بازدید 3286

حدادعادل: دعا کنید اصولگرایان به وحدت برسند

کد خبر: ۴۳۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 11 September 2014

غلامعلی حدادعادل گفت: سونامی استیضاح جوسازی مطبوعات علیه مجلس است.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جسمانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: الحمدالله حال ایشان خوب است، این یک عمل عادی بود و شما همان‌طور که در تلویزیون مشاهده می‌کنید ملاقات‌های ایشان بیشتر شده است.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم دعا کنند تا ایشان هر چه زودتر به منزل بازگردند و سلامتی کامل خود را به بازیابند.

وی درباره برنامه اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس، گفت: دعا کنید که اصولگرایان به وحدت برسند.

حدادعادل همچنین درباره وضعیت وزارت علوم و احتمال معرفی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی، گفت: خود آقای نجفی که گفته در این مورد شوخی کرده‌ام، به هر حال مجلس منتظر است تا وزیر علوم پیشنهاد شود و آن وقت مجلس به وظیفه خود عمل خواهد کرد، نحوه رای دادن مجلس به وزیر علوم در استیضاح قبلی مشخص شده و معلوم است که ملاک انتخاب چیست.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر موج جدید استیضاح‌ها خاطرنشان کرد: استیضاح با امضای 10 نماینده می‌تواند به صحن بیاید و این امر همیشه محتمل است اما این جوی که ایجاد شده و نام آن را سونامی استیضاح گذاشتند جوسازی مطبوعاتی علیه مجلس است.

حدادعادل در پاسخ به ایسنا درباره صحبت‌های رییس‌جمهور در مورد مسائل فرهنگی، یادآور شد: مبنای ما همیشه این بوده که ریشه حجاب در اعتقادات است و بر این مبنا می‌توان ترویج فرهنگی کرد ولی این حرف به حقیقت به معنای رها کردن قانون‌شکنی در کشور نیست.

وی همچنین درباره بحث اقناع فرهنگی گفت: بله باید اقناع صورت گیرد البته عده‌ای هم هستند که اقناع نمی‌شوند و قانون‌شکنی می‌کنند، قانون مسیر خودش را دارد البته فرهنگ پشتوانه قانون است ولی اجرای قانون اقتضائات خودش را دارد و ضمن اینکه اجرای قانون باید صورت گیرد کار فرهنگی هم باید انجام شود، نباید طوری مسائل را مطرح کنیم که تصور شود این دو مساله مانع‌الجمع هستند و یکی را نباید به بهای دیگری کنار بزنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها