بازدید 5285
۱

پاسخ مخابرات به مخاطب ساکن میدان محمدیه

کد خبر: ۴۳۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ 15 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
من مشترک تلفن ثابت در مرکز شهید قندی (میدان محمدیه ) تهران هستم  سالهاست خط من دچار مشکل است و وقتی به 17 زنگ میزنم یکی در میان درست میشود مشکل این است که خط بوق دارد ولی زنگ نمیخورد !!!!!!!!!!!گاهی بدون پیگیری و متاسفانه گاهی نیاز به مراجعه حضوری است این خط متعلق به محل کسب من میباشد و من دچار ضرر و زیان زیادی از این بابت شده ام و متاسفانه مسئولین این مرکز در پاسخ میگویند میخواستی ثبت نام نکنی اینجا خطوط PCM است همینی که هست !!!!!!!!!! و در ادامه میفرمایند ما نام شما را در لیست سیاه قرار میدهیم و دیگر خطی به شما نخواهیم فروخت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( نهایت مشتری مداری )و حتی وقتی خدمتشان عرض کردم به بازرسی مخابرات شکایت میکنم فرمودند بازرسی هم هیچ کاری نمیتواند بکند.

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 113/203مورخ93/06/17آن سایت تحت عنوان(مشکل تلفن درمرکز شهیدقندی)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،خط مشترک از نوعpcmمی باشدکه با توجه به امکانات موجوددرپاساژولیعصربه ایشان اختصاص یافته است.درسال91یک دستگاه mini onuبه منظورجمع آوری خطوط pcmپاساژ مذکوردرنظر گرفته شده بودکه به دلیل عدم همکاری لازم از طرف هیات امنای پاساژ ،سوئیچ موردنظر به پاساژ دیگری منتقل شد.لازم به ذکر است مشترک محترم درتاریخ10و17شهریوربه17 اغلام خرابی داشته است که درهمان روز بعد از تست،خط سالم بوده است.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفتر روابط عمومی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب آقای ولی ا...سعیدیان
مدیر کل محترم دفتر روابط عمومی مخابرات

ضمن تشکر از پاسخگویی شما
با توجه به مذاکرات اینجانب با هیات امنای پاساژ ولیعصر مبنی بر نصب یک دستگاه mini onuبه منظورجمع آوری خطوط pcmپاساژ لذا احتراما از جنابعالی تقاضا میشود نسبت به اقدام در این رابطه و رفع مشکل مشترکان این پاساژاقدامات لازم را اتخاذ فرمایید.

باتشکر فراوان
هیربد فولادوندمقدم
عضو هیت مدیره پاساژ ولیعصر

درضمن از تابناک عزیز برای ایجاد این بستر صمیمانه متشکرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر