بازدید 13085
۲

پروین: سرتاپای والیبالیست‌ها را باید طلا گرفت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من والیبال را بسیار دوست دارم و والیبالست‌های ما بهترین عملکرد را تا به اینجا از خود به نمایش گذاشتند و به نظرم دولت ایران باید سر تا پای این بچه‌ها را طلا بگیرد.
کد خبر: ۴۳۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 15 September 2014
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من والیبال را بسیار دوست دارم و والیبالست‌های ما بهترین عملکرد را تا به اینجا از خود به نمایش گذاشتند و به نظرم دولت ایران باید سر تا پای این بچه‌ها را طلا بگیرد.

علی پروین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عاشق والیبال هستم و همه بازی‌های والیبال را دنبال می‌کنم و از بازی ایران در مقابل لهستان افسوس خوردم چراکه امیدوار بودم بتوانند برنده باشند ولی دیروز بازی خوبی را ارائه دادند و توانستند پیروزی کسب کنند و تیم آرژانتین زمانیکه آمریکا را برد باعث شد ایران راحت‌تر صعود کند. والیبال در زمان قدیم همیشه در مقابل کره و ژاپن مشکل داشت ولی الحمدلله تیم والیبال در حال حاضر در جهان می‌درخشد و پیش بینی می‌کنم که تیم ایران قهرمان شود و به نظرم دولت باید سرتاپای این افراد را طلا بگیرد.

وی درباره پسرش که چرا دیگر فوتبال بازی نمی‌کند گفت: محمد 2 سه ماه است که به من پیشنهاد خرید کارخانه نان را داد که بعد از دیدن کارخانه تصمیم گرفتم آنجا را برای او بخرم چرا که در فوتبال صدمات بسیاری دید و این کار را کردم تا از فوتبال راحت شود. در حال حاضر دو سه ماه است که در کارخانه کار می‌کند و امیدوارم به زودی روی غلطک بیفتد و بتواند یکی از کارخانه داران نان صنعتی کشور شود. محمد در فوتبال صدمات بسیاری دید و در کل از فوتبال زده شد چرا که هر جا می‌رفت او را بازی نمی‌دادند و به همین خاطر وقتی پیشنهاد داد نمی‌خواهم بازی کنم من پذیرفتم که کارخانه را بخریم و او کارش را شروع کند. نارضایتیم از این است که در فوتبال بازیکنان ضعیف‌تر از محمد بازی می‌کردند ولی به او اجازه بازی نمی‌دادند.

وی درباره مسابقات کشتی فرنگی ایران افزود: دیروز قهرمانی جهان افتخاری بود که این بچه‌ها برای مملکت ما رقم زدند و باعث شدند در تمام دنیا پرچم جمهوری اسلامی بالا برود. عاشق حمید سوریان هستم و تبریک خودم را به او اعلام می‌کنم چراکه با برد خود در جهان عرض اندام می‌کند و باید قدر او را دانست و دلم می‌خواهد زمانیکه این کشتی‌گیران از بازی‌ها برمی‌گردند به هر کدام از آنها یک کلید آپارتمان تعلق بگیرد من اگر داشتم این کار را انجام می‌دادم چون برد آنها واقعا ارزش دارد.

پروین درباره وضعیت کنونی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: حرکتی را که با علی دایی انجام دادند در هیچ کجای دنیا با هیچ مربی انجام نمی‌دهند. بهتر است زمانیکه می‌خواهند شخصی را عوض کنند برایش مراسم خداحافظی بگیرند نه به این شکل برکنارش کنند. من مدت کوتاهی در تیم پرسپولیس بودم تمام حرفم این بود که این تیم را خصوصی کنیم و تا خصوصی نشود امکان ندارد مشکلات آن درست شود ام به حرف‌های من توجه نشد تا الان نظاره‌گر اتفاقات عجیب در این تیم باشیم. من به علی دایی حق می‌دهم چرا که وقتی پول نباشد نمی‌تواند مهره‌های خوب را برای تیم جذب کند و الان مشاهده می‌کنیم که تیم پرسپولیس از لحاظ مهره‌ بازیکنان ضعیف است و فرقی نمی‌کند من یا هر شخص دیگری به تیم بیاید وضع پرسپولیس به همین شکل خواهد بود. نمی‌خواهم بگویم که تیم پرسپولیس بد است ولی یک زمانی 11 ستاره داشت ولی الان در حال حاضر هیچ ستاره‌ای را در تیم پرسپولیس مشاهده نمی‌کند. همیشه این را گفته‌ام چه در تیم پرسپولیس باشم یا نباشم بردش برایم مهم است و با باختش نیز ناراحت می‌شوم و هر کاری هم از دستم بربیاید انجام می‌دهم و فقط دوباره می‌گویم که پرسپولیس باید خصوصی شود تیم پرسپولیس را فقط از لحاظ نتیجه خوب نمی‌بینم نه از چیزهای دیگر و بعید می‌دانم این تیم بتواند عرض اندام کند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: دایی یکی از شاگردان خوب من بوده و همه دوست داشتند اختلافاتی را بین من و دایی بیاندازند تا خودشان سوءاستفاده کنند. همچنین درخشان نیز از شاگردان خوب من است که امیدوارم بتواند نتایج قابل قبولی را برای تیم پرسپولیس رقم بزند برای تیم پرسپولیس نمی‌توانم کاری انجام بدهم چراکه تا زمانیکه پول در تیم نباشد حتی دایی هم نمی‌تواند بازیکن مناسب برای تیم جذب کند بنابراین دایی هیچ گناهی در تیم ندارد چراکه با نبود پول نتوانسته بازیکن ستاره برای تیم جذب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس باید حاشیه‌هایش را کم کند چرا که وجود حاشیه‌ها این تیم را بیچاره می‌کند و به چالش می‌کشاند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲
ببخشید یا این تورم در جامعه و مردم گرسنه چطور انتظار دارید این همه طلا خرجشون کنند مثلا میشه یک کم از قرارداد های فوتبالیستها رو به والیبالیست ها داد
پروین ما کارش درسته. سایه ات بر سر فوتبال و ورزش مستدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار