بازدید 34769
چالش بزرگ بر سر راه اکران «رستاخیز»؛

بلیت ۱۳ هزار تومانی برای گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

تماشاچی حرفه‌ای در پایتخت نیز حداکثر شش هزار و پانصد تومان بابت بلیت سینما در بهترین سالن‌ها هزینه می‌کند و نه بیشتر و همین بهای بلیت نیز باعث می‌شود در روزهای سه‌شنبه که بلیت سینما نیم بهاست یا روز گذشته (۲۱ شهریورماه) به عنوان روز ملی سینما که باز هم بلیت سینما نیم‌بها بود، جا برای سوزن انداختن در سالن‌های سینما نباشد.
کد خبر: ۴۳۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ 13 September 2014
پروانه نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا‌ درویش صادر ‌و قرارداد پخش فیلم نیز با حضور هنری منعقد شد که نمایش این فیلم به عنوان گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ـ با توجه به ‌تکمیل نشدن فیلم محمد (ص) ـ با چالش‌ جدی روبه‌روست و نگرانی درباره احتمال فروش رفتن یا نرفتن‌ این فیلم افزایش یافته، چرا که برآورد بهای بلیت این فیلم با اقتصاد مردم نسبتی ندارد.

به گزارش «تابناک»، پروانه نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا‌ درویش صادر شد تا این فیلم به رغم حذف بخش‌هایی از تصاویر اصحاب امام حسین (ع)، همچنان با سکانس‌هایی که چهره حضرت عباس (ع) در آن‌ها کاملاً مشخص است و حذفشان ناممکن بوده، اکران شود؛ رخدادی که بعید به نظر می‌رسید تحقق یابد، ولی فتوای یکی از عالی‌ترین مقامات سیاسی و مذهبی کشور به همراه فتوای یکی از مراجع تقلید عراق به همراه سلسله نشست‌ها با علما و مراجع راهگشا بود.

حوزه هنری سازمان تبلیغات به عنوان دارنده بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین مجموعه سالن‌های سینمای کشور، ایده‌آل‌ترین گزینه برای اکران «رستاخیز» در ‌ایران بود و همین اتفاق نیز رخ داد تا گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران که رنگ اکران را می‌بیند، بتواند از بیشترین وسعت دسترسی برای مخاطبانش بهره ببرد و بر گستره تماشاچیان این اثر افزوده شود؛ اما آیا برخورداری از این وسعت، منجر به حضور گسترده مخاطب و رقم خوردن فروشی بسیار بالا ـ دست‌کم ۱۰ میلیارد تومان ـ خواهد شد؟

آنچه مسلم است، نمایش چهره حضرت عباس (ع) و کیفیت تصویر و موسیقی و جلوه‌های ویژه و... این فیلم آنچنان بالاست که شاید هر بیننده‌ حرفه‌ای را ترغیب کند که به دیدن این اثرِ تحسین برانگیز و در تزار جهانی بنشیند و از دیدنش لذت ببرد.

تدوین فیلم سینمایی «رستاخیز» توسط «طریق انور» تدوینگر معروف و نامزد دریافت اسکار (برای فیلم سینمایی سخنرانی پادشاه) در لندن انجام شده است. موسیقی فیلم توسط «استیفن واربک» Stephen Warbeck آهنگساز برجسته و برنده اسکار برای موسیقی فیلم «شکسپیر عاشق» صورت گرفته و همه مراحل فنی این فیلم در استودیو «مولینر» لندن صورت پذیرفته است.


تماشاچی حرفه‌ای در پایتخت نیز حداکثر شش هزار و پانصد تومان بابت بلیت سینما در بهترین سالن‌ها هزینه می‌کند و نه بیشتر و همین بهای بلیت نیز باعث می‌شود در روزهای سه شنبه که بلیت سینما نیم‌بهاست یا روز گذشته (۲۱ شهریورماه) به عنوان روز ملی سینما که باز هم بلیت سینما نیم بها بود، جا برای سوزن انداختن در سالن‌های سینما نباشد.

در این شرایط، اگر قرار باشد فیلم «رستاخیز» اکران شود، به واسطه زمان حدود ۱۶۰ دقیقه‌ای باقی مانده از فیلم، امکان اکران در یک سانس را ندارد و سینماهای حوزه هنری باید برای فروش بلیت، اقدام به تبدیل دو سانس به یک سانس کنند.

بدین ترتیب، منطقی است که بلیت سانس‌های نمایش «رستاخیز» نیز معادل دو سانس اکران باشد و در واقع اگر قرار باشد «رستاخیز» را در سینما آزادی ببینید، باید بلیت ۱۳ هزار تومانی بخرید که عددی سنگین است و این عدد وقتی سنگین‌تر است که در تعداد اعضای خانوار ضرب می‌شود.

البته حوزه هنری می‌تواند پول یک سانس را برای فیلمی با مدت زمان دو سانس از مردم بگیرد و در واقع عملاً بلیت نیم بها بفروشد که طبیعتاً به معنای ضرر این نهاد خواهد بود و در عین حال، برآورد مورد انتظار برای فروش این فیلم تحقق نخواهد یافت و به همین دلیل نیم بها کردن بلیت این فیلم نیز به همین سادگی شدنی نیست.

این چالش بزرگ در حالی بر سر راه اکران «رستاخیز» وجود دارد که بنا بر ‌اعلام پیشین تهیه کننده «رستاخیز»، این فیلم باید مدتی پیش از محرم در سینما‌ها اکران شود و دقیقاً همزمان با محرم اکران نمی‌شود تا همچون فیلم درخشان «روز واقعه» به واسطه نرفتن مردم به سینما در روزهای محرم، در گیشه شکست نخورد و مخاطبش را پیش از این ایام یافته باشد.

بنابراین‌ با توجه به آنکه نخستین روز ماه محرم ۱۴۳۵ هجری قمری، مصادف با چهارم آبان ماه ۱۳۹۳ خواهد بود، طبیعتاً برای اجرای برنامه اکران اعلام شده، باید حداکثر تا آغاز مهرماه، شاهد اکران سراسری رستاخیز در ایران باشیم اما آیا تا آن زمان برای چالش بلیت فروشی این فیلم که تقریباً رویدادی بی‌سابقه در سینمای ایران به شمار می‌رود، راهکاری منطقی اندیشیده خواهد شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۰
انگار 13 هزارتومان کم پولیه. میدونی برای یه خانواده چهار نفره میشه پنجاه و دو هزار تومان. و با هزینه های دیگر یک فیلم دیدن در میآید حدود صد هزار تومان.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
نابغه اینجوری که شما حساب کردی فیلم عادی هم 24 توامن کمتره یعنی 75000 تومن میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
«طریق انور» تدوینگر معروف و نامزد دریافت اسکار
«استیفن واربک» آهنگساز برجسته و برنده اسکار
واقعا برای این تیم قوی 13هزار تومن پول کمیه
میری بلیط مسابقه فوتبالی که اصلا ارزش دیدن نداره رو از بازار سیاه 10برابر این قیمت میخری و بازی مسخره ی 4 تا فوتبالیست مغرور رو که جز غر زدن برای بالا بردن دستمزد هیچ کار دیگه ای ندارن رو میبینی ولی 13 تومن واسه این فیلم با این گروه قوی نداری بده؟!!!!!
جهان سوم هستیم به خاطر وجود آدم هایی مثل توست
از همین الان شکستش قابل پیشبینیه
حتی با بلیط 6500 تومنی
پاسخ ها
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
انشاء الله که اینطوری نیست
13 هزار تومن؟؟!!! دو روز دیگه لینک دانلودش میاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اینجانب هم قبول دارم که 13 هزار تومان پول کمی نیست ولی دانلود غیرقانونی توهین مستقیم به زحمات افرادی است که در تولید یک اثر بصورت شبانه روز زحمت کشیده اند فرق نمی کند هر نوع اثری باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
حق معنوی !!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
والا
تابی جون شما نگران نباش
حالا بذار دوزتر برای امام حسین بیشتر خرج کنیم. والله گریه بر امام حسین بیشتر می ارزه اون دنیا.
ای کاش بجای فیلم لاله و امثالهم این جور کارها تولید بشه.
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
شما حالت خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
احسنت به تو بچه هیئتی
اگه پول یک سانس رو بگیرن سینما ها آنچنان ضرر نمیکنن چون معمولا سانس ها پر نمیشن و مردم هم برای دیدن فیلم بعدی فقط ساعت اومدنشون رو تغییر میدن
السلام علیک یا ابالفضل العباس.گرچه من هم از طبقه متوسط و معمولی جامعه هستم اما سعیم رو میکنم تا برم این اثر رو ببینم تا هم من به معرفتم زیاد بشه هم حمایتی از این کارگردان صورت بگیره.
پاسخ ها
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
می تونم بفهمم کیا منفی میدن.
منفی رو کسی میده که هنوز دنبال فیلم هایی هست که چشم و ابروی خانم ها توش دلبری کنه.
فیلم ارزش آدم ارزش می خواد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
از منفی هایی که به این نظر داده شده معلومه که یه طیقه خاصی از مردم زیاد رابطه ی خوبی با اهل بیت ندارن! اینا همونایی هستن که همیشه ادای روشنفکرا رو درمیارن ولی شب کنکور که میشه میرن امامزاده دخیل می بندن.تابناک لطفا منتشر کن عزیزم
ناصری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
نمایش سیمای امامان در آثار هنری قداست و معصومیت این افراد رو کم میکنه
حضرت اباالفضل کسی نیست که ما بتونیم با سیمای اون در نقش های دیگه کنار بیایم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
هر کالایی قیمت مشخصی داره بنظرم این قیمت برای ایجاد فرهنگ عاشورایی گره ایجاد میکند شما هم اگر مخواهید هزینه کنید جا برای اینکار زیاد است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
اگر می خوای با فیلم دیدن معرفتت به اهل بیت بیشتر بشه نری بهتره
از همین دور هم پول بدی به کارگردان میرسه
به نظرم برای حمایت از صنعت سینمایی کشور و خصوصا این اثر ارزشمند (براساس توصیفاتی که ازش در متن خبر آمده) مردم فهیم و فرهیخته ما که واقعا اهل سینما و خصوصا سینمای ارزشی هستند، این افزایش قیمت رو خواهند پذیرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
حاج مهدی شبیه سیاسیون حرف میزنی. مردم فهیم و فرهیخته ما!
هنر دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
البته اکثرا بخاطر موضوع فیلم ایم مبلغ رو می پردازند ولی مشکل اینجاست!!!!
سینمادارا بعدا میگن خوب حالا که مردم میتونن 13 تومن پول بلیط این فیلمو بدن حتما می تونن به بقیه فیلما هم 10 تومن بدن.
حالا دانکی بیار و باقالی بار کن
مثل قیمت خودرو دیگه نمیشه قیمت بلیط سینما رو کنترل کرد.
از ما گفتن بود ها.........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
منفی ها ضد دین هستن؟ چطور واسه تئاتر 20 یا 30 و واسه کنسرت خیلی بیشتر از اینا خرج میکنین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
جمع کن آمو!!
جیب ملت خالی میکنن. این مدرسه موش ها که گفته میشه یک گربه های وحشتناکی هم داره بلیطش ده هزار تومانه. ملت فقیر از این پول ها ندارند. دولت باید سوسید بده.
سینمای ایران نسبت به 15 سال پیش پسرفت کرده این فیلم هم مثل مختار قطع ادعاش میشه در سطح جهانی ساخته شده و یه سری سحنه های شمشیرزنی بچه گونه سرو تهش رو هم آوردن. ما فیلمای درامی در حد بچه های آسمان و مادر و ... میساختیم اونا در حد جهانی بودن.
پس مردم چجوری حداقل50000تومن پول بلیط کنسرت میدن؟
فیلمی رو شش ماه دیگه تلویزیون 60 بار نمایش میده، ارزش سینما رفتن داره؟
این فیلم علاوه بر آنکه تحریف تاریخ و تمامی مقاتل نوشته شده می باشد ، دارای ضعف های جدی تکنیکی است.
تو پرث استرالیا اکران نمیشه؟
پروانه نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا‌ درویش صادر ‌و قرارداد پخش فیلم نیز با حضور هنری منعقد شد

حوزه هنری اشتباه نوشته شده است.
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من به ندرت میرم سینما اما برای دیدن این فیلم میرم.
اولا این طور فیلمها مخاطب کمی داره
دوما 13 هزار تومان واسه همچین فیلمی یعنی شکست کامل تجاری فکر نکنم بیشتر از 500میلیون تو کل کشور بفروشه
خوب برن کشور های دیگه اکران کنن .
بخشی از افرادی که به سینما می روند افراد مرفه و هم چنین به اصطلاح روشنفکران هستند و این افراد، برای یک فیلم مذهبی به سینما نمی روند. بخش دیگر، طبقه متوسط هستند که برای چنین فیلم هایی به سینما می روند اما این قیمت بلیط، رفتن آنها را هم با مشکل مواجه می کند.
باید از این دست فیام ها حمایت کرد. من با اینکه یک دانشجو هستم و درامد آنچنان بالایی هم ندارم -حتی اگر بلیطش 20هزار تومن هم بود - این فیلم را می دیدم. باید از این دست فیلم ها زیاد ساخته بشه تا بتوانیم باور های خود را صادر کنیم .
خوب سانس ها رو 3 ساعته کنن
مطمئنا اغلب تماشاچی ها از قبل اطلاعات کسب میکنن و مشکلی پیش نخواهد آمد
اینطوری با 8 یا 9 یا 10 تومن بلیط مردم بعیده که نخوان خرج کنن
بایدیادبگیریم برای کارهای فاخرارزش قائل بشیم.من برای تماشای این فیلم میرم.
ماشاالله به ملت همیشه غر غر و !!! 13 تومن پول یه همبرگر هم نیست. اگه آدم واقعا بخواد فیلم ببینه با کیفیت و کیف کنه به نظر من که زیاد نیست.
جوری صحبت میکنید 13هزار 13میلیونه اگه هزینه ی چیپس و پفک و سو سیس و... را حساب کنی بیش ازیک بیلت سینماست لطف کنید مردم ترغیب به دیدن فیلم کنید نه اشکال تراشی
من سالهاست سینما نمیرم اما برای اکران این فیلم لحظه شماری میکنم پول بلیط مهم نیست
پول بیت المال ؟چراغ
فيلم خوب و ديدني رو هزينه اش رو پرداخت هم مي کنيم.
اسم فیلم اشک آدمو در میاره چه برسه به خودش. یا حسین شهید. دست کارگردان درد نکنه . خدا به همه اونهایی که برای عمق بخشی معرفت اهل بیت کار میکنن خیر بده. پولش هیچی نیست در برابر عظمت مفهومی فیلم.
با این بلیط فروشش به یک میلیارد نیز نمیرسد.
آقای تابناک از تو بعیده میدونی چی ؟ تو کسی بودی که هر شنبه از حرفهای زده شده در برنامه هفت صحبت میکردی ، چی شده حالا که حرفهای آقای رضا کیانیان رو که دیشب در برنامه هفت زده اینجا منعکس نمیکنی ؟!!! از تو تعجب میکنم که بی طرف نیستی
فيلم ارزشي ، در استوديو هاي لندن تدوين شد . آهنگساز شكسپير عاشق هم آهنگشو گذاشت !!!
چي از خودمون داريم ؟
واقعا باید از ساخت این فیلمهای باکیفیت حمایت کنیم تا کارگردانهای دیگه هم راغب بشنوحرکت روبه جلودرسینما داشته باشیم. وگرنه بازهم گرفتار فیلمهای سینمایی درپیتی در ایران هستیم
اگه مثل فیلم اخراجی ها یک عده آدم خاص که ... هستند حمایت بکنند قطعا از فروش بالایی بر خوردار میشه در غیر اینصورت بعید میدونم
همچین میگین 13 هزار تومان انگار 130 هزار تومنه!!! بابا یه کاسه ماست الان 5 هزار تومنه، اگه 13 هزار تومان واسه یه فیلم 2 ساعت و 40 دقیقه زیاده پس بلیت ورودی برج میلاد که از 18 هزار تومان شروع میشه تا 27 هزار تومان چیه!!؟؟
براي احترام به هنر آقاي درويش و بالاتر از آن احترام به مقام سالار شهيدان اباعبدالله، به هر قيمتي اين فيلم را خواهم ديد.
اصلا نگران نباشید چون فیلم فاخره و قبلا هزینه هاش پرداخت شده و مشکلی برای جبران هزینه نداره.در ضمن اونایی که فکر می کنن دانلود میکنن بدونن تلویزیون احتمالا زودتر از شبکه خانگی نمایش بده
ما ايراني ها به پول ذخيره كردن عادت كرده ايم . عادتي كه در پي سالها در ما نهادينه شده. ما براي يك لوله بازكن مي توانيم به راحتي 60 هزار تومان بدهيم يا براي يك مسير آژانس 15 هزار تومان يا براي يك ساندويچ 5 هزار تومان اما عادت نكرده ايم براي ديدن يك فيلم اين مقدار بپردازيم چون سينما نداشته ايم فيلم ديدني انگشت شمار داشته ايم و آنچه را دوست داريم ببينيم هيچگاه در پرده نقره اي كه وظيفه اصلي اش انتقاد و دفاع از حقيقت است را نديده ايم.
کاری که برای خدا نباشه و برای کسب شهرت و ثروت ساخته بشه با بلیط دوهزار تومنی ام شکست میخوره این که 13 هزاره
انشالله همه بریم ببینیم .
آخه سینمای ایران چی داره که بخواییم اینقد پول بدیم؟
به خدا اینم حرفیه می زنید؟

به جای اینکه بریم چارچنگولی و معراجی ها ببینیم، می ریم یه فیلم فاخر در مورد امام حسین می بینیم.
اشک برای امام حسین قیمت نداره برادر من
2500 HD DVD
ای کاش همه کارهای این اثر مقدس در داخل کشور وتوسط ارادتمندان به امام حسین (ع) انجام می شد افتخاری نیست که در استودیوهای انگلیس این روباه پیر استعمار وضد اسلام درست شده است هدف وسیله را توجیه نمی کند
این فیلم پر از اشتباهات پیش پا افتاده و فاحش هس.به عنوان مثال همین 2 عکس رو ببینید لشگریان در کوهستان به مصاف هم رفتند.کربلا نخلستان بوده و دشت مانند به طوری که پشت خیمه های امام رو خندق کندند.و کلی اشتباهات دیگه ...تحریم میکنیمم
بلیط تئاتر برای برخی از نمایش ها به نفری 25000 تومان هم میرسه؛ قطعا مردم برای لذت بردن از اینگونه فیلمها با این موضوعات فاخر استقبال خواهند کرد؛ مگه هر ده سال و یاحتی بیشتر چندتا از این فیلم ها ساخته میشه؟
عذر میخام چرا نام مراجع هیچ جا به صورت روشن و واضح گفته نمیشه؟؟!
فکرنمی کنم 13هزارتومن پول زیادی برای تماشای فیلم ارزشمندی چون رستاخیز باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
زیاده- حالا میری میبینی پولت هدر رفته !!
جانم فدای حسین
اینجا تو کانادا بلیط ۱۴ دلار که میشه تقریبا ۴۲ تومن. من اگه ایران بودم به سه سوت می رفتم. همه دوستام رو هم می بردم
وقتی برای کنسرتی خواننده نا اشنا یا اشنایی بلیط تا 100 هزار تومان است ایا انها ضرر کردن سالنها پر میشود مردم برای فیلم خوب پول میدهند مگر الان کلاه قرمزی در سینما ازادی چن است شش هزار تمان خوب کجای سیزده هزار تومان گران است این فیلم هم برای بچه ها وکودکان که نیست خانوادگی همه بروند فیلم دیدهای حر فه ای میروند
چرا باید فیلمی که عزیزترین لحظات دوستداران حسین و اهل بیت حسین را به تصویر میکشد و لحظاتی برای عاشقان حسین ملکوتی کند به چالش فروش رفتن بلیط یا آمدن یا نیامدن. تماشاگر بیفتد.
با 13هزار تومان در هفته و ماه چه می خریم؟
چه میکنیم؟
یک پیتزا معمولی؟
یک ساندویچ؟
یک شارژ موبایل؟
در طول هفته برای پر شدن معده و بالا بودن قند خونمان چقدر هزینه میکنیم؟
حالا 13هزار تومان هم برای دلمان هزینه کنیم؟
چقدر دلواپس داشته هایمان شده ایم
به نظر من این گونه فیلم ها با چنین موضوعاتی در قرن 21 دیگه جایی ندارن.
اگه فیلمی در رابطه با تاریخ عظیم و فاخر ایران ساخته بشه من شخصا هر چقدر قیمت بلیطش باشه با جان ودل میپردازم افسوس که ما تاریخ خودمون رو نمیشناسیم و به دست قراموشی سپردیم ...افسوس
13 هزار تومان پول یه پیتزا هم نمیشه.آخه چرا وقتی پای مسائل فرهنگی وسط میاد مسائل اقتصادی اینقدر مهم میشه؟بعضی چیزا واقعا با منطق جور در نمیاد.اینهمه آدمی که با درآمدای متوسط و پایین گوشیشون یا اپله یا سامسونگ گلکسی ولی حاضر نیستن 13 هزار تومن بابت همچین فیلم فاخری بپردازن
میزاریم سی دیش که اومد میبینیم
کاش بیشترازیه فیلم دیدن وپرداخت هزینه اون میشدکاری براکسانی که چنین دغدغه ای دارندانجام داد.به همه عوامل ساخت این فیلم ارزشی خسته نباشیدمیگم
هرجه قدر هم که فیلم ارزشمندی باشه ولی اینقدر گران هست که مخاطب از آن استقبال نکنه اما شاید بعد از اکران در سینما با شروع توزیع در شبکه نمایش خانگی هم بتونه درآمد خوبی کسب کنه
نمایش چهره حضرت عباس (ع) قطعا کار اشتباهی هست. خیلی خیلی خیلی اشتباه بزرگی هست
اگر اثر بدون سانسور فيلم گذاشته شود. قطعا بهاي بيش از 13 هزار تئمان نيز قابل پرداخت مي باشد.
آقا جون من نمی تونی بری ، نرو ! والا همینایی که گفتن زیاده و نمی دونم با خرجای کنارش می شه 100 تومن برید تو زند
یاشون می بینید که چه خرجای مزخرفی دارند بعضا و چه بریز و بپاش ها می کنن! خیلی از همین مردم حاضرند برند بین 20 تا 30 هزار تومن برای یک تیاتر بدن که غیر از مزخرفات و فحش و ناسزا و بی تربیتی چیزی توشن نیست ! برسه به این فیلم !
خواهشا توی دل دست اندرکاران این اثر رو با کامنت ها تون خالی نکنید !
این فیلم واقعا ارزش دیدن داره
پول بلیتش هر چقدر هم باشه ارزشش رو داره
اگه بعد محرم اکران میشد خیلی بهتر میشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار