بازدید 4249

قتل دوست ‌به دلیل اختلاف حساب

کد خبر: ۴۳۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ 15 September 2014
سردار رحیمی‌گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی  سیستان و بلوچستان  قاتل مسلح فراری در عملیات بامدادی پلیس دستگیر شد.

به گزارش آرمان، سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین رحیمی‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی وقوع قتل جوانی بر اثر شلیک گلوله در شامگاه یازدهم شهریور ماه سال جاری در شهر زاهدان توسط فرد ناشناس، بلافاصله چند تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند. 

فرمانده انتظامی‌استان سیستان و بلوچستان افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی، پایش میدانی و اقدامات تخصصی خود را به صورت گسترده جهت شناسایی فرد قاتل ادامه داده و پس از انجام تحقیقات گسترده خود ،رد پاهایی از دخالت یکی از دوستان مقتول در پرونده را دریافتند. 

سردار رحیمی‌ادامه داد:این فرد که پس از وقوع قتل از منطقه متواری و در منزلی در اطراف شهر زاهدان مخفی شده بود،با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

 این مقام مسئول افزود:ماموران در بازرسی از این مخفیگاه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات مربوطه و مواد مخدر کشف کرده و متهم را جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت:این متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری بوده در ابتدا منکر انجام قتل بود ولی در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس و مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس،به انجام قتل دوست خود با استفاده از سلاح مکشوفه اعتراف کرد.

 سردار رحیمی‌در خصوص انگیزه وقوع قتل خاطر نشان کرد:قاتل در تحقیقات پلیسی،هدف از انجام این قتل را اختلافات مالی گسترده با مقتول بیان داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار