته شاید برخی ها بگویند عملکرد او درتیم استقلال خوب بوده اما باید بگویم زمان همه چیز رامشخص می کند و می بینیم استقلال نیز وضعیت بهتری از پرسپولیس ندارد.

به اعتقاد وی خادم دررابطه با این دو باشگاه درست عمل نکرده است نخستین اشکال به عملکرد او اعطای حکم یک ساله برای اعضای هیات مدیره است طبق قانون تجارت حکم اعضای هیات مدیره نباید کمتر از دو سال باشد،بر این اساس حکم این آقایان برخلاف قانون تجارت زده شده است.

عابدینی در این ارتباط که وزارت ورزش طبق قانون باید این دو تیم را تا بهمن ماه به بخش خصوصی واگذار کند، افزود: دادن حکم دو ساله با انتقال این دوباشگاه به بخش خصوصی منافاتی ندارد، اگربخش خصوصی بخواهد با این مدیران کار کند می تواند ادامه دهد و اگر هم نخواهند قطع همکاری خواهند کرد.

به گفته وی وقتی هیات مدیره از ثبات مدیریت خود مطمئن باشد به طور قطع با قدرت به کار ادامه می دهد وبا برنامه پیش می رود اما وقتی انگیزه نباشد به طور حتم کار نیز پیش نمی رود من نمی دانم این ها نیت خوانی بلد بودند که از هم اکنون برای بخش خصوصی و اینکه اعضای هیات مدیره این دو باشگاه را نمی خواهند راه را باز گذاشته اند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت فعلی این باشگاه نیز عنوان کرد: مشکل اصلی پرسپولیس درستاد و ساختار است برخلاف انتظار برخی درخشان پرسپولیس را یک شبه نمی تواند قهرمان کند.

عابدینی تصریح کرد: هیات مدیره فعلی پرسپولیس درتصمیم گیری درستاد با مشکل مواجه است آن ها نمی دانند به دنبال چه هستنداگر می دانستند در بحران به درستی بحران زدایی می کردند نه اینکه به بحران اضافه کنند امیدوار بودیم از بحران ها با این تغییرات کاسته می شد که نشد.

به اعتقاد وی علی دایی سرمربی قبلی این تیم هرکاری که می توانست برای تیم کرد او تیمی که آقایان جمع و جور کرده بودند را هدایت کرد نه تیم خودش را اتفاقا اوآدم صادقی است وپس از این که متوجه شد او را نمی خواهند قسمتی از مطالباتش را بخشید.

وی اضافه کرد:حالا آقایان ازاین ناراحت هستند که چرا روی سکوها دایی را تشویق می کنند شما به دایی بد کردید اما هوادار دوست دارد از او تقدیر کند برای این موضوع باید از شما اجازه بگیرند.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درپاسخ به انتقادات حمید درخشان نسبت به تیم پرسپولیس گفت: درخشان می دانست چه تیمی را تحویل می گیرد و عنوان کرد این تیم را قهرمان می کند حالا پس از یک بازی می گوید این تیم مشکل دارد و نمی شود با آن بهتر ازاین نتیجه گرفت.آقای درخشان ازابتدا می دانستید چه تیمی را تحویل گرفته اید چرا آن وقت می گفتید تیم خوبی است حالا حرف دیگری می زنید اگرمسوولیتی را پذیرفتید به نحو احسن انجام بده واینقدر مشکل را برگردن قبلی هانیاندازید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار