بازدید 9489

استعفای نخستین مدیر دولتی در بوشهر

سرانجام پس از کشمکش های فراوان کریم جعفری از سمت خود در استانداری بوشهر استعفا داد و طی حکمی توسط سالاری، پیمان زنده بودی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب شد.
کد خبر: ۴۳۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳ 15 September 2014
سرانجام پس از کشمکش های فراوان کریم جعفری از سمت خود در استانداری بوشهر استعفا داد و طی حکمی توسط سالاری، پیمان زنده بودی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب شد.

به گزارش "بوشهرنیوز" مردادماه امسال بود که این پایگاه خبری از برخی فشارها بر استاندار بوشهر جهت انتخاب پیمان زنده بودی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خبر داده بود.

اگرچه از آن زمان گزینه های متعددی برای مدیریت بر روابط عمومی استانداری بوشهر مطرح شده بود اما در نهایت فشارها بر دکتر سالاری نتیجه داد و پیمان زنده بودی با امضای حکمش توسط استاندار، امروز به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری  منصوب شد.

علی رغم این که گفته می شود کریم جعفری، مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر سه روز قبل استعفای خود را تقدیم استاندار کرده و در آن یکی از دلایل عدم همکاری اش با مجموعه فعلی استانداری را تکمیل پایان نامه دکترایش اعلام کرده است اما شنیده ها حاکیست دخالت برخی اطرافیان استاندار در کارها به شدت جعفری را ناراحت کرده و اصلی ترین دلیل استعفایش نیز این دخالت ها بوده است.

جعفری در حالی استعفای خود را به سالاری تقدیم کرده که در ابتدای ورودش به استانداری بوشهر گفته می شد این نیروی رسانه ای مطرح کشور از نیروهای معتدل اصلاحات به شمار رفته و برای کمک به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در بوشهر به استانداری آمده است.

وی در راستای مشی اعتدال گرایانه دولت دکتر روحانی در این مدت کوتاه توانسته بود تعامل خوبی با رسانه های موافق و مخالف استاندار  ایجاد کرده و به همین دلیل در طول مدت حضورش در روابط عمومی، استانداری بوشهر از کمترین حاشیه ها در بخش اطلاع رسانی و تنش های رسانه ای مواجه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل