بازدید 8937

پايان وحشت آفريني عربده کش جنوب تهران

کد خبر: ۴۳۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۸ 13 September 2014
شرور خطرناکي که اقدام به عربده کشي، قمه کشي و ايراد ضرب و جرح عمدي در محدوده ميدان خراسان کرده بود در استان البرز و در حين فرار با شليک پليس زمينگير شد.

به گزارش مردم سالاری، بر اساس دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 33 تهران مبني بر جلب و دستگيري فردي از ارازل و اوباش سطح دو تهران به هويت «منصور» 31 ساله که به اتهام عربده کشي و قمه کشي و ايراد ضرب و جرح عمدي که چندي پيش در محدوده ميدان خراسان به وقوع پيوسته بود مراتب در دستور کار عوامل عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت. با رصد‌هاي اطلاعاتي صورت گرفته و تحقيق و بررسي محرز گرديد متهم در آدرس استان البرز -شهرستان ساوجبلاغ بصورت مخفيانه زندگي مي‌کند که برابر مفاد نيابت قضايي مامورين اين مرکز به دادسراي محلي اعزام و با هماهنگي آن مرجع و پليس امنيت شهرستان موصوف به محل مخفيگاه متهم اعزام شدند.

در ادامه پس از گسترش چتر اطلاعاتي و اطمينان از حضور متهم وارد ويلا شده که مشاهده گرديد متهم قصد فرار از داخل باغ به باغ همسايه را داشته و به ايست مامورين توجه نکرد که مامورين با رعايت قانون بکارگيري سلاح و سه بار ايست اقدام به شليک يک عدد تير جنگي هوايي جهت مهار متهم نموده که متهم دستگير و طي بازرسي بعمل آمده از وي تعداد دو قبضه سلاح سرد (چاقو) کشف شد.

متهم تحت الحفظ به بازداشتگاه پليس امنيت اخلاقي تهران بزرگ منتقل شد که در بازجويي بعمل آمده به بزه انتسابي خويش اعتراف کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر