بازدید 4907

ارزیابی فیروزآبادی از تشکیل ائتلاف ضد داعش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بسترسازی آمریکا و متحدان کاخ سفید برای عملیاتی کردن توطئه‌ای جدید در منطقه گفت: بهانه بمباران تروریست های داعش نمی تواند مجوز نقض حاکمیت دولت های سوریه و عراق را توجیه کند.
کد خبر: ۴۳۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ 15 September 2014
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بسترسازی آمریکا و متحدان کاخ سفید برای عملیاتی کردن توطئه‌ای جدید در منطقه گفت: بهانه بمباران تروریست های داعش نمی تواند مجوز نقض حاکمیت دولت های سوریه و عراق را توجیه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به تلاش امریکا و برخی کشورهای غربی و عربی در برگزاری کنفرانس پاریس و بهانه سازی‌های کاذب و فریبنده برای حمله به داعش اظهار داشت: هرگونه اقدام آمریکا و همدستانش در کنفرانس پاریس بایستی با هماهنگی دولت های قانونی سوریه و عراق برابر مقررات بین المللی باشد.

وی افزود: کارشناسان نظامی میدانند که بمباران هوایی راه حل مبارزه با تروریسم نیست و تنها می تواند یکی از اقدامات نظامی در سیکل مبارزه همه جانبه با تروریسم باشد.

فیروزآبادی با بیان اینکه تجربه‌ای که طی چند ماه گذشته در لبنان، سوریه، عراق وجود دارد نشان می‌دهد که راه مبارزه مؤثر با تروریسم استفاده از تمام تاکتیک‌ها و روش‌ها بصورت مکمل است، تأکید کرد: نیروهای با تجربه ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور و نیز ارتش و نیروهای مردمی عراق در این مبارزه نقش اصلی را بایستی برعهده داشته باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: سابقه آمریکا و همپیمانان آن در منطقه به همه مسلمانان هشدار می دهد که هدف اصلی توطئه همیشگی طرح خاورمیانه بزرگ برای تنظیم مرزها و چینش حاکمیت های سیاسی به نحوی است که یک جریان نفت ارزان به غرب و امنیت پایدار اشغالگران قدس تضمین شود و در این راستا هیچگاه نظر مردم منطقه و منافع کشورهای اسلامی مدنظر قرار نگرفته و نخواهد گرفت.

عضو شورایعالی امنیت ملی تأکید کرد: ایجاد داعش و توطئه سرکوب آن بهانه‌ای مزورانه برای تضعیف مسلمانان و تأمین منافع غرب است.

فیروزآبادی در پایان با تأکید به ضرورت هوشیاری دولت‌های منطقه و توجه به منافع امت اسلامی و آینده جهان اسلام گفت: امیدواریم کشورهای اسلامی مسلمان منطقه که در اول این بازی در تشکیل داعش کمک کردند، این بار دست و دامن خود را با احتیاط از این توطئه مصون نگه دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار