بازدید 95358

پشت پرده کودتا در پرسپولیس و اخراج علی دایی

در واقع اگر هیأت مدیره این گونه ضربتی وارد کار نمی‌شد و یا دست‌کم برای جانشین دایی از گزینه بهتری که عملکرد فنی قابل دفاع‌تری داشت استفاده می‌کرد، دست‌کم هواداران راضی‌تر بودند و با این تصمیم همراهی می‌کردند؛ اما هم‌اکنون پرسپولیسی باقی مانده که هوادارانش در این هفت هفته از کارکرد تیمشان راضی نبودند و از هم‌اکنون نیز‌ با توپ پر علیه کادر فنی جدید به ورزشگاه می‌روند.
کد خبر: ۴۳۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ 11 September 2014
کودتا در پرسپولیس؛ دایی اخراج شد و درخشان به آرزویش رسیدنگاهی به سیر رخدادهایی که از صبح تا آخرین ساعات روز گذشته در باشگاه پرسپولیس روی داده، واژه‌ای بهتر از «کودتا» را به ذهن نمی‌آورد؛ کودتایی که دایی را از پرسپولیس‌ بیرون کرد و درخشان را پس از دو سال خانه‌نشینی به نیمکت سرخ‌ها رساند؛ مربی که تا همین چند هفته پیش به دنبال این بود تا ‌هر گونه شده به نیمکت نفت مسجد سلیمان برساند، ولی نتوانست و ‌‌یکباره سر از پرسپولیس درآورد. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس هم گمان نمی‌کرد در هیأت مدیره انتخابی که قرار بود، همه مشکلات پرسولیس را حل کند، بزرگ‌ترین بحران مدیریتی چند سال اخیر این تیم رخ بدهد.

به گزارش «تابناک»، روز گذشته یکی از زشت‌ترین رخدادهای تاریخ باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر روی داد؛ جایی که دو سرمربی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند و هر یک خود‌ را سرمربی واقعی این تیم می‌دانستند.

علی دایی بر این باور بود، حمیدرضا سیاسی‌ نمی‌تواند شفاهی او را برکنار کند، بلکه باید برگه اخراجش را با مهر و امضا به دستش بدهند تا از پرسپولیس برود.

در سوی دیگر، حمید درخشان، سرمست از این پیروزی برای معارفه به درفشی‌فر آمده بود. عصر دیروز، اوضاع ‌درفشی‌فر چنان آشفته بود که نیروهای پلیس سرانجام برای ایجاد آرامش وارد کار شدند و هواداران عصبانی را متفرق کردند و حتی رئیس کلانتری برای جلوگیری از کشیده شدن درگیری‌ها به امروز اعلام کرد، دایی و پیروانی حق ندارند در تمرین پرسپولیس حاضر شوند.

کودتا در پرسپولیس؛ دایی اخراج شد و درخشان به آرزویش رسید

علی دایی اما می‌گوید اگر حکم اخراجش را به او ندهند، امروز هم به تمرین می‌آید هم در کنفرانس خبری شرکت می‌کند و هم فردا روی نیمکت می‌نشیند؛ همه این رویدادهای عجیب و غریب از تصمیم خودسرانه هیأت مدیره پرسپولیس آغاز شد.

برای واکاوی ابعاد ماجرای روز گذشته پرسپولیس، بد نیست اندکی به قبل بازگردیم؛ جایی که وزارت ورزش و جوانان پس از بحران بزرگ مدیریتی زمان رویانیان دست به ‌کار شد تا با تشکیل یک هیأت مدیره جدید، پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند.

در این میان، هرچند اعضای هیأت مدیره روی گزینه‌های نزدیک به اسپانسر برای مدیرعاملی نظر داشتند، معلوم نشد چه شد که محمدرضا رحیمی، ‌مدیرعامل پرسپولیس معرفی شد!
همین تصمیم اشتباه، سرآغاز اختلافات کشدار بیشتری شد که سرانجام پرسپولیس را به این حال و روز انداخت.

در این باره باید گفت، ‌نخستین اختلاف هیأت مدیره با رحیمی به ماجرای ادامه همکاری با علی دایی برمی‌گردد. در حالی که هیأت مدیره نزدیک به حمید استیلی چندان دوست نداشتند، دایی در رأس کار باشد، ‌محمدرضا رحیمی در‌‌ همان روزهای ابتدایی خیلی محکم گفت که دایی سرمربی فصل جدید پرسپولیس ‌می‌ماند.

اما حمایت‌های رحیمی از دایی به همین‌جا هم ختم نشد. او بنا بر یکی از بندهای قرارداد دایی از محل اولین پولی که از اسپانسر به باشگاه رسید، بخش بزرگی از بدهی‌های گذشته و مبلغ قرارداد کنونی دایی را به حساب دایی واریز کرد‌ و همین‌ موجب شد تا هیأت مدیره، دست رحیمی را در خریدهای پیش‌فصل چندان باز نگذارد و رحیمی بدون پول هیأت مدیره نتوانست خلعتبری، حسینی، پولادی و مسلمان را در پرسپولیس حفظ کند تا نارضایتی سرمربی و هواداران را به‌ همراه داشته باشد.

آتش اختلافات دایی و رحیمی با هیأت مدیره و در رأس آن حمیدرضا سیاسی، روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه نتایج ضعیف پرسپولیس و به ویژه سه گلی که تراکتورسازی به این تیم در تهران زد، موجب شد تا هیأت مدیره تصمیم به برکناری دایی بگیرد؛ اما مگر هیأت مدیره می‌تواند خود این کار را انجام بدهد؟ مسلما نه.

بنا بر این گزارش، پرسپولیس جمعه این هفته، یک بازی آسان برابر نفت مسجد سلیمان پیش ‌روی دارد و نتیجه گرفتن در این بازی ـ که چندان هم دور از انتظار نیست ـ می‌تواند علی دایی را برای چند هفته دیگر در رأس این تیم نگه دارد و این مسأله‌ای نبود که حمیدرضا سیاسی بتواند آن را بپذیرد.

در سوی مقابل اگر دایی جای خود را به هر مربی دیگری می‌داد، هواداران با آغوش بازتری از سرمربی که با پیروزی کارش را آغاز می‌کند، استقبال می‌کردند.

اما عدم تمکین رحیمی به نظر سیاسی در جلسه صبح دیروز، موجب شد تا هیأت مدیره پرسپولیس در اقدامی عجیب هم مدیرعامل و هم سرمربی را از کار برکنار کند تا اتفاقی شبیه کودتا در پرسپولیس رخ بدهد. خوشحالی حمید درخشان از اتفاقات رخ داده در پرسپولیس و رخدادهای روز گذشته درفشی‌فر اما سبب شده تا هوادارانی که دل خوشی از علی دایی نداشتند، به حضور دوباره او راضی شوند.

در واقع اگر هیأت مدیره این گونه ضربتی وارد کار نمی‌شد و یا دست‌کم برای جانشین دایی از گزینه بهتری که عملکرد فنی قابل دفاع‌تری داشت استفاده می‌کرد، دست‌کم هواداران راضی‌تر بودند و با این تصمیم همراهی می‌کردند؛ اما هم‌اکنون پرسپولیسی باقی مانده که هوادارانش در این هفت هفته از کارکرد تیمشان راضی نبودند و از هم‌اکنون نیز‌ با توپ پر علیه کادر فنی جدید به ورزشگاه می‌روند.

به هر حال هیأت مدیره، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس در یک بازی دو سر باخت امسال، کاری کردند که هواداران پرسپولیس از همین هفته هفتم لیگ بر‌تر، حساب کار دستشان بیاید و آن اینکه تیمشان در کورس قهرمانی جایی ندارد. شاید اگر روزی منیت‌های آقایان تمام شد و کمی هم به فکر پرسپولیس و تماشاگرانش افتادند، بشود در این باره هم حرف زد و فکر کرد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۵۷
انتشار یافته: ۲۲۸
باسلام
ممنون از تحلیلتان ؛ خواهشاً آقای وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر گودرزی عزیز کمی فکر کنید این است حال و روز پرسپولیس ، نحوه چینش شما از ابتدا هم مشخص بود که شما و آقای خادم هیچ علاقه ای به این باشگاه مردمی ندارید و فقط بدلیل ظرفیت بالا و موقعیت اجتماعی این باشگاه میخواهید آن را لگد مال کنید و پر واضح که مردم را هم نادیده میگیرید یک دلال ساختمان و یک به ساز بفروش که معلوم نیست کیست و این همه پول را از کجا آورده به یکباره تصمیم گیرنده نیم قرن تاریخ یک باشگاه پرطرفدار و مردمی میشود و بخاطر مطرح شدنش در سطح رسانه ها شروع به خیمه شب بازی کرده حیثیت انسانهای بزرگ را لگد مال کرده و به پبش می رود. این آدم همانطور که در کار خودش هم از کار هم از مصالح و ابزار میزند با چند صد برابر سود خون مردم را تو شیشه میکند و پول رو پول میچیند برایش مردم و تاریخ و اسطوره فرقی نمیکند اینها را هم مثل خدمه و کارکنان خود میبیند و چون میگوید من پول دارم پس هرکاری که میخواهم میکنم چه ظرفیتی بهتر از این باشگاه بزرگ پس حال که باز خوشبختی بر دوشم نشسته خوب از فرصت رسانه ها استفاده کنم و مطرح شوم چرا چون پول دارم !! پول پول پول
جناب آقای خادم شما که مثلاً یک اسطوره ورزشی هستی این بود انتخاب شما یا میخواهید بگویید به شما این آدمها را انشاء کرده اند و گفته اند باشند ، با نگاه به انتخابات باشگاه استقلال میشود پی برد که این انتخابات که یک مشت آدم دلال و پولدار و غیر ورزشی و غیر فوتبالی را آوردید تا زمینه نابودی پرسپولیس را فراهم کنید و بس!! چرا که نوع بازیکن گرفتن باشگاه خود مؤید این واقعیت است .
البته خصومت خود حضرتعالی را هم با فوتبال نباید نادیده گرفت !!
من از مقام محترم وزارت ورزش و جوانان خواهشمندم سریعاً یک اقدام عاجل کرده و آرامش را به پرسپولیس بازگرداند . یا علی مدد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
جناب اکبری نظرتون از متن خبر بیشتر بود.من که حوصلم نگرفت بخونم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
واقعن حرفا میزینا
sina
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
اقای اکبری دوست من ای جامعه با ما نسل سوخته چه ها کرده که اکنون اینقدر سیاه وسفید می بینیم من نه این اقای عزل کننده را میشناسم ونه علاقه مند دو آتشه اقای معزولم. ولی این ادبیات بد بینی محض و توطئه دانستن هر حرکتی را هم یک هشدار اجتماعی میدانم که نگران کننده است . این اقا بساز بفروش باشد تا زمانی که در یک محکمه قانونا متهم به خلاف نشده کارش شرافت مندانه است و نمی توان به این دلیل متهمش کرد.داشتن پول تا زمانی که مخرجش گناه بارز و خلاف نباشد نهتنها بد نیست که میتواند خوب و مفید و قابل تقدیر باشد . خطاب من شما تنها نیستید این مشکلیست که متاسفانه دامن اکثر ما را گرفته .دوستان جامعه شناس شاید بتوانند بهتر تحلیل کنند .خدا نگهدار
تبريزلي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
جناب ناشناسي كه مثل مشنگ ها ميگي عليييي داييييي!
بدبخت اون داره بابت باختهاش ميلياردي پول ميگيره. تو چي؟
من چي؟ با كلي جون كندن اواخر برج محتاج يارانه ايم اونوقت آقا با مازراتي مياد و ميره.
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
هر جا رحیمی هست یه گندی زده
درخشان هم که استاد سقوط به دسته یک هست در سالهای اخیر چند تیم را به دسته یک برده ایشاللا امسال هم نوبت پرسپولیسه
این چه عکسیه! بی ربط و بی محتوا!
مرگ برسیاسی
به جهنم پرسپولیس باید نابود شود انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
انشالله استقلال هم این طور
علییییییییییییییییییییییییییییییی دایییییییییییییییییییی
دایی خودش هم مقصر بود
7 بازی 8 امتیاز، بعد میگه حکم کتبی بدین تا برم، تا بعداً بتونه کل پول را بگیره، کوتاه بیا علی آقا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
اقای ناشناس لطفا بفهمین و بدونین که اسم چه کسی رو به دهن میارین دایی اسطوره ایران و جهان هستش دایی نیازی به پول نداره فقط حقشو نمیزاره کسی بخوره دستمال کشی هم بلد نیس
علی دایی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
اخه چلا حلف میندالی تو دهن ملدوم .من کی گفلم حکم کتبی بدیل مل بلم .دیگه شولشو دل اولدین.حالا که اینجول شد مل میلم .خداحافظ
همیشه غرور دایی رو زمین میزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
لایک
این تحلیل غلط شماست برکناری علی دایی مغرور و خودخواه که نتایج ضعیفش در تیمهایی که سرمربی بوده نیازی به گفتن نداره ، و این موضوع خواست هواداران بوده و باید زودتر انجام می شد. از هیات مدیره پرسپولیس تشکر می کنیم و اطمینان داریم که آینده درخشان تری با حمید درخشان داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
به همين خيال باش
این فوتبال برای سر کار گذاشتن مردم هست
اسطوره های فیزیک و ریاضی و کامپیوتر ایران می رن آمریکا حضرات د اینجا می شن ....
دائی به درد پرسپولیس و هیچ تیم دیگری نمیخورد. به هر کجا برود حاشیه سازی اش ان تیم را نابود خواهد کرد. اما ناگفته نماند درخشان حتی به داد ابدارچی و مسئول رختکن پرسپولیس هم نمیخورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
لات خانه های فوتبالی که پول ما را چپاول می کنند باید بسته شوند. کلیه فوتبالیست ها بروند به جهنم!!
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام ...
اینا همش حق الناسه. دل اینهمه آدم رو خون کردن لللللللللل
دایی 6 میلیار با این اخراج به جیب زد، بیچاره مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
درخشان انقدر خودشیرینی کرد تا به آرزوش رسید.
لااقل یکی رو میاوردید که بالاتر از علی دایی بود .آقای درخشان حالا وقتشه که عقده هات رو خالی کنی
این کار هیات مدیره و پشت پرده اقای وزیر اصلا درست نبود! اگر از کار مربی راضی نبودن چرا به خود ایشان جلسه نگذاشتن و با احترام عذرش را نخواستن؟ ایا اینجوری کرامت انسانها حفظ می شه؟! وقتی پای پول در میان هست انسانیت و اخلاق و ... همه کنار گذاشته می شود. متاسفم برای این اقایون.
اقای درخشان شما چرا اینقدر شان خودت را پایین اوردی و باد به غبغبت انداختی و با غرور پا به این باشگاه گذاشتی؟! مطمین باش همین بلا سر خودت هم میاد! همین الانش هیات مدیره گفته شما مربی موقتی هستی یعنی چی! یعنی قبولت ندارن!
با وجود اینکه درخشان پرسپولیسیه و قابل احترام ولی ..... آقایان کمر همت بستند پرسپولیس و بفرستند دسته دو.
حداقل یک مربی خوب بیارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
من طرفدار آقای دایی نیستم چون زیادی یتکبر و مغرور ایشون و دلیل این وضعیت فیلی هم همین است ولی واقعأ باید تأسف خورد که یک بساز و بفروش و دلال برای پر طارفدارترین تیم آسیا تصمصم میگیرد و از آن بدتر که آقای درخشان را با آن پیشینه درخشان در مربیگری بعنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب میکنند.
احتمال بسیار قوی ما سال دیگه لیگ یک هستیم.
چرا قبول نمی کنید دائی به درد مربیگری نمی خوره.
آقای رحیمی هم سعی میکرد پشت محبوبیت دایی پنهان بشه و به مدیریتش ادامه بده.هرچند که کار آقای سیاسی بسیار اشتباه بود و دوباره دائی رو یک قهرمان معرفی خواهد کرد.
هرچند که معدود هستند طرفداران پرسپولیسی که دایی رو قبول داشته باشند .کسانی که از دایی حمایت می کنند طرفداران دایی هستند نه پرسپولیس چون پرسپولیسی ها تیمشون رو بیشتر از دایی دوست دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
درخشان انقدر خودشیرینی کرد تا به آرزوش رسید.
لااقل یکی رو میاوردید که بالاتر از علی دایی بود .آقای درخشان حالا وقتشه که عقده هات رو خالی کنی
ميگن دنيا دار مكافاته. يه روزي يادمه علي دايي در حق آقا كريمي اين كاررو كرد....
آقای خادم دستت درد نکنه .
این بود اون همه ادعایی که میزدی و میگفتی مشکل تیم رو یک بار برای همیشه حل میکنی
مرگ بر منافق
این کاری که دیروز تو پرسپولیس انجام شد کم از واقعا خجالت آور هست
حمید درخشان اندک مقبولیتی هم که داشت از دست داد
خدایا تیم محبوب ایران را از دست ظالمان نجات بده
دایی 6 میلیار با این اخراج به جیب زد، بیچاره مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
یکی از اصلی ترین مهره های این کودتا ها و جابجائی ها آقای خادم است که همیشه ضد فوتبال بوده و از در آمد های فوتبالی خیلی خشمگین است و تاب دیدن این قبیل افراد را ندارد. و مسائل کی روش و غیره و خیلی موضوعات دیگر به این ایشان و نفوذش در وزارت ورزش و شخص وزیر است.
جای تاسف و تالم ازاین وزارت ورزش و
جوانان دولت تدبیر و امید و اینهمه بی تدبیری و بی نظمی ......!!!
برادر من اگر شعار ميدهيد فوتبال بايد خصوصي شود بايداز همين حالا ياد بگيريد تصميم گيرنده اصلي در چنين تيمهايي سهام داران و سرمايه گذاران هستند وگرنه خرج كه از كيسه مهمان بود حاتم طايي بودن آسان بود اينكه علي دايي هم اسطوره و افتخار و ......... فوتبال كشور است ربطي به مسئله ندارد يك بنده خدايي به هر دليل مي ايد خرج فوتبال كند متوقع است سود هم ببرد علي دايي هم بهتر است مطالعاتش را بيشتر كند نتايج ضعيف تيم ملي را با اينشان يادمان نرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
خب مبارکه
راستی
کسی میدونه تره بار تا ساعت چند باز؟
علی دایی بزرگ است و برای همیشه بزرگ خواهند ماند.درخشان دلال است که قاطی چند تا دلال شده است .
بیچاره ملت ایران که مانند توپ فوتبال میان داعشی ها و طالبانی ها سرگردان و حیران و نالان و ناامید
درخشان سال 73 مربی پرسپولیس بود به نتایج رجوع کنید بعد بگویید به آرزویش رسید از بعد فنی هیچ کم ندارد ولی شخصیتی دارد که پرسپولیس را با مشکل مواجه خواهد کرد او هیچ کاری را تمام نمیکند.
رسول و تراکتورو هیچوقت نمیبخشم گفتیم ببر ولی دیگه اینجوری که نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
آقایان به دنبال بهانه بودند برای برکناری دایی واین کار اوضاع پرسپولیس را پیچیده تر از قبل میکند
حمید درخشان من رو یاد میدون آزادی، بنز و خانم ش ج میندازه!
نکته:بي حجاباي تو جامعه واقعا ديگه شورشو در اوردن .اين بي حجابا عادت کردن فقط بايد چوب بالاي سرشون باشه تا ادم بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
ناشناس آدرس رو عوضي اومدي به سلامت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
قاطي كرده بيچاره
متاسم
یعنی یه بساز بفروش بایس بتونه برای تیم محبوب چهل میلیون هوادار تصمیم بگیره اون هم تصمیمات کاملا غیر فوتبالی و ...
گودرزی و خادم مقصر اصلی این شلم شوربای بوجود آمده هستن و باید جوابگوی گندی که زدن باشن. اینجوری نیست که لال مونی بگیرن و پیش خودشون بگن ولش کن بابا همه چی خودش درست میشه !
این گودرزی خیلی پر رو تشریف داره که حتی زحمت یک عکس العمل یا واکنش رو هم به خودش نمیده.
مثلا تو وزیر ورزشی. پرسپولیس برای 30-40 میلیون نفر در این مملکت مسئله ی مهمیه. نمیتونی اینقدر بی تفاوت باشی مردک پررو...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
این کودتا آنقدر که برای درخشان شرم آور است برای سیاسی نیست
باسلام.پرسپولیس این بازی آخر خیلی خوب بازی کرد ولی با بدشانسی با چند تاضد حمله باخت.درسته بازی های قبل خوب بازی نمی کرد ولی تیم داشت راه خودوشو پیدا می کرد.من مطئنم این شیوه اومدن حمید درخشان به ضررش تموم میشه اگه دقت کنیدحمید استیلی هم همین طوری سرمربی شد ولی با وجود اینکه مربی خوبیه نتونست نتیجه بگیره.
به هر حال امیدوارم پرسپولیس خوب نتیجه بگیره..
من نمیخوام از دایی دفاع کنم ولی اگه قصد تعویض مربی داشتین کسی رو انتخاب میکردین کارنامه خوبی داشته باشه. مشخصه که اقایون به قصذ تخریب پرسپولیس وارد عمل شدن نه کمک
کلا این علی دایی ول کن چیزی نیست ، اون از تیم ملی این از تیم پرسپولیس...طرفدارا چه گناهی کردن ؟ با همه بازیکنای مهم مشکل داره ..تیم به ضعیف ترین نتایج هم رسیده، ول هم نمی کنه این صندلی رو...ای بابا...
همه ی اشتباهات به وزارت ورزش و آقای خادم برمیگرده، هییت مدیزه استقلال هماهنگه اما پرسپولیس نه ، هرچی یازیکن خوب یود استقلال گرفت اما پرسپولیس نه ، این آقای سیاسی فقط میخاد مصاحبه و خودنمایی کنه ...پرسپولیس سیاسی نمی خوایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
ما که از فوتبال، بجز حاشیه، تیتر روزنامه و عکس یادگاریو صحبت کردن، چیز دیگری ندیدیم.
تا زمانیکه بازیکنان بجای شایسته سالاری، از طریق تیتر روزنامه انتخاب شوند، آش همین است و کاسه همین.
یکی حمید درخشان رو بگیره!!!داره ذوق مرگ میشه!!!تو خوابم نمیدید سرمربی پرسپولیس بشه!!!دو ساله تو خونه حتی تیم های دسته دوم هم نیومدن سراغش اونوقت به لطف آقای گودرزی و خادم و سیاسی و منتقمی...سر از پرسپولیس در اورد!!!
اینا (امثال سیاسی و ...) میدونن اگه پولدلرترین فرد ایران هم باشن کسی نمیشناستشون ولی با لطف آمثال آقای خادم یک شبه تیتر اول همه سایت و روزنامه ها میشن!!!
به قول امید نوروزی"اینجا دانشگاه نیس آقای گودرزی اینجا ورزشگاس!!""
یه وقت همه گیر دادن به علی آبادی به خاطر دخالت هاش(بهترین نتیجه تاریخ المپیک و بازیهای اسیایی) ولی واقعا امروز آقای گودرزی نشون دادن به درد همون دانشگاه بززززززرگ تهران میخورن!!!
من به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی فکر میکنم نوع عملکرد آقای دایی در این 2 فصل و نیمی که مربی پرسپولیس بوده و به خصوص این فصل اخیر خیلی جای دفاع از ایشون رو نمیگذاره ولی نوع برکناری ایشون خیلی مودبانه و محترمانه نبود و میشد به روش حرفه ای تری برخورد کرد ضمن اینکه برخلاف نظر شما من به آقای درخشان به عنوان سرمربی دید مثبتی دارم چون قدیمی ترها یادشون میاد ایشون در دوره های گذشته هم با پرسپولیس نتایج خوبی گرفتند و با احترام برای تیمهای شاهین بوشهر و داماش گیلان نباید این تیمها را با پرسپولیس مقایسه کرد. همونطور که برای مربیها موفقیت در تیمهای دیگه دلیل بر موفقیتشون در پرسپولیس نخواهد بود عدم موفقیت هم همینطور. به هرحال امیدوارم هوادارای جوونتر هم اینو یادشون باشه برای هوادار واقعی فقط موفقیت تیم پرسپولیس مهمه نه اسامی افراد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
محمد رضا رحیمی یا علیرضا رحیمی فکر کنم رحیمی ها کولاک می کنند
با سلام هميشه آقاي دائيي زور مي گويند ايشان كه دم از اروپا مي زنند چرا فكر نمي كنند زماني كه راندمان ندارند وتيم نتيجه نميگيرد چرا بايد سرمربي باشند وباشگاه پرسپوليس حق دارد ار ايشان فسخ قرار داد نكنند در هر جايي از وجودشان استفاده كند مثلا در تيم هاي پايه
ورزش دولتی رانتی بی برنامه بامدیرانی که یک روز پلیسند البته نه پلیسی که درباشگاه پاس رشدکرده وروزدیگر لابدرییس بنیاد نخبگان واحتمالا روزدیگر معاون یک شهرداری ویارییس شرکت واخد انتظاربیش ازاین نمیشودداشت
وزير بايد استيضاح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
همون بهتر که کودتا کرد اگه نمیکرد حالا حالاها علی دایی مربی بود و پرسپولیس همین نتایج ضعیف رو میگرفت...
همین شما نبودی که چند روز پیش بعد از باخت پرسپولیس به تراکتور زمینه ساز این رفتار با علی دایی شدین؟
بزرگی پرسپولیس به هواداران دلسوخته ای است که این روزهافقط نظاره گررفتارنامحرمان عرصه ورزش میباشند.این آقایان چه مربی و مدیرتیم بااین کارهافقط کوچکی خودرااثبات میکنندوبس.
طفلک پر طرفدار ترین تیم ایران و طفلک طرفداراش
حاج علی تا ریال آخر قرارداد رو از حلقوم سیاسی و خادم میکشی بیرون ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
يك اشكال بزرگ در انتخاب مربيگري در فوتبال اينست كه گمان ميكنند يك بازيكن ماهر حتمن مربي ماهري هم ميشود!!!
ما هم به آرزومون رسیدیم(رفتن دایی) حالا باز طرفدار پرسپولیس شدم.
آقاي سياسي تضمين بدهد كه برداشتن دايي و آوردن درخشان به نفع تيم است و گرنه اگر درخشان نتيجه نگيرد هواداران خدمت هيئت مديره خواهند رسيد و مطمئنا دوباره علي دايي روي نيمكت خواهد نشست.از همين الان هواداران تصميم گرفته اند فقط تو استاديوم علي دايي را تشويق كنند.
واقعا متاسفم برای این پرسپولیس!این حاشیه هایی که داره تو تیم رخ میده بیشتر شباهت به مسایل خاله زنکی داره تا مسایل مدیریتی.این همه پول کشور داره خرج میشه واسه هیچ و پوچ!حداقل قبلا ها یه ذره غیرت وجود داشت..
سلام
امسال سقوط نکنیم شاهکار کردیم
فکر کنم نتایج اکبر میثاقیان تو سال های اخیر از آقای درخشان خیلی بهتر بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
کار هیات مدیره زشت بود و کار درخشان از همه زشت تر
من با ادامه مربیگری دایی در پرسپولیس موافق نبودم چون معتقدم دایی بازیکن بزرگی بوده ولی اصلا مربی خوب وموفقی نیست . ولی این نحوه زشت برکناری و بردن آبروی این بزرگ فوتبال کشور متاسفانه جز فرهنگ ما شده و کاری بسیار زشت و زننده میباشد متاسفانه اسطوره کشی جزفرهنگ ماشده
از همون روز اول معلوم بود که این سیاسی قصد خراب کردن پرسپولیس و علی دایی رو داره.ولی بدونه که خودش هم فردا رفتنیه.اسطوره ما علییییی داییییی
حمید درخشان که رقیب کی روش بود!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
چرا دارین ایشون را اینقدر بزرگ جلوه میدین--اقای دایی تو عرصه بین اللملی چه امتیاز هایی برای ورزش ما کسب کرده--در روزی که افتخار افرینان تیم والیبال پیروزی بزرگ و شایسته ای برای ما کسب کردند پرداختن به مسئله علی دایی کار درستی نیست
نمیخوام از عملکرد دایی دفاع کنم!
اما چرا الان باید برکنارش کنند؟ اونم زمانی که به قول میناوند پرسپولیس روزهای آسونی در پیش رو داره!
یعنی اینا منتظر بودن پرسپولیس با دایی بازی های سخت رو انجام بده، و به محض اینکه وارد بازی های آسونش شد، برکنارش کنند؟
مسلما اگر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز بشه، کادر فنی جدید این پیروزی رو به نفع خودشون تبلیغ خواهند کرد، و اگر ببازه، وضعیت فعلی پرسپولیس رو به عنوان توجیه کافی برای باختشون خواهند داشت!

خود دایی تا روز آخر نقل و انتقالات نمیدونست هیئت مدیره قراره برکنارش کنه، یا نگهش داره!!!!

یه سوال دیگه که واسم جالبه اینه که چرا کسانی که علیه پرسپولیس و دایی مصاحبه میکردن، الان به کادر فنی پرسپولیس راه پیدا کردن؟؟؟ یعنی اینا میدونستن همچین روزی در انتظار هست؟؟؟

و ده ها سوال دیگه که قطعا زمان به اون پاسخ خواهد داد!
حمیدرضا سیاسی همچون نام خانوادگی اش سیاست باز است نه سیاست مدار ٬ آن هم از نوع سرمایه دارش . وامصیبتا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
حمیدرضا سیاسی همچون نام خانوادگی اش سیاست باز است نه سیاست مدار ٬ آن هم از نوع سرمایه دارش . وامصیبتا
وزير سرمربى تيم را برکنار مى کند!مصداق بارز فوتبال دولتى!AFCهم بايد در قوانين خود تجديد نظر کند،چطور با اين فوتبال دولتى برخورد نمى کند و براى چنين فوتبالى چند سهميه آسيا مى دهد؟!
درخشان که نمی تونه بمونه و اعلام هم شده که ایشان موقت هستند. اما اون طرف گود و نگاه کن، کرانچار از سپاهان آمده بیرون و...
و این داستان ادامه دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
بحث حکم اخراج و يا فسخ قرارداد کتبی فقط برای گرفتن 2.1+2.5میلیارد پول دایی هستش،دایی اگه به فکر پرسپولیس بود از قراردادش کم میکرد واسه گرفتن بازیکن بهتر مث خلعتبری وسیدجلال،سیاه نمایی همیشگی دایی1-تیم ملی 2-کاشانی 3-رویانیان 4-الانم با همه
درخشان بلایی را که سر محمد خانی آورد سر پرسپولیس هم میاره
درخشان بلایی را که سر محمد خانی آورد سر پرسپولیس هم میاره
واقعا متاسف شدم . ورزشی که واسه سلامت و رقابت سالم باید سازمندهی بشه به چه روزی افتاده که همش یا دلال بازی یا حاشیه داره نابودش میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
تشنجی که در اثر یک ندانم کاری عجولانه ایجاد شده ، آنهم توسط کسیکه خود عامل تنش هایی در پرسپولیس بوده ، فقط با ورود شخص وزیر قابل حل میباشد . آقای دایی سرمایهء ملی ورزش کشور میباشد ولاغیر .
بابا جان تعویض یه مربی که تیمش نتیجه نمیگیره اینهمه تحلیل و سروصدا نداره که.
تركيدند لنگي ها
پرسپولیس ترکید!!!!!!!!!!!!!!!!!
این حمید درخشان تا حالا چند تا تیم رو برده دسته پایینتر و چند تا تیم رو تونسته بیاره دسته بالاتر؟ چند تا جام آورده؟ چند بار تونسته یه تیم رو از بحران در بیاره؟ چند بار تونسته یه تیم درست و حسابی تحویل بده؟...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
هر کی باشه از علی دایی بهتره؛ سواد فوتبالی اقای درخشان هم از آقای دایی بیشتره
دایی با این عملکرد افتضاح چی از جون پرسپولیس می خاد؟ وقتی خودش استعفا نمی ده باید برکنارش کنن دیگه .
آقای تابناک، نظر من رو چرا هیچوقت چاپ نمیکنید؟
بنده توهین نکردم!!!
حداقل به وقتی که گذاشتم و اون رو تایپ کردم احترام بذارید!
به نظر من انتخاب درخشان اشتباه محض بود ولی باند علی دایی و رحیمی باید باهمین قدرت متلاشی می شد من هنوز نفهمیدم براساس چه استدلالی وبا چه سابقه مربی گری به دایی دو میلیارد پول داده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
من یه چن تا سوال می کنم این عشاق آقای دایی یکی غیرت کنه جواب بده: ۱. کارنامه مربیگری محمد دایی چیه؟ ایشون پارسال ۵۰۰ و امسال ۷۵۰ میلیون قرارداد بستن! ۲. کارنامه مربیگری و فنی رضا فروزانی چیه؟! قرارداد فصل قبل و این فصل ایشون هم مشابه برادر آقای داییه. ۳. سواد تحصیلی آقای مولایی چقدره؟! بهتر بگم ایشون چن کلاس سواد دارن؟! آیا بدنسازی احتیاج به تحصیلات آکادمیک داره یا نه؟ ۴. همه جا این طور عنوان میشه که پرسپولیس پول نداشته و بازیکن در اختیار علی دایی نبود! فقط یه سوال می پرسم و والسلام، رقم قرارداد دغاغله و هادی نوروزی سر هم یک میلیارد نمیشه؟ یعنی با نگرفتن این دو تا بازیکن خلعت رو نمی شد نگه داشت؟ لازم به ذکره که این دو تا عزیز روی هم رفته ۴۵ دقیقه برای پرسپولیس بازی کردن! مشت نمونه خروار بگیرید و اعداد قرارداد بازیکنایی مثل علی عسگر، محمد نوری، نورمحمدی، سوشا، رضا نوروزی رو با هم جمع کنید و بگید از عدد حاصل دو تا بازیکن تاپ که میشد جذب پرسپولیس بشن یا نه؟ ۵. یک تیم در دنیا به من نشون بدین که سرمربیش از همه بازیکنا قراردادش بیشتر باشه!!! آنچلوتی بیشتر از رونالدو می گیره یا انریکه بیشتر از مسی؟! اگر پرسپولیس مضیقه مالی داشته چرا آقای دایی قرارداد یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیونی بسته؟! اگر مثلا ایشون هفتصد و پنجاه میلیون قرارداد می بستن، با این صرفه جویی نمی شد یه بازیکن تاپ خرید؟! ۶.یه مرد پیدا بشه از هوادارای علی دایی به من بگه در مجموعه بازی هایی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بوده، کدوم بازی یادش مونده؟! چه بازی خاطره انگیز یا در خور شان پرسپولیس از تیم تحت سرمربیگری ایشون یادشه؟ ولی تا دلتون بخواد من می تونم بازی افتضاح، تعویض اشتباه، تصمیم اشتباه، تاکتیک ناکارآمد براتون مثال بزنم از دوران دایی. ۷. کاشانی مدیرعامل پرسپولیس شد و دایی رو برکنار کرد و حمید استیلی رو گذاشت. خاطرتون هست چه بلایی سر تیم استیلی آورد؟! از دقیقه سی شعار علی دایی برگرد به تیمت و استیلی حیا کن و ... حالا از شما می پرسم از بیست و یک امتیاز ممکن، هشت امتیاز گرفتن حمایت داره؟! یا چقدر با نتایج ژوزه و استیلی فرق داره؟!
لطفا دست دولت رو از این باشگاه کوتاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
حمید درخشان تو این شرایط بهترین گزینه ی مربیگری پرسپولیس بود. از اقای سیاسی برای این انتخاب تشکر میکنم.
نوشته ی بسیار چرتی بود. معلومه که نویسنده ی این متن، از طرفدارهای علی دایی است. واقعا برای نویسنده ی ضعیفی مثل شما متاسفم که هنوز نتوانستی تعصب را از حق تفکیک کنی. آخه علی دایی چه این فصل و چه فصل های گذشته چه عملکرد قابل دفاعی داشته؟
فصل های قبل که علی دایی سرمربی بود، رفت و برگشت به استقلال باخت، در آسیا در گروه خودش آخر شد و حذف شد. الان هم که وضعیت پرسپولیس بحرانیه...
نمیخوام از عملکرد دایی دفاع کنم!
اما چرا الان باید برکنارش کنند؟ اونم زمانی که به قول میناوند پرسپولیس روزهای آسونی در پیش رو داره!
یعنی اینا منتظر بودن پرسپولیس با دایی بازی های سخت رو انجام بده، و به محض اینکه وارد بازی های آسونش شد، برکنارش کنند؟

خود دایی تا روز آخر نقل و انتقالات نمیدونست هیئت مدیره قراره برکنارش کنه، یا نگهش داره!!!!

یه سوال دیگه که واسم جالبه اینه که چرا کسانی که علیه پرسپولیس و دایی مصاحبه میکردن، الان به کادر فنی پرسپولیس راه پیدا کردن؟؟؟

و ده ها سوال دیگه که قطعا "زمان" به اون پاسخ خواهد داد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
بی کفایت ترین وزارتخانه در دولت روحانی همین وزارت ورزش است و مقصر تمام این اتفاقات همین آقایان نالایق هستند که در این وزارتخانه هستند
نامردی رو باید از رفتار زشت درخشان یاد گرفت.من خودم یه استقلالیه دو آتیشه هستم اما دیشب وقتی حضور موزیانه درخشان رو در حالیکه دایی روی نیمکت نشته بود رو دیدم واقعا" به یاد این جمله افتادم که:
از آن نترس که های و هوی دارد

از آن بترس که سر به توی دارد
دایی پرسپولیسو خراب کرد این درخشان هم در حد پرسپولیس نیست افشین قطبی می توانست یک شوکی به این تیم باشد.
علی دایی مربی نیست فقط یک عربده کش روی داوران و کمک داوران بود حقوق میلیاردی خود بازیکنان میلیاردی 3 تا 3تا گل می خورد اگر دایی و یا قلعه نوعی راست می گویند مربی هستند بیایند تیم نفت مسجد سلیمان را پنجم لیگ کنند
مربیان میلیاردی دوشاهی کار را باید با تی پا از فوتبال بیرون کنند
انشاءالله روز قلعه نوعی هم برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
اردبیل دالوندا.
جانم سنه قربان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
آذربایجلن دالوندا قارداش
نشان داده این خالکوبی نشانه جیست. در تمام دنیا عمدتا افراد بی فرهنگ و کم سواد و از اقشار سطح پایین جامعه این کارها را انجام می دهند
این اسن نتیجه مدیریت دولتی درایران.ببینید چه کسانی را به عنوان هیئت مدیره کنارهم گذاشتندواخرش چه شد.حالابدتر هم میشود زیرا درخشان درمربیگری هیچ توفیقی نداشته است.
بى تدبيرى است.اين اقاى سياسى كه به نظر سرگردنه بگير است .اين بابا كجاى فوتبال وورزش بوده ؟پولش بخوره توى سرش .اعلام كنيد هوادارها در كل كشور با كمك مالى خودشان تيم را از دست اين ادم دربياورند
من فوتبالی نیستم ولی علی دایی با اون هیکلش و اخلاق زشتی که با مردم داره کاملا مشخص است که پول براش مهمه نه ورزش.یک مربی که به وضغ سلامتی جسم و روانش نمی رسه چچطور می تونه یک تیم را اداره کنه؟بداخلاق و بد هیکل..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
این آشی بود که خادم برای تیم پخت
نقد و بررسی شما کاملا یکطرفه است ، ببخشید شما چطور پیش بینی میکنید بازی در مقابل نفت مسجد سلیمان برای پرسپولیس آسان است ؟؟
ضمنا هوادارانی که اسم بردید خیلیهایشان در بازی قبلی به خاطر بازی بد پرسپولیس علیه دایی شعار میدادند
توپ تانک فشفشه.
خیلی قشنگ نوشتی، خدایی نه علی دایی مالی بود و نه درخشان مالی هست. فقط با اینگونه برکناری علی دایی از فردا شعار های علللللللللی دااااااااااایی تو استادیوم ها لبریز می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
محمد رضا رحیمی همون م.ر هست این فکر کنم علیرضا رحیمی هست دیگه ع.ر نمیخواد میتونی اسمش رو بنویسی نترس
تابناک این عکست فوتو شاپه؟ آخه انگار دسن یارو که تتو شده برعکس چسبوندی
چقدر این دایی بی شخصیته
انشا الله با این وضعیت پرسپولیس یواش یواش از لیگ برتر سقوط می کند و نهایتا این کسانی که این تصمیم را گرفتند می مانند با ما طرفداران
اقایون دوستان من یک پرسپولیسی هستم که بالای سه دهه عاشق این تیم هستم ... اقایون پرسپولیس استقلالی مشکل تیمهای ما نه مدیر و سرمربی یا نداشتن پول نیست مشکل ما اینه که بخاطر نفوذ عمیق این تیمها در لایه های اجتماعی دولت دست از سر این تیمها برنمیداره و هروز بیشتر از ادیروز این دو تیم رو به ورطه نابودی میکشن مخصوصا پرسپولیس. خیلی راحت میشه ایم موضوع رو اثبات کرد : الان دولت کم کم سالی 70 میلیارد تومان خرج این دو باشگاه میکنه از کجا از بودجه عمومی در حالیکه اگر خصوصی کنه 2 برابر این میتونه دولت از مالیات گرفتن از این دو باشگاه درامد داشته باشه یعنی سالی 140 میلیارد درامد دولت فقط از استقلال و پرسپولیس به جای هزینه.
حالا خود خوان این حدیث .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
من 28 سالمه و از سال 73 عاشقانه پرسپولیس رو دوست داشتم ولی این چند سال پرسپولیس حالمو از دیدن فوتبال به هم زده و حالا هم طرفدار استقلال شدم به عشق امیر قلعه نوعی که واقعا مربی لیگ برتر هستش و چندین سروگردن از علی دایی قاتل پول بالاتره.
آخه طارمی و نورالهی و .... بازیکن هستند!!! نوروزی رو هم مصدوم کردند.
نمی دونم چرا هر بازیکنی که قبل از اینکه بیاد پرسپولیس بهترینه تیمش بود ولی وقتی میاد پرسپولیس فوتبال بازی کردن یادش میره
رسم است مالی را که قصد دارند مفت بخرند تو سرش بزنند
ر حالی که هیأت مدیره نزدیک به حمید استیلی چندان دوست نداشتند، دایی در رأس کار باشد، ‌
مافیای فوتبال همین ادمان قلعه نویی فتح الله زلده استیلی
توجه کردین از فتح الله زاده خبری نی تا مثلا ی سال دیگه سرو کلش پیدا میشه!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
عجب تاتوی با کیفیتی
متاسفانه پول و پررویی در کنار پارتی بازی هنوز کارایی بالایی داره.علی آقا خواهش می کنم برو و دیگر به مربی گری در ایران نیا
پرسپولیس یعنی تیم من؟ یعنی جیب من!
بسوزه اگه نداشت پولی واسه من!
هوادار بیچاره دلداده بیکار و پرکار ...
بریزید پولتونو به جیب آقایون هفتصد من!
اگه میخوان مربی بیارن یه مربی بزرگتر بیارن برا پرسپولیس.دوره این اقایون دیگه تمام شده اقای درخشان چ سابقه درخشانی تو عالم مربیگری داشتند تو عالم بازیگری من ایشون روقبول دارم اما مربی نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
بسیار احمقانه و یک طرفه بود.دایی می بایست حرفه ای برخورد کند و قید مبلغ قرارداد را زده استعفا دهد اما این پول مخصوصا باد آورده اش خیلی مزه می دهد!
اين اوضاع تسويه حساب آقاى استيلى بود با دايى؛آقاى استيلى ؛ايكاش اون گل شانسى را به آمريكا نمى زدى؛آقاى گودرزى ؛وزىر محترم ورزش،مطمئن باش دايى هزاران هزار بار از امثال جنابعالى محبوبتر
است؛اينقدر مغرور و مدعى نباش؛
اعضای هیئت مدیره پرسپولیس فقط دنبال مصاحبه و کسب شهرت هستند ضمن اینکه از روز اول بنا را بر لجبازی با مدیرعامل و علی ذایی و عدم همکاری مناسب با این دو نفر گذاشتند . بدون تردید وضعیت پرسپولیس از امروز بسیار بدتر از زمان علی دایی خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
علي دايي شرايط بهراني تر از اينم تو پرسپوليس داشت ولي برا پرسپوليس جام اورد پارسالم نايب قهرمان شد، زحمت كش بود خداييش
این گزارش چقدر یک طرفه بود و جانبدارانه بود.
حالم ازتون بهم خورد.
دمت گرم تابناک بهترین تحلیلی بود که راجع به برکناری دایی خوندم
گردایی کل بازیها رو هم میباخت از پرسپولیس تکان نمیخورد حقش بود برکنارش کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
تابناک جیره خور علی دایی ...چرا نظرای مردم رو نمیزارین؟؟؟؟
هوادارا رو کجای کارشون گذاشتن پس؟؟؟
متاسفم واسه خودم و اون هوادارایی که میرن ورزشگاه از تیمی دفاع کنن که مسولینش کمترین ارزشی نه برای هوادار نه تیم قائلن و فقط فکر مقام خودشونن!!!
تاسف!!!!!
جای تبلیغات وسط متن خبر نیست
تابناک مثل اینکه بدجوری بی پول شدی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
دایی که برای لنگ کاری نکرد خداکنه درخشان کمی بدرخشه
بسمه تعالی
وضعیت فوتبال ومافیای آن خیلی عفونت بار است هنوز کسی نگفت چطور قطبی وارد ایران شد ویک هو مربی پرسپولیس وبعد هم مربی تیم ملی ما شد؟از همه بدتر رفتار بی ادبانه وغیر جوانمردانه آقای درخشان بود که قبل از خداحافظی آقای دایی سر تمرین می رود مطمئن باشید پرسپولیس هرگز نتیجه خوبی نخواهد گرفت وبه هعمین زودی آقای درخشان وگروه حاکم نادان بر پرسپولیس مفتضحانه مجبور به ترک این تیم خواهند شد وزیر ورزش هم که اصلا این کاره نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
خدایا شر سیاسیون رو از سر ورزش این مملکت کم کن.علی دایی مربی در حد پرسپولیس نبود و باید میرفت ولی نه اینجوری جایگزین دایی هزارهزار بار بدتر از دایی هست .دایی ظاهر و باطنش آدم لجباز و یه دنده ای هست خیلی هم منم منم داره ولیشرف داره به آدم دو رویی مثل درخشان .هیچ کدومشون به درد پرسپولیس نمی خورن.نریم لیگ یک شانس اوردیم.
من به روحانی رای دادم و طرف دارشم ولی در ورزش وزیرش همون راهی رو داره میره که وزیر و معاونای احمدی نژاد رفتن و اون راه مقصدی جز ترکستان نداره
ببینید چی بروز این تیمو هواداراش اوردن ک منه

پرسپولیسی دوست دارم تیمم ببازه....

مربی و بازیکنان خارجی ک ب ایران میان رزومه وعملکردشون مهمه ولی در مورد نوع

ایرانیش هیچ اهمیتی نداره!!

اگه اسمم محمدجعفر بود تایید میکردی نظرمو.نه؟
عجب بازوی قناصی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
رييس كلانتري مجري دستورات قضايي بايد باشد
چگونه بخود اجازه ميدهد مربي قانوني كه حكم در دست دارد راتهديد كند
و با اينكار راه را براي حضور مربي بدون حكم هموار كند
خیلی خوشحالم که دایی رفت
پاسخ ها
قادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
ای بیچاره تاریخ درمورد دایی قضاوت خواهد کرد
چه میکنه این تراکتوووووووووووووووووووووووووور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
ماشاالله آقای دایی به اندازه کل معلمین یک استان حقوق میگیره
من یه چن تا سوال می کنم این عشاق آقای دایی یکی غیرت کنه جواب بده: ۱. کارنامه مربیگری محمد دایی چیه؟ ایشون پارسال ۵۰۰ و امسال ۷۵۰ میلیون قرارداد بستن! ۲. کارنامه مربیگری و فنی رضا فروزانی چیه؟! قرارداد فصل قبل و این فصل ایشون هم مشابه برادر آقای داییه. ۳. سواد تحصیلی آقای مولایی چقدره؟! بهتر بگم ایشون چن کلاس سواد دارن؟! آیا بدنسازی احتیاج به تحصیلات آکادمیک داره یا نه؟ ۴. همه جا این طور عنوان میشه که پرسپولیس پول نداشته و بازیکن در اختیار علی دایی نبود! فقط یه سوال می پرسم و والسلام، رقم قرارداد دغاغله و هادی نوروزی سر هم یک میلیارد نمیشه؟ یعنی با نگرفتن این دو تا بازیکن خلعت رو نمی شد نگه داشت؟ لازم به ذکره که این دو تا عزیز روی هم رفته ۴۵ دقیقه برای پرسپولیس بازی کردن! مشت نمونه خروار بگیرید و اعداد قرارداد بازیکنایی مثل علی عسگر، محمد نوری، نورمحمدی، سوشا، رضا نوروزی رو با هم جمع کنید و بگید از عدد حاصل دو تا بازیکن تاپ که میشد جذب پرسپولیس بشن یا نه؟ ۵. یک تیم در دنیا به من نشون بدین که سرمربیش از همه بازیکنا قراردادش بیشتر باشه!!! آنچلوتی بیشتر از رونالدو می گیره یا انریکه بیشتر از مسی؟! اگر پرسپولیس مضیقه مالی داشته چرا آقای دایی قرارداد یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیونی بسته؟! اگر مثلا ایشون هفتصد و پنجاه میلیون قرارداد می بستن، با این صرفه جویی نمی شد یه بازیکن تاپ خرید؟! ۶.یه مرد پیدا بشه از هوادارای علی دایی به من بگه در مجموعه بازی هایی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بوده، کدوم بازی یادش مونده؟! چه بازی خاطره انگیز یا در خور شان پرسپولیس از تیم تحت سرمربیگری ایشون یادشه؟ ولی تا دلتون بخواد من می تونم بازی افتضاح، تعویض اشتباه، تصمیم اشتباه، تاکتیک ناکارآمد براتون مثال بزنم از دوران دایی. ۷. کاشانی مدیرعامل پرسپولیس شد و دایی رو برکنار کرد و حمید استیلی رو گذاشت. خاطرتون هست چه بلایی سر تیم استیلی آورد؟! از دقیقه سی شعار علی دایی برگرد به تیمت و استیلی حیا کن و ... حالا از شما می پرسم از بیست و یک امتیاز ممکن، هشت امتیاز گرفتن حمایت داره؟! یا چقدر با نتایج ژوزه و استیلی فرق داره؟!
من موافق اومدن درخشان نیستم ...در حال حاضر بهترین گزینه می تونه کرانچار باشه
همان کاری که دایی با علی کریمی کرد باخوذش انجام دادند حالا دایی باید بهفه چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی چه مزهای دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
نظرتو القا نکن تابناک رسوا ، شما ها تو هیچ کاری شررشته ندارید
آقای دایی یادتان رفته زمان رییس جمهور سابق با یک تلفن مربی تیم ملی شدی با اینکه تجربه کافی برا مربی گری در لیگ رو نداشتی و چندین مربی با تجربه تر و بالاتر از شما پشت در ماندند
متاسفانه کشوری که داعیه بیش از 3000 سال تمدن دارد در ابتدایی ترین مسایل مدیریتی مانده است آون از متکی این از دایی و فردا نوبت کیست
هیچوقت نه حد وحدود دوستی را یاد گرفتیم طوری که طرف را تا پرستش و بالاتر از خدا بالاتر می بریم و نه دشمنی را که که می خواهیم طرف و خاندان و هر چه متعلق به اوست از بین ببریم و متاسفانه این فرهنگ ویروسی غلط قبیله ای اعراب 1400 سال بش است که وارد خونمان و مغزمان شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
واقعا برای باشگاه پرسپولیس وطرفداران آن متاسف هستم
بهتر شد که علی دایی برکنار شد اون روز هاهم که بود چه گلی به سر تیمش زد؟
خدایا این سرزمین را از سه بلای دروژ( دروغ ), قحطی و خشکسالی ایمن بدار. آمین
فقط همین را بگم که پول بیت المال این مردم را به کام یک مشت آدمهای مفت خور وبدون مسئولیت میریزند بدون اینکه سودی داشته باشند ودر جایی هم عده ای از مردم همین کشور از فقر ونداری جان میدهند وهشتشان گرو نه است
واقعا زشت بود این حرکت وباید گفت درود برعلی دایی اقای سیاسی خجالت بکش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
چند ساله پرسپولیس را با این کارهاشون زمین زدند البته منظور فقط سیاسی و مدیرهای قبلی نیست همین قرارداد علی دایی را ببینید قرارداد ترکمنچای هست این آقا فقط به فکر پوله
درخشان مربی بایدبره گاوبچرونه
"موجب شد تا هیأت مدیره تصمیم به برکناری دایی بگیرد؛ اما مگر هیأت مدیره می‌تواند خود این کار را انجام بدهد؟ مسلما نه"
چرا؟؟؟!!!!
بنام حق مطلق
این فرهنگ پارتیزانی و مافیایی در تغیرات ، دلیل عمده اش از ابتدای سرکارآمدن آقای کشتی گیر از طرف وزیر ورزش آهنگ ناموزونش زده شد.
متأسفانه کسانی در هیئت مدیره پرسپولیس آمده اند که ملت بزرگ ایران آنرا برآمده از مدیران ناپلئونی تاریخ انتخابات ایران میدانند.
اثرات سوء این تغیرات نابهنگام که آقای دایی اسطوره فوتبال را با گستاخی و توهین به فهم و شعور ملت اخراج کرده اند در انتخابات و رآی ملت به اعتدالیون تأثیرات گسترده ای خواهد گذاشت.
این نه بدلیل فقط فوتبالی بودن بلکه توهمات و باندهای کثیفی همچون شخصیت هایی مایری کهن و درخشان و ....که در طول ماههای گذشته با توهین و کلمات رکیک به دایی تاختند و متذکر باید شد که هر یک از آنها در برد جهانی به شخصیت دایی نرسیده اند و موجب وهم ملت شریف ایران شده است.
عملکرد مدیریتی ده ها ساله ایران در ابعاد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و امروزه ورزشی به بحران هویتی گرفتار شده است.
وزیر ورزش دولت اعتدال جز بخشی نگری و شعارهای عوام پسند کار درخوری نکرده است بجز اینه بحران در باشگاه های نداشته ایران را وخیم تر کرده است.
وای بحال این ملت سختی کشیده که در سوءمدیریت و هیئت مدیره بی سواد پرسپولیس هم باید هزینه های سنگینش را بپردازد.
و آقای درخشان، که در حد یک مربی زیر معمولی می باشد به خود اجازه می دهد در مورد شخصیت دایی که شخصیتی جهانی در ورزش است با گستاخی صحبت کند.
باندهای کثیف قدرتمند هیج زمانی نمی توانند توانمندی افراد شایسته را ببینند و با بحران سازی های پنهان ، تلاش افراد کارساز را
از بین می برند تا خود بر اریکه قدرت و تمامیت خواهی بمانند.
وای بر این ورزش ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
آخه این چه حرفیه میزینی
توروخدا بسه دیگه کم از دایی و پرسپولیش بنویسید . رفت دایی و تموم شد .خب ضعیف کار کرد همه جای دنیا اینطوریه.تعصبات کورکورانه را بزاریم کنار . اگه عاشق پرسپولیس هستید بزارید این بابا کارشو بکنه . بخدا ورزشهای دیگه ای هم داریم که دارن در سطح دنیا خوب نتیجه میگیرن . والا فوتبال ایران اصلا دیدن نداره بی تعصب میگم.
یاعلی
برادران یواشکی که این نظرات را مطالعه می کنید مواظب گودرزی باشید.
از دوستان من است ولی به دلیلی لآن که زوایای فکر افراد را خوب می شناسم به شما نصیحت می کنم که دایی را فدای گودرزی نکنید.

موظب این آدم باشید

استاد شاهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
در اینکه دایی اینکاره نیست بحثی نیست ولی چرا درخشان؟!! بدبخت کرانچار استعفا داد بیادش پرسپولیس!!آقای وزیر ویا هرکسی که مسول این آشوبها تو تیم هستین شک نکنید نفرین هزاران طرفدار پشت سرتونه!!!
واقعا حیف دایی که اخراج شد من بازی با نفت سلیمان را دیدم اصلا معلوم نبود فوتباله خصوصا از سوی بازیکنان پرسپولیس درخشان ؟
این فوتبال و این فوتبالیست ها چه سودی برای مردم و امثال من بدبخت کارگر دارن جز پول ما رو تو جیب اینا ریختن.پول بیت المال ماله خودشون نیست که دلشون بسوزه.خصوصی کنین تیمارو ببین اینجوری هیف و میل میکنند.پولی که میخواید به اینا بدین.بدین به این همه پژوهشگر و دانشمندو مخترع و والیبالیست ها و کشتی گیران و دیگر افتخار افرینان که سودیرو واسه مردم مملکت داشته باشن.بیت المال مردم ببین چه جوری تو جیب هر کسی میره بدون اینکه سودی نصیب مردم بشه.
بیچاره مردم وپولاشون
دیگه به فوتبال فکر نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییی
فوتبال آنهم در ایران ؟؟؟؟خیلی مقوله جالبییه شاید هم زیبا نمیدونم شایدم اصلا مقوله نیست شاید اصلا نباید دربارش حرف زد لهتره یه لیگ برتر هم درباره حواشی فوتبال ایران بذارن که حتما هم بازیکنانش بهتر بازی میکنن و هم جالبتره حداقل میدونی باید توی این لیگ تهمت .فحش و ناسزا و .....رو ببینی و میبینی نه اینکه به اسم فوتبال پولشویی کنن وآخرش احساسات مردم رو هم به بازی بگیرن
............
درخشان..هههههههه
سلام دایی دیگه به اندازه کافی خورده سیر شده
آخه اقاي خادم شما چه سررشته اي از فوتبال داري كه ميايي و يك شغل ازاد كهبلد نيست شوت بزنه رواوردي رئيس هيئت مديره دادي.خيانت است كارتان اقاي خادم.و بي ادبانه ترينبركناري روديديماقايوزير اين همگلي بهجمالت بابا گليبهجمالتان با مربيكه دنياقبولشدارهشما استاد دانشگاهو وزير اين چنين ميكنيد...متاسفم استعفاي وزير و نامينده تام الاختيار ش اقاي خاادم بهترين التيام است بر هواداران.
آقای سیاسی از اینکه شر دایی را از سر پرسپولیس کم کردی ازت تشکر میکنم آقای درخشان از اینکه مجبوری با تیم بنجولی که دایی مفتخور بسته نتیجه بگیری ناراحتم از اینکه مربی با دانشی مثل عبدی رو آوردی خوشحالم از اینکه نگذاشتید دایی با رفتن به آسیا به افتخارات کاذب که با زدن پنالتی به دست آورده اضافه بشه خوشحالم زنده باد پرسپولیس و علی کریمی که این مفتخور را روسیاه کرد
کاش حداقل یکی بهتر از علی دایی میامد نه کسی که حتی....
واسه فوتبال ایران باید تاسف خورد، افرادی که هیچگونه سبقه فوتبالی و حتی ورزشی ندارن، به راحتی از هرجایی فقط و فقط واسه مطرح شدن وارد فوتبال میشن و به لطف نفوذ سیاسی و اقتصادیشون هرکاری که دوست دارن میکنن... من با بودن دایی موافق نبودم، ولی با این شیوه کار و وجود این آقایون و دخالت هاشونم موافق نیستم
تنها علي دايي اسطوره فوتبال ايران ميتونه پرسپوليسو جمع كنه مگه بهش چقدر ارامش دادن كه بتونه راحت كار كنه پارسال كه مدير عوض كردن و بازم تونست تيمو دوم كنه امسالم بدون بازيكن و با يه مشت جوون خوب نتيجه گرفته سالم ترين و مردترين مربي ايرانه زنده باد علي دايي كه به نامردا باج نميده همه مردمم دوستش دارن ياشاسين علي دايي
واقعيت فوتبال ما بسيار زشت تر از اين كشمكش بچه گانه و البته پر هزينه از جيب مردم است در كشورى كه تورم ، بيكارى و مشكلات فراوان روبرو است پرداخت دستمزدهاى ميلياردى با كدام منطقى قابل توجيه است؟
فوتبال ایران پر شده از ادمهای لات و بی سر و پا که هیچ هنر و توان فوتبالی بالا هم ندارن و فقط مفت خورن این فوتبال باید تعطیل بشه
فقط علی دایی
بر کناری علی دایی بهترین کار معقولانه ای بود که به ذهن فوتبال دوستان می رسید. این آقا خیلی متکبر و مغرور تشریف داشتن. درسته یه زمانی فوتبالیست خوبی بود که به تیمهایی چون مالدیو گل میزد ولی این دلیل نمیشه که مربی خوبی باشه. حیف چند میلیارد پولی که به جیب زد!
علی دایی خیلی بز
کار کار اینگلیسه اقا !!!
یاشاسین علی دایی
فوتبال مثل زندگی ماست زمانی سرمست از اینکه همبازی دیروزت را کنار زدی ببین اقای دایی چگونه روزگار جوابت رو داد وقت آن است حالا که فرصت بیشتری داری بیطرف کارهایت مرور کنی شاید از غرور وتکبر دست برداری هرچند خدای بزرگ یگ بار بعد از تصادف این فرصت را به تو داد ولی استفاده نکردی
بی چاره مردم ساده
اینها همش زیر سر حمید استیلی و دارودسته اش است
علی دایی مافیای فوتبال ایران است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار