بازدید 3054

گزارش تفحص از خودروسازی‌ها بایگانی نشده

کد خبر: ۴۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 15 September 2014
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها با بیان اینکه گزارش تفحص از خودروسازی‌ها بایگانی نشده است گفت: به زودی گزارش مکتوبی در زمینه تفحص از خودروسازی‌ها به رئیس‌جمهور ارائه می‌کنیم.

علی علی‌لو رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها در گفت‌وگو با تسنیم، به جزئیات پیگیری این تحقیق و تفحص پس از قرائت آن در صحن علنی مجلس اشاره کرد و گفت: قرائت گزارش تفحص از خودروسازی‌ها پایان کار این هیئت نبود و ما پیگیری‌های لازم را از مراجع ذیربط برای این موضوع داریم.

وی افزود: تاکنون مکاتباتی با شورای نگهبان و شورای رقابت و نیز جلساتی با وزیر صنعت و همین‌طور خودروسازان داشته‌ایم، اما موضوعی که در حال حاضر مطرح است این است که براساس تعهدی که به مردم داده‌ایم، تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها بایگانی نشده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها به جلسات متعدد این هیئت با خودروسازان اشاره و تأکید کرد: در آخرین جلسه‌ای که با سعید مدنی مدیرعامل سایپا داشته‌ایم، وی عنوان می‌کرد نهاده‌های تولید گران شده و آنها چاره‌ای جز افزایش قیمت محصول ندارند که ما نیز گفتیم این موضوع را قبول داریم و هزینه‌های واقعی شما را می‌پذیریم.

علی‌لو با بیان اینکه خودروسازان حدود 7 تا 8 ردیف هزینه‌ای دارند که سزاوار نیست مردم امروز محصول را خریداری کنند و هزینه‌های گذشته خودروسازان را بپردازند، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به زودی گزارشی در مورد پیگیری تفحص از خودروسازی‌ها در دولت به رئیس‌جمهور ارسال می‌کنیم تا به طور مستقیم در جریان برخی موارد قرار بگیرد.

وی ضمن ابراز گلایه از اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها را جدی نگرفته است، گفت: اگر آنها این گزارش را جدی نگیرد، ما از طریق مراجع ذیربط این موضوع را پیگیری می‌کنیم و آنها را جدی می‌گیریم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها با بیان اینکه قرار است در زمینه تفحص از خودروسازی‌ها گزارش مکتوبی به رئیس‌جمهور ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: این گمان را داریم که رئیس‌جمهور در جریان حقیقت موضوع در زمینه قیمت خودرو و تفحص از خودروسازی‌ها نیست که البته این یک حدس است و نمی‌توانیم قضاوت کنیم که حتما این طور است، بنابراین می‌خواهیم مستقیم وی را در جریان ماوقع قرار دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار