بازدید 5705

بارش پراکنده باران در 6 استان کشور

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده در6 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ 15 September 2014
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده در6 استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در بعدازظهر در جنوب استان فارس و برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دریا از روز چهارشنبه تا پایان هفته مواج خواهد بود، افزود: از روز چهارشنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی در سواحل شمالی کشور، بارش باران، کاهش نسبی دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.

به گفته وی، با افزایش سرعت باد از چهارشنبه شب در مرزهای شرقی کشور، طی روزهای پنجشنبه و جمعه، پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روزسه شنبه صاف و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 21 و 33 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان تهران صاف در بعدازظهر، رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد و احتمال باد و گرد و خاک در پاره‌ای از نقاط پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 21و 32 درجه می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی