بازدید 52276

درخواست رحیمی از رئیس‌جمهور برای مداخله در ماجرای برکناری دایی

آقای سیاسی در این تیم چه کاره است؟ ایشان ‌حتی یک بار هم توپ به پایش نخورده ‌و معلوم نیست کجای این فوتبال است که برای این قهرمان ملی تصمیم می‌گیرد. او در واکنش به این مطلب از سوی مجری شبکه خبر مبنی بر اینکه این بخش خبری برای رئیس هیأت مدیره پرسپولیس نیز حق پاسخگویی قائل است با صراحت گفت: هیچ اشکالی ندارد. اتفاقا من خوشحال می‌شوم ایشان روی خط بیایند و آنگاه مسائلی را درباره ایشان برملا می‌کنم.
کد خبر: ۴۳۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 10 September 2014
درخواست رحیمی از رئیس‌جمهور برای مداخله در ماجرای برکناری داییسرانجام پرسپولیس روزهای آرامش پیش از توفان را پشت ‌سر گذاشت و در آستانه هفته هشتم لیگ بر‌تر فوتبال از دیگ جوشان پرسپولیس اخبار مهمی بیرون آمد. پس از یک آشتی‌کنان کوتاه مدت در هیأت مدیره پرسپولیس در یک ماه گذشته، امروز اخباری مبنی بر برکناری علی دایی و جانشینی حمید درخشان به‌ جای او روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت؛ اخباری که امروز مدیرعامل پرسپولیس را حسابی برآشفت تا علیه هیأت مدیره این باشگاه موضع تند و تیزی بگیرد. حالا پرسپولیس دو سرمربی دارد؛ یکی منصوب هیأت مدیره و دیگری سرمربی قبلی این تیم که محبوب مدیرعامل این باشگاه است.

به گزارش «تابناک»، گل‌هایی که بازیکنان تراکتورسازی از دقیقه ۶۸ به بعد بازی روز جمعه به تور دروازه پرسپولیس می‌دوختند، سرانجام کار خودش را کرد و هرچند آن ‌روز دایی را در کنار زمین برآشفت و عصبانی کرد، چند روز بعد و با تصمیم هیأت مدیره، کار او را در پرسپولیس تمام کرد.

بنا بر این گزارش، ساعاتی پیش و در حالی که مربیان لیگ برتری خودشان را برای حضور در کنفرانس‌های خبری بازی‌های روز پنجشنبه و جمعه آماده می‌کردند، حمیدرضا سیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب، خود ‌اقدام به برکناری علی دایی کرد تا به این وسیله نارضایتی‌اش ‌از نتایج این فصل پرسپولیس نشان دهد.

سیاسی که پیش از این هم با علی دایی مسکلات فراوانی داشت و در زمان تشکیل هیأت مدیره پرسپولیس از او به عنوان دوست صمیمی استیلی یاد می‌کردند و همین را عاملی برای خداحافظی دایی می‌دانستند، سرانجام چند ماه پس از حضور در هیأت مدیره پرسپولیس، کار دایی را یکسره کرد تا حمید درخشان را ‌به جانشینی او در پرسپولیس معرفی کند.

این اقدام سیاسی البته اساسا به مذاق رحیمی خوش نیامده و برای همین، او اعلام کرده تا هنگامی که او مدیرعامل پرسپولیس است، دایی هم سرمربی این تیم است. جالب اینجاست که در یک جای دیگر حمید درخشان ‌در گفت‌وگویی تایید کرده که سرمربی باشگاه پرسپولیس شده و به زودی در تمرینات این تیم شرکت می‌کند؛ موضوعی که رحیمی آن را تکذیب می‌کند و می‌گوید که دایی باید در تمرینات این تیم شرکت کند.

هم‌اکنون حتی معلوم نیست، ‌فردا چه کسی به نشست خبری باشگاه پرسپولیس خواهد رفت و چه بر سر این تیم خواهد ‌آمد. هم‌اکنون این تیم دو سرمربی دارد که هر کدام حمایت بخشی از هیأت مدیره را ‌دارند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴:‌۳۰ اظهار کرد: تا هنگامی که من مدیرعامل هستم، علی دایی سرمربی تیم است و من زیر بار برکناری او نمی‌روم.

او اضافه کرد: آقای سیاسی در این تیم چه کاره است؟ ایشان که حتی یک بار هم توپ به پایش نخورده ‌و معلوم نیست کجای این فوتبال است که برای این قهرمان ملی تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با برکناری علی دایی توسط رئیس هیأت مدیره موافق هستید یا نه، گفت: من نمی‌دانم این آقا به دنبال چیست. هویت سیاسی مشخص نیست و ایشان به چه حقی می‌خواهند برای این قهرمان ملی تصمیم بگیرند؛ چون پول دارند؟!

رحیمی تصریح کرد: من شرافت خودم را به هیچ قیمتی نمی‌فروشم و از علی دایی حمایت می‌کنم حتی اگر قرار است دایی برکنار شود. این راه و روش برای کنار گذاشتن او درست نیست. من هر کاری که می‌توانستم و می‌توانم برای ماندن علی دایی انجام می‌دهم و همچنان از او حمایت می‌کنم.

او با تأکید دوباره بر اینکه تا زمانی که مدیرعامل پرسپولیس است، علی دایی باید در تیم بماند گفت: مطمئن باشید دایی پرسپولیس را جمع می‌کند و این طرز برخورد با یک قهرمان ملی به هیچ وجه درست نیست. من از آقای روحانی می‌خواهم وارد این قضیه شده و مانع این نوع برخورد با قهرمان ملی ما شود. این چه رفتاری است که با قهرمان ملی ما صورت می‌پذیرد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به سخنان حمیدرضا سیاسی نسبت به او گفت: آقای سیاسی امروز صبح (چهارشنبه) به من گفت، اگر علی دایی را برکنار نکنی، خودت را برکنار می‌کنم. من پنج ماه است که این حرف‌ها و این شرط‌ها را از ایشان می‌شنوم. گویا ایشان با من خصومت دارند.

رحیمی در پاسخ به اینکه سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده درخشان امروز عصر در تمرین سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد نیز گفت: اگر من مدیرعامل هستم، علی دایی نیز سرمربی پرسپولیس است و باید امروز عصر به تمرین برود، ولی اگر قرار است دیگران برای پرسپولیس تصمیم بگیرند، آن، بحث دیگری است و مطمئن باشید تبعات این تصمیم را می‌بینند.

او در واکنش به این مطلب از سوی مجری شبکه خبر مبنی بر اینکه این بخش خبری برای رییس هیأت مدیره پرسپولیس نیز حق پاسخگویی قائل است با صراحت گفت: هیچ اشکالی ندارد. اتفاقا من خوشحال می‌شوم ایشان روی خط بیایند و آنگاه مسائلی را در مورد ایشان برملا می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه احتمال برکناری او از سوی هیأت مدیره وجود دارد نیز گفت: هیچ مشکلی نیست. من به این نوع برکناری افتخار می‌کنم.

‌صبح امروز حمیدرضا سیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در تصمیمی، علی دایی را از سرمربی‌گری پرسپولیس را برکنار کرد و حمید درخشان را جانشین او کرد. این تصمیم با مخالفت علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۴۰۱
مگه بیکاره رییس جمهور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
فکر کنم این دفعه به دلیل دخالت سیاست در فوتبال تا 2 تا جام جهانی آینده ایران تعلیق بشه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
مخصوصا اگر فیفا بفهمه فامیلی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس چیه :))
حسام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
واقعا متاسفم برای این هوادرها این هیئت مدیره و این وزارت ورزش با این هیئت مدیره انتخاب کردنش. پرسپولیس سه فصل قبل دوازدهم شد، دو فصل قبل هفتم شد و فصل قبل با حضور دایی دوم شد و تا لحظه های آخر شانس قهرمانی داشت. رفتن سید جلال، خلعتبری، پولادی و مصدومیت ماهینی، نوروزی و ... خیلی به پرسپولیس این فصل لطمه زد. چرا دایی باید به بازیکنانی که 500 میلیون هم نمی ارزن 1 میلیارد و 500 میلیون میداد که تیمش قوی تر بسته بشه؟ چرا باید باج داد؟ چرا این فوتبال قدر بزرگانش رو نمیدونه. به خدا ساده نیست برکنار کردن پرسپولیس با موندن دایی قطعا میتونست حداقل سوم بشه حالا با اومدن درخشان شک نکنید رتبش بهتر از هشتمی نمیشه. متاسفم برای این سیاست ها و این مردم از همه چی بی خبر. من دستان علی دایی رو به خاطر تمام زحماتش میفشارم و امیدوارم هرجا که هست موفق باشه و مثل بعضی از بازیکنان سابق و اسما متعصب برای پرسپولیس حاشیه سازی نکنه. متاسفم برای همه کسایی که از این اتفاق استقبال کردن. آقای رحیمی از حمایت و زحمات شمام قدردانی میکنم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
امیدوارم... این فوتبال تا تعلیق و تعطیل نشه، پاک بشو نیست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
پیشنهاد می شود در صورت حل نشدن موضوع با پا دریمانی رییس جمهور، از مجمع تشخیص مصلحت نظام به جهت رفع مشکل استمداد شود. در صورت بی نتیجه بودن از طریق سازمان ملل به دعوای این دوستان رسیدگی شود.
ایراااااااان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
این برکناری به نفع علی دایی شد و با توجه به نحوه اعلام تصمیم هیات مدیره پرسپولیس و عدم انتخاب موقع مناسب یا سازوکار اعلام خبر و بعدش هم مظلوم نمایی رحیمی و تعاریف انچنانیش از دایی و پشت دایی قایم شدنش، باز دوباره دایی تبدیل به قهرمان ملی میشه و آلترناتیو مخالفت با هر کادری که بیاد. متاسفانه این عدم هوشمندی در اعلام این خبر که خواسته قریب به اتفاق مردم بود باز به نفع دایی میشه و بیشترین استفاده یا سواستفاده رو میکنه
پرسپوليسي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
اگرحميد درخشان مالي بود شاهين بوشهر به دسته دو نميفرستاد!!!!
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
عجب شیرتوشیری شده !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
دخالت سیاست و ریخت وپاش پول کلان بیت المال من و شما فوتبال ما را به اینجا رسوند.فکر نکنید این داستان اتها مربوط به پرسپولیس است. فردا استقلال و پس فردا اون یکی. منتها تیمهای دیگر چون کمتر جلوی چشم هستند، کمتر سرو صدا دارد. گر کمی توجه کنید تعداد 50 -60 نفر هستند که در این فوتبال حضور دارند و جابجا میشوند. کس دیگری را هم راه نمیدهند. پولهای میلیاردی را بین خودشان تقسیم میکنند. اینها در ظاهر کشمکش های جدی است اما در عمل دعوای زرگری است. بسیارند مربیان وطنی که توانائیهایشان خیلی بیشتر از دائی و درخشان و ... است. اما چون اهل زدو بند نیستند در این فوتبال راهی ندارند. فوتبال ما باید و باید و باید منحل بشه و دوباره از پایه وانند دیواری بچینند و بالا بیاورند. این دیوار کج است. هر چه روی آن بچینند فرو میریزد. پس دعا کنیم فیفا فوتبال ما را محروم کنه چون به نفع 75 میلیون ایرانی و میلیاردها تومان بیت المال و فوتبال دوستان صادق است.تمام.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
دقت كن هيات مديره دار بركنار مي كنه هيچگونه سياسي كاري وجود نداره
دلبندم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
انشاالله.
شاید اینجوری دوتا اتفاق مبارک تو ورزش کشور حاصلب بشه.
اولی اینکه: مسئولان تو ورزش دخالت نکنند!
دومی که مهمتره اینکه: بقیه ورزشها هم بهتر دیده بشند و رشد کنند.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
مگر رئیس جمهور بیکار هست که برای بی ارزش ترین مساله(فوتبال) وقت صرف کند.
فوتبال تا زمانیکه حشایه و تیتر روزنامه و عکس یادگاری است، همین آش هست و همین کاسه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
انشاءالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ایشالا کل ورزش ایران رو بخاطر این سیاست بازی های کثیف مادام العمر محروم کنن که از شر اینا خلاص شیم و خیالشون از بابت نابودی ورزش راحت شه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درخشان پا به هرتيمى گذاشت نابودش كرد شاهين بوشهرو ببينيد ماحصل تفكر ايشان واستيلي بود.دايي شهريار فوتباله .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
سلطان علی پروینو به تیمش برگردونید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
وا اسفا از این نوع تفکر .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کلک پرسپولیسیو کندن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ما استقلالی ها از علی دایی حمایت می کنیم
ایشون چی فکر کرده که مملکتی که به اندازه کافی مشکل داره رئیس جمهورش برای یه همچین مسئله کوچیکی مستقیما عمل کنه برای این مشکل در حد معاون وزیر هم شاید زیاد باشه
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
ریس هیات فوتبال تهران هم زیاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
حالا اینها اینقدر نفوذ دارند پیش دولت و رئیس جمهور اگر یک تیم شهرستانی باشه بخواد هم نمیتونه برای رئیس جمهور نامه بنویسه یا مشکلاتش را اینقدر رسانه ای کنه
بویراحمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
+++++ زدم
ولی این بنده خدا هم حق داره
وزیر داره جولان میده
هر چ سریعتر باید تکلیف تیم محبوب سرخ قبل از انقراض دوباره پرسپو لیس به دست اسکندرهای جدید معلوم شه. تا کی باید با سیاست سیاسیها مردم سکته کنند.مگه 2 سکته واسه یک بازی کافی نیست؟
ناشناس
| Australia |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
این طور صحبت کردن ناشی حاکی از سطح فکر پایین مدیران مملکت ماست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
همچین هم مشکل کوچکی نیست نا سلامتی این باشگاه کلی هوادار داره! اگر نگیم نصف ایران حداقل یکسوم ایران طرفدارش هستند یعنی رقمی حدود 20 میلیون
ناشناس
| Australia |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
آره بابا مسائل کوچک رونبایدبزرگ کرد.به نظرمن مقصرخودآقای دایی است که برای خودش حرمت قائل نیست.استعفادادن هم شجاعت می خواهد که ایشان این شجاعت راندارد.پس چاره ای جزبرکناری باقی نمی ماند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
بازی وسرگرمی وپولهای کلان روبازیکنان میبرن حرصشوطرفدارهای پرسپولیس مشکلات کم داریم که مشکل پرسپولیس حل بشه
این طوری که نمیشه تیم نگه داشت که با دعوا و مداخله رئیس جمهور مربی بمونه
ولی امیدوارم اگه دایی رفت کنار یه مربی بزرگ بیاد جاش نه .........
آقای دایی قهرمان ملی هست که هست این دلیل نمیشه که در مربی گری هم موفق باشند چقدر باید فرصت داد به نتایج و بازیهای این تیم نگاه کنید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
فصل پیش بکنار.دو ماه تمرین داده و 7 تا بازی کرده تازه فرصت بیشتر میخواد.
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
کسی هم نگفت دایی مربی خوبیه
اصلا دایی بدترین مربی ایران و جهان
مهم نوع برخورده
اول باهاش توافق میکردن ، بعد فسخ قرارداد بعد مربی بعدی
این و من نمیگم
خدا میگه به عهدهایتان وفادار باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اینکه میگن ملت ایران حافظه تاریخی ندارند درسته ، همین دایی مگه نبود سال گذشته تیم رو تو لیگ دوم کرد چطور حالا بد شده؟؟
ناصر
| - |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اصلا کی مخالف تغییرات در کادر فنی پرسپولیس هس مخالفت بر سر روند و نحوه تغییرات است نه؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
آقای دایی قرارداد دارند و باید با ایشان قانونی برخورد داشت نه با بی احترامی
رحیمی دایی حیا کنید تورو به خدا چرسپولیسو رها کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
چرسپولیس
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
خواهر گرامی الان صحبت پرسپولیسه. من با نظر شما در خصوص چرسپولیس موافقم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
چه خوب گفتی چرسپولیس!! خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
چرسپولیسو خوب اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
مگر آقای دایی و رحیمی با جایگاه غیر قانونی در باشگاه دارند شما مگر نمیدانید آقای رحیمی مدیر عامل هستند و ایشان وظیفه اداره باشگاه را دارند و بدون نظر ایشان تصمیم آقای سیاسی معتبر نیست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
برادر عزیز.هر قهرمان ملی که مربی خوبی نمیشه.تعصب خشک رو بزار کنار
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
ناشناس گرامي هرچند دايي نتونسته انتظارات رابرآورده كنه اما هيچ وقت هيچ جاي دنيا نمي ان مربي رو با اين شيوه و تازه اعضاي مديره ، عوض بكنند .هركاري روشي داره كه ما باد نيستيم و نمي خواهيم هم ياد بگيرم
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
موضوع اجرای قرارداد و انجام وظایف هست و قرارداد پیش بینی نموده که اگر آقای دایی موفق نشد چه خواهد شد!؟
ولی جنجال وشانتاژ درست نیست!
آخ جون حقشه بعدشم نوبت قلعه نوعیه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
چه ربطی داره ! قلعه نوعی که تیمش الان تو جدول اوله !
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
این حرفت هزاران هزار لایک(تایید مثبت)داره...گل گفتیا..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
حالا چرا قلعه نویی.اون که نتیجه میگیرد؟
بهادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
خوش انصاف!! قلعه نویی رو با دایی یکی می کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
سلطان علی پروینو به تیمش برگردونید
اینجا ایران است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
يعني چي
حرف بي ربط نزن
ناشناس
| - |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
صدای جمهوری اسلامی ایران !!!!!!!!!!!!

هم اکنون به بخش خبری پرسپولیس گوش فرا مدهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
وا اسفا از این نوع تفکر .
واقعا مایه تاسف است. مدیر عاملی که به دلیل خود کوچک پنداری در برابر دایی، نتونست در فصل نقل و انتقالات نسبت به ضعیف بستن تیم، کاهش مبلغ قرارداد دایی، حذق دستیاران بدون سابقه مثل محمد دایی و ... اقدامی به عمل بیاره و فقط از روز اول پشت دایی سنگر گرفت. بهترین تصمیم برکناری دایی است. تیمی که ایشون بسته، در صورت تداوم روند فعلی نهایتاً می تونه در میانه های جدول دست و پا بزنه. سرمبی عصبانی که حتی نتونه با استفاده از اقدامات پیشگیرانه مثل جلسات روانشناسی، صحبت با بازیکن، تنبیه در صورت لزوم و ... پیام صادقیان رو مدیریت بکنه و نگذاره تک ستاره تیمش رفتارهای عصبی در زمین نشون بده به درد تیم نمیخوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
آلترناتیو دایی کیه؟ درخشان با سابقه سقوط سه تیم به لیگ یک ؟
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
با نظر شما کاملا موافقم
نظری کاملا منطقی در این مطلب را تا اینجا شما نوشتید دوست عزیز
آقا چه ربطی دارد آقای دایی آدم محترم بازیکن اسق و موفق تیم ملی درست و مسلمان و تمام نکات مثبت ایشان در این فصل در پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفته معنی ندارد که ما یک تیم را فدای یک نفر بکنیم بعد بالاخره هر کسی یک روز از مسند خود یا برکنار می شود یا کنار می رود یم کمی منطقی باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
تو روستای شما به این میگن برکناری
علی دایی مربی خوبی نیست درست اما کاسب خوبیه
اگه این 4 میل از اینا نگرفت
فدراسیون زورش بهش نرسید
منتظر بهانه بود که دادن دستش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
پرسپولیس با حمید درخشان نتایج خوبی میگیره من همیشه طرفدار درخشان بودم با بازیهای خوب تیمش در سال 76 در پرسپولیس که قهرمان شد ودربی رو 3 به 0 برد پرسپولیس
برید پی کارتون بابا.
اینهمه پول ریختین تو این فوتبال حالا الکی شلوغش میکنین.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
خدا خیرت بده. حرف دل ما روهم زدی.نمی دونم تا کی می خواهیم مسائل فوتبال ناموفق کشورمون رو الکی بزرگش کنیم.
هرچند از اخلاقای دایی بدم میاد، ولی بابا این چه طرز برکناریه؟ جدا ازاینکه ما استقلالیها خواهان قرارداد مادام العمر دایی هستیم، ولی خداییش بیچاره این همه باعث افتخار ایران شده!
پاسخ ها
جواب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
پس چطوری برکنار بشه؟ خودش که خجالت نمیکشه وکنار نمیره وقتی هم که کس دیگه رو میخوان بیارن شلوغش میکنن. راه بهتری داری بگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
مقصر مدیرعامل بی ارزشونه که نمیتونه سرمربی را کنار بگذاره و به این شکل باید اقدام انقلابی بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کلک پرسپولیسیو کندن
بهترین کار را کرده که دایی را برکنار کرده
من که 40 سال است طرفدار پرسپولیس هستم بدترین بازی ها را در دوران مربیگری دایی از این تیم دیده ام .
هر سال هم بهترین بازیکنان لیگ را جمع میکند اما 20 درصد استقلال هم بازی نمیکند این نشان از بی مدیریتی و آقای دایی می باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
منم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
دایی سرمربی منتخب و دوست جون جونی بابک زنجانی است من پیشنهاد میکنم بفرستنش پیش بابی جون باهم تخته نرد بازی کنن یه لیگ برتر وفوتبال پشت سرشون دعای خیر میکنن شاید پولای نفت هم پیدا بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
سلام آقای استقلالی عزیز
سال پیش فراموش کردید دایی و تیمش نایب قهرمان شد و استقلال حتی سوم هم نشد ؟؟! 20 درصد همین بود ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییییییی
آقای رحیمی شان رییس جمهور بالاتر از آن است که در چنین مسائلی ورود پیدا کند. شما که توان مدیریت ندارید لطفا چنین پیشنهادهایی را هم ندهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
اين آقا كيه با اين فوتبال در پيتي خجالت نمي كشه ميگ رئيس جمهور دخالت كند . فكر ميكنند براي اين مملكت شق القمر كردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
تمام مسائل و خوب یا بد بودن دایی به کنار ! ولی دیگه نمیتونید در مورد مدیریت اقای رحیمی اینطور صحبت کنید ! ایشان جواب خودش را در سپاهان پس داده و لیاقتش را ثابت کرده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما
شمار را به خدا دست برداريد بزاريد يكيديگر بياد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
بابا این پرسپولیسو تعطیل کنید بره.مملکت این همه مشکل داره حالا تازه روحانی باید بیاد پرسپولیسو جمع کنه؟
با این که از سپاهان خوشم نمیاد اما شما نگاه کنید این 2 تا تیم همزمان با هم سرمربیشونو خواستن عوض کنن اونا تو 48 ساعت برکنار کردن و جایگزین کردن تموم شد اینا خودشون هم نمیدونن میخوان چیکار کنن.تازه مطمئن باشید حالا دوباره سر شعار علیــــــــه دایــــــــــی تو ورزشگاه ها باز میشه.این همه پولی که این سالا خرج پرسپولیس شد اگه مثلا برای بهبود ابیاری در کشاورزی هزینه میشد الان مشکل اب نداشتیم.
پاسخ ها
IRAn
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
تابناک لطفا این خبر رو بذار : " به دليل عدم شفافيت مالي باشگاه-
ممنوعيت ثبت قرارداد فرکي با سپاهان" که یک اعتراف بگذار به تخلفات سپاهان در قراردادها و بودجه است و عملا میگه که سپاهان دست کم 22 میلیارد تومان هزینه کرده. این همه تبعیض بین سپاهان و بقیه تیم های شهرستانی وا... ظلم به کشور و توسعه این مملکت هست. لطفا این خبر رو با تحلیل ها و خبرها در مورد دروغ های مسئولین سازمان لیگ و تاج و بقیه در مورد سقف قراردادها در اول فصل کنار هم تا به خاطر سوتی یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال که گوشه ای از این تخلفات رو رو کرده همه چی رشون بشه.
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
همینو بگو . فقط بیش از دو میلیارد تومان دادند به آقای دایی ! خدا وکیلی این پولها رو دادن خیانت به ورزش این مملکته .این همه پول بدی نتیجه نگیری تازه بخوای برکنار کنی باید این همه حرف و حدیث هم بشنوی !
هوشنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
بهترین نظری بود که تا حالا خوندم .استیل ایرانیا بدرد دو میدانی و فوتبال نمیخوره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بهتر که از سپاهان خوشت نمیباد . سپاهان و سپاهانیها هم از تو خوششان نمیاد
صداقت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مگه سپاهان بابات رو كشته كه ازش بدت مياد. كم برا ايران افتخار ايجاد كرده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
میخوای ورزشو کلا تعطیل کنیم ؟ اصن فرض کن فهرمان بشیم که چی بشه ؟ اقا تمام کشورو بیشتر از سیاست از ورزش میشناسن چی میگی شما ؟ کشورای دیگم میتونن پولو بدن جاهای دیگه تا رشد کنن اما اینکه پیشرفت نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ما استقلالی ها از علی دایی حمایت می کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
آقای رحیمی مدیرعامل هست؟؟؟
به نظر من نیست تا یک مشکلی پیش میاد میگه: رئیس جمهوری بیاد دخالت کنه!!!
بابا مگه تو مدیر نیستی خو مدیریت کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درخشان پا به هرتيمى گذاشت نابودش كرد شاهين بوشهرو ببينيد ماحصل تفكر ايشان واستيلي بود.دايي شهريار فوتباله .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
رحیمی باید برکنار شه چرا با احساسات مردم و جوانان بازی می کنین علی دایی دیگه بین مردم محبوبیت نداره آقای رحیمی بهتر خودش بره کنار
چه معنایی داره واسه مسخره بتزی فوتبال و باند بازیی که بین خودتان هست پای رئیس جمهور را وسط میکشید.؟؟!!
توانایی دارید حل کنید وگرنه ول کنید برید- بگذارید تا همه بفهمند در این فوتباله کثیف چه خبر است
امیدوارم سانسور نکنی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
دیگه از مصاحبه های تکراری دایی خسته شدیم کلا شعور مخاطبان را به بازی میگیرد .
مثلا من به بازیکنانم تبریک میگم بازی خوبی رو انجام دادن می تونستیم حداقل با 2 گل برنده باشیم ولی امروز روز ما نبود متاسفانه فوتبال همین است
دیگه بچه های 10 ساله هم میفهمند که ایشان مربیگری بلد نیست فقط دنبال پول است .
بنام خدا- از آقای رئیس جمهور می خواهم که در این موضوع مطلقا ورود نکند.... یعنی چه .... اینطور پیش برود برای دعوای خانوادگی هم من ایشان را به وساطت می طلبم... قانون باشگاه ملاک عمل است... حالا هر بزرگواری هم که به سبب تصمیم قانونی جایگاه خود رااز دست بدهد نیازی به ورود سایر اشخاص نیست..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
یعنی واقعا این مسله اینقدر مهمه و رییس جمهور اینقدر بیکار و این اقای رحیمی اینقدر متوهم!!!!!!
حرفهای آقای رحیمی منطقی است . سیاسی تا حالا پایش به توپ فوتبال نخورده ، پس بهتر است بگذارد کارها از مجاری فنی و قانونی انجام شود ضمن اینکه با حرف آقای رحیمی موافقم دایی می تواند بزودی تیم را جمع کند . اما در مورد درخشان ایشان هیچ کارنامه قابل قبولی در مربیگری تا حالا نداشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما
بيكار
يه عده معلوم نيست از كجا آمدند كه حالا واسه پرسپوليس تصميم ميگيرند.من استقلاليم اما علي دايي افتخار ايرانه و اين طرز برخورد نيست در ضمن كجاي دنيا رييس هيات مديره سرمربي بركنار ميكنه/؟؟؟؟
چه خبره این آقای دایی را اینقدر گنده کردی ؟ آقای مدیر عامل رییس جمهور کار های مهمتری دارتد تا حل مشگل دایی
مگه چه اتفاقی میفته اگه این دایی تو کنار بره؟
دایی بازیکن هست اما مربی نمی شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درخشان پا به هرتيمى گذاشت نابودش كرد شاهين بوشهرو ببينيد ماحصل تفكر ايشان واستيلي بود.دايي شهريار فوتباله .
لطفا برای پرسپولیس فاتحه ای بخوانیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ما استقلالی ها از علی دایی حمایت می کنیم
من به برکناری دایی کاری ندارم. چرا اون زمانی که شما انتخاب کردن ناراحت نشدید شما سپاهانید اصلا نباید مدیر پرسپولیس میشدید اول باید نوع انتخاب شما به عنوان مدیر عامل بررسی بشه چون خیلی مورد دار تراز برکناری دایی است چون نتایج دایی در این 7 هفته و نوع بازی پرسپولیس کاملا برکناری دایی توجیه میکنه اما این که جانشینش درخشانه مثل انتخاب شما به عنوان مدیرعامل جای بحث داره و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
من میخوام ببینم این سیاسی کیه دیگه دوروزه نیومده شده همه کاره پرسپولیس. والا خیلی خوش اشتهایی!پرسپولیس مال ماس وباماشده پرسپولیس.دس از این سیاسی بازیات وردار اقای سیاسی والاباهواداراطرفی.خودتم میدونی مردم باکسایی مث توچطوربرخوردمیکنن!!!بکش کناراین لقمه واست گلوگیره.تابناک درددل مردم وبچاپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
سلطان علی پروینو به تیمش برگردونید
این هم دوستان آقای روحانی وزیر ورزش و سیاسی و خادم باید جوابگو باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
راه حل:تهیه گل به میزان لازم و گل گیری فوتبال و تمام حاشیه ها و ریخت و پاش ها .از استقلال و پرسپولیس بگیر تا تیم های محلات....
قهرمان ملي كيلويي چنده؟؟؟

نتايج تاسف بار پرسپوليسو به سوابق علي دايي ربط نده اقاي رحيمي!!! بلكه به مربيگري ايشون ربط بده!!!

من به عنوان يك پرسپوليسي از تصميم اقاي سياسي حمايت ميكنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کلک پرسپولیسیو کندن
رحیمی خدشم میره انشالله تا پرسپولیس به دست پرسپولیسی های اصیل برسه
ما هم از این تیم و بازیهاش دلمون خونه اما این راهش نیست.همه این آتش ها از زیر سر استیلی بلند میشه.می خوان با این جریان سازی گندکاری کشتی آزاد رو که بدون یک طلا!!!!بازیهاشون رو تموم کردند از نظرها بندازن.این وزیر به درد ورزش ایران نمی خوره و باید بره تا اعوان و انصارش هم برن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
آقاي رحيمي، معلوم نيست از كدوم آبشخوري داري مينوشي كه اينطور سينه چاپ علي دائي شدي. طرفداران غصه‌دار آدم نيستند؟ اين همه سرمايه كه داره تو تيم به باد ميره مهم نيست. روحيه ياسي كه همه رو گرفته پيشيزي ارزش نداره و حالا شما شدي مدافع قهرمان ملي. جوري از دائي به عنوان قهرمان ملي حرف ميزني كه من يكي داره باورم ميشه، ايشون حاج همت و من و امثال من نميدونستيم. بابا اين آدم از فوتبال پولدار شد و حالا خدا رو هم بنده نيست. اونقدر مغروره كه هميشه از خودش به صورت سوم شخص اسم مي‌بره: (ميگه: علي دائي فلانه و علي دائي بهمان). آقاي رحيمي بس كن اين بازي‌هارو. مثلا داري نقش آدمي رو بازي ميكني كه خيلي اهل وجدان و حيثيت و مثل كوه پشت علي دائي وايستاده. تو خودت قلبا مايل به رفتن دائي هستي. اين ژستها را خواهشا بگذار كنار. لطفا خيلي هم قهرمان ملي، قهرمان ملي نكن. اين دائي با همن حرفا از واقعيت‌هاي زندگي، از مردم و از مرام و انسانيت و فروتني دور شد. بسه ديگه. تو ديگه اينقدر بادش نكن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
کار آقای سیاسی سیاسی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
این مدیر عامل چرا از هیئت رییسه پیروی نمی کند؟ در فکر تیم است یا آقای دایی؟ البته من اصولا فوتبالی نیستم و برام مهم نیست کی می مونه و کی می ره ولی رفتار مدیر عامل برام عجیبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
من نخونده این پیغتمو میگذارم

دولت در امر ورزش نباید دخالت کنه. وگرنه از طرف فدراسیون مربوطه تحریم میشیم.
خدایا شکرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
واقعا متاسفم که یکی مثل آقای سیاسی باید برای علی دایی تصمیم بگیره متاسفمممممممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کلک پرسپولیسیو کندن
شما هم پيدا کنيد پرتغال فروش را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
پیدا کردیم داداش
اتفاقا اقای سیاسی بهترین تصمیم رو گرفتن متاسفانه انتخاب مدیرعامل وقتی از طرف هیئت مدیره نباشد اینجور رفتارا از طرف مدیرعامل بعید نیست خواهشا وزارت دخالت نکند تا اقای رحیمی هم اخراج شوند و ارامش ب پرسپولیس برگردد.
علی دایی بسیار مغرور و خودپسند می باشد براهمین پرسپولیسو به روز سیاه مینشونه .
خواهشا علی دایی رو از پرسپولیس بندازین بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ما استقلالی ها از علی دایی حمایت می کنیم
اه اه اه اه از این مدیرهای سیاسی ورزش.پرسپولیس نیاز به تغییر دارد. دایی امتحاناتش را بد پس داد. اصلا او پرسپولیسی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
من از علی دایی حمایت میکنم.
چه تصمیم خوبی گرفته شد باشد تا علی کریمی را از تیم اخراج نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ما استقلالی ها از علی دایی حمایت می کنیم
من به برکناری دایی کاری ندارم. چرا اون زمانی که شما انتخاب کردن ناراحت نشدید شما سپاهانید اصلا نباید مدیر پرسپولیس میشدید اول باید نوع انتخاب شما به عنوان مدیر عامل بررسی بشه چون خیلی مورد دار تراز برکناری دایی است چون نتایج دایی در این 7 هفته و نوع بازی پرسپولیس کاملا برکناری دایی توجیه میکنه اما این که جانشینش درخشانه مثل انتخاب شما به عنوان مدیرعامل جای بحث داره و ...
مملکتمان قانون ندارد ، !!! رئیس جمهور وارد این ماجراهای چیپ شوند؟؟؟؟؟

هیئت مدیره حتی می تواند مدیر عامل را هم عوض کند
قهرمان ملی به جای خود ولی آیا در پست سر مربی هم نتایج خوبی حاصل شده است

کاش قانونها در کشورمان شفاف و علنی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درخشان پا به هرتيمى گذاشت نابودش كرد شاهين بوشهرو ببينيد ماحصل تفكر ايشان واستيلي بود.دايي شهريار فوتباله .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
اون اقای سیاسی ریشه فوتبال باشگاهرو خشک میکنه توروخدا اونو برشدارین هرکسی که قدرتشو داره اون اشتباهی اومده اونجا نشسته کسی که باید بره اونه نه دایی چرا کسی کاری نمیکنه نابود کردین تیمو تو رو خد ا یکی یه کاری کنه... رحیمی حرفه خوبی زد باید از دولتی ها کمک خواست که رسیدگی کنن به این بحران الکی الکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
اين آقا به واسطه ساخت و ساز كلي پولدار شده و بزور پول اومد شد رييس هيات مديره كه فقط بتونه با دخالت ها و سوء رفتار و اخلال در سيستم مديريت باشگاه و تيم خودش رو مطرح شده تا به شهرت برسه . واقعا براي گودرزي و خادم و كيومرث هاشمي متاسفم كه اينجور آدما رو براي هيات مديره اين تيم انتخاب كردن . اين آقا رو تا قبل از هيات مديره پرسپوليس كي ميشناخت ؟ حالا همه ميشناسنش و اين همه هدف اين آقا بود ...
من به برکناری دایی کاری ندارم. چرا اون زمانی که شما انتخاب کردن ناراحت نشدید شما سپاهانید اصلا نباید مدیر پرسپولیس میشدید اول باید نوع انتخاب شما به عنوان مدیر عامل بررسی بشه چون خیلی مورد دار تراز برکناری دایی است چون نتایج دایی در این 7 هفته و نوع بازی پرسپولیس کاملا برکناری دایی توجیه میکنه اما این که جانشینش درخشانه مثل انتخاب شما به عنوان مدیرعامل جای بحث داره و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
بالاخره تیمی با این همه هوادار باید نتیجه بگیرد یا نه؟ قهرمان ملی قهرمان ملی می کنی که چی؟ مربی گری شرایطی داره حالا با این همه بازیکن و امکانات دایی در کسوت مربی گری نمی تونه نتیجه بگیره اگه قهرمان فوق ملیم باشه به چه درد می خوره آخه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
واقعا مسخره اس!!علی دایی نتایج بدی گرفت ولی این راه نیست!!!اوردن درخشان دیگه شق القمره!!!اخه مربی که دو ساله بدون تیمه تازه قبلش هم کارش سقوط تیم های لیگ برتر به دسته پایین تر بوده!!
این اقای خادم کجاس الان؟؟
وزیر اقای روحانی کجاس!!!؟؟
اها یادم رفت هنوز میشه همه مشکلات رو انداخت گردن احمدی نژاد!!!
روحانی مچکریم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما
آقاي رحيمي، منكه زرنگتر از شما نديدم. چه موضع خوب و حق به جانبي گرفتي. هم شدي مدافع پرس پليس، هم مدافع طرافدارا، هم مدافع علي دائي. اصلا هم كه با علي دائي حساب كتاب پشت پرده نداري و ما هم بايد صداقتت رو كاملا باور كنيم. باشه حرفي نيست. فقط اينقدر تور به خدا پشت سر هم قهرمان ملي، قهرمان ملي به ناف ما نبند.
جناب آقای خادم تحویل بگیر اینم نتیجه خصوصی سازی جنابعالی و کارگروهتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
این شیوه مدیریت و اداره کشور که چند سال باب شده و مثل خان های سابق تصمیم گیری میکنند باعث بدبختیها و کاستیهای موجود شده
عقلا و متفکران کاری کنند که در اینده مدیون نباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
علیییییییییییییییی دایییییییییییییییییی
بركناري مربي حق هر مالك باشگاهي است و فعلا مالك باشگاه پرسپوليس وزارت ورزش و دولت است. ضمنا آقاي رحيمي. آقاي دايي چه گلي به سر پرسپوليس زده كه برآشفته شده ايد و موضوع را سياسي مي كنيد؟ بايد هفته هاي قبل ايشان بركنار مي شدند چرا كه عملكرد خوبي از خود ارائه ندادند.
موقعی که بازیکن هم بود بازی خوبی نداشت...با قلدری خودشو تو تیم ملی جا کرد.
خیلیا به خاطر ایشون از تیم ملی خط میخوردن..
تاریخ رو نباید فراموش کرد.
بهتره آقای دایی برای همیشه از فوتبال بره...برای همیشه.. تو هر تیمی بره اون تیمو خراب میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
فقط اعدام
حالا اگر قرار باشه علی دایی بر کنار بشه چرا حمید درخشان باید جایگزین ایشان بشه ؟ عالم و آدم می دونن که درخشان برای نمیکت پرسپولیس چقدر خودشو به آب و آتیش میزد. مسلما تو این قضیه هم از قبل نقشه ای کشیده بودن با هم. به نظرم هوادارای پرسپولیس در کنار همه نتایج بد این تیم باید از دایی حمایت کنن. تیم بسیار جوان و آینده داری داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
شرایط امسال پرسپولیس محصول 15سال بی تدبیری درانتخاب بازیکنان است وهر موقع پرسپولیس بانتایج ناپلئونی جامی راباشانس واقبال به دست می اورد با تعریف وتمجیدهای بی منطق، ضعفهای فنی این تیم به فراموشی سپرده میشد این تیم در همه خطوط با کمبود بازیکن خوب روبروست بخصوص در خط میانی که دراین مدتها همیشه وجود داشته .پرسپولیس تنها هنر ازدست دادن بازیکن دارد.انگار نه انگار که این تیم امسال باید در جام باشگاههای اسیا بازی کندوتا درابتدای هر فصل یارگیری این تیم درست انجام نشود باهر مربی یا هیات مدیره ای این تیم به جایی نخواهد رسید.خلاصه راه حلی که به نظر میرسد جذب حداقل5بازیکن دونده وسریع در خط هافبک که ازبین انها یک چپ پا برای سانتر از سمت چپ ویک هافبک سانترکننده راست باشد ونیز یک مهاجم کارامد نیز باید جذب شودویک تمرین دهنده خوب خارجی به کادر فنی اضافه شود نه اینکه بازگشت به گذشته کنیم ودرخشان را بارزومه ناموفق برنیمکت پرسپولیس بنشانیم . جالبه درخشان قبلا مصاحبه کرده که پرسپولیس فقط دو بازیکن از دست داده!!!. در حالی که این تیم نزدیک به هشت بازیکن از دست داده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین! آقای دایی این روزا واست قابل پیش بینی بود فقط خودت نمی دیدی... حالا برو دنبال تجارت و کسب و کار خودت. حیف که خودتو خراب کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
خدا رحم کنه ، با درخشان پرسپولیس رو از حالا میشه تو دسته دو دید. تصور کنید درخشان کنار زمین وایسه و با اون صداش جیغ بزنه.
مهمترین فساد مالی فوتبال ایران مساله توتو یاهمان بنگاهها ی شرط بندی پیش بینی نتایج فوتباله که ماهیانه میلیون ها تومن از مردم ساده لوح اخاذی میکنن و هیچ مرجع قانونی به اون رسیدگی نمیکنه خصوصاً اینجا در شهر رشت توتوبازها دارن بیداد میکنن و ازونجاکه خودپلیس به گفته هادی توتوباز مشهور رشت ( توتوی نوین ) ذینفعه هیچکس کس به داد مردم نمیرسه لطفاً پلیس تهران بزرگ مخفیانه رسیدگی کنه بسیار ممنونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عجب زرنگیه این رحیمی
این آقا داره پشت سر دایی قایم میشه برای مقابله با هیات مدیره.
خب دایی نتیجه نگرفته و در تیمی مثل پرسپولیس مربیها زیاد دوام ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
بابا زرنگ
به اقای دایی و امثالهم توصیه میشود اگه فکر ابروی ورزش نیستند فکر ابروی خودشون باشند آخه دیگه داخل فوتبال دنبال چی میگرده بابا ول کن برو پولاتو بشمور بنده خدا با حرمت زندگی کن حتما باید هرچی آبرو جمع کردی بزاری وسط مستطیل سبز از همون آلمانیا که باهاشون زندگی کردی یادبگیر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
بیگ لایک
اقا اين دايى جز اسم و قيافه اى تو فوتبال نيست الان، اينو بايد بپذيريم،
بهتره ايشون به كارهاى اقتصاديشون بپردازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
تابناک عزیز
معلوم است که تو هم خصومت فراوانی با علی دایی داری ، بهتره اینقدر خودتو خراب نکنی چون رسانه باید بی طرفی رو رعایت کند.
آقای سیاسی خجالتم خوب چیزی هستا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کلک پرسپولیسیو کندن
آقای رحیمی اگه میتونسی مبلغ قرارداد این بابا رو کم میکردی کسی که میگه پرسپولیسی یه ریالم کم نکرد البته موقعی که مربی راه آهن بود دیدیم چکارس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
مگه با حکم روحانی مدیرعامل شدی که از روحانی کمک میخوای؟ تیمو با دایی نابود کردید حالا طلبکار هم شدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
سوال اینه که این اقای سیاسی اصلا کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیکارش به فوتبال؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
من متعجبم این همه منتقد علی دایی، سال گذشته که تیم دوم شد (اونم با تضییع حقوق و ناداوری و امثالهم) کجا بودند...؟؟؟
اگر علی دایی این فصل نتایج خوبی نگرفت دلایل متعددی داشت ولی مهمترین دلیل حواشی و گرفتن تمرکز و فراری دادن بازیکنان مطرح و عدم جذب بازیکن موثر هست که مقصر تمام این ناکامی ها بی تدبیری های معاون محترم وزیر در انتصابات هیات مدیره و جناحی عمل کردن بود...
با انتصاب افرادی که هیچ عقبه ای در فوتبال ندارند و فقط به منافع شخصی خودشون فکر می کنند و اصلاً در شالوده فکریشون چیزی به اسم هوادار وجود نداره و همه چیز رو در پول می بینند...
انصافاً سیاسی کجای این فوتبال بوده؟؟؟ می دونه مدیریت ورزشی یعنی چی؟؟؟ و یا فقط به صرف رفاقت با آدم ابن وقتی مثل استیلی میاد و رییس هیات مدیره میشه؟؟؟
آقایان محترم:
مردم و هواداران هوشیار هستند... رصد می کنند... تحلیل می کنند... این مردم رو "عوام" فرض نکنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ما استقلالی ها از علی دایی حمایت می کنیم
فوتبال ایران لیاقت افراد پاکی مثل علی دایی را ندارد! سودجویان از صراحت و پاکی علی می ترسند و به هر ترفند می خواهند او را بی اعتبار کنند در حالی که غافلند و خود بی اعتبار می شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
آقای رییس جمهور کجایی پس؟آقای خادم ، آقای گودرزی شما دو نفر بلایی سر پرسپولیس آوردین که هیچ کس نمیتونست بیاره.پرسپولیس به اندازه ی سن شما قدمت داره پدر پرسپولیس رو در آوردین.بخدا این باشگاه عشق ماست چرا با مردماین کارا رو میکنین مگه پرسپولیس ملک پدریتونه؟
قهرمان ملی آرژانتین را که علی دایی انگشت کوچیکه او هم نمیشود یکشبه برداشتند. نه مارادونا حرفی زد و نه هیات مدیره و ... و ... ... اعتراض کردند چون مربیگری در یک تیم را ارث پدری نمی دانند . حالا اینجا میخواهند دایی را که کارنامه اش اصلا خوب نیست بردارند میترسم کار به شورای امنیت سازمان ملل بکشد و احتمالا بحث تحریم هم پیش بیایدو....
بابا ول کنید این آماتوربازی را.... دست بردارید از این بیت المال ملت که بخاطرش صدها هزار جوان زخمی و شهید شدند. سفره ای است که پهن شده هر کس جایی بنشیند و سهمش را بردارد اما به اندازه سهم و لیاقت نه بیشتر و نه کمتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما
دايى محبوب نيست ولى معروفه!
دايى بزرگتر از خودش رو نميتونه ببينه!
وكجاى دنيا يه مربى بيشتر از دو برابر بهترين بازيكنش پول ميگيره!
براى اين فوتبال متأسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
مدیرعامل فقط باید عابدینی باشه که هم به پرسپولیس تعصب داشت و هم خودش با عرضه بود، مربی هم دنیزلی.
هر کس دیگه ای بیاد همین آش و همین کاسه...بقیه فقط به فکر مطرح کردن خودشون و پول هستن. حیف از پرسپولیس. حیییییییف که بی تعصب ها کمرش شکستن........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
علی ای مهاجم نوک چون نمی‌زنی گلی را
بنشین به نیمکت و بین گل گل‌محمدی را
شاید از قبل برنامه ریزی شده تا پول های بیت المال به تاراج رود.چرا مربی که خوب کار نکنه اگر اخراجش کنی باید اینهمه پول بدی
سلطان علی دایی فقط
سلام خیلی جالبه واقعا برای عده ای متاسفم.علی دایی پارسال تیمو نایب قهرمان کرد امسال هم ازهمون اول بدشانسی اورد اون از محرومیت صادقیان و اونم از رضا نوروزی حالا که دو روز دیگه با نفت مسجد سلیمان بازی داره که از همه باخته بر کنارش میکنن.
از گل بهتر غضنفر
سلام خیلی جالبه واقعا برای عده ای متاسفم.علی دایی پارسال تیمو نایب قهرمان کرد امسال هم ازهمون اول بدشانسی اورد اون از محرومیت صادقیان و اونم از رضا نوروزی حالا که دو روز دیگه با نفت مسجد سلیمان بازی داره که از همه باخته بر کنارش میکنن.
دایی قهرمان ملی بوده محترم است اما آیا یک جراح پنجه طلایی میتواند رییس بیمارستا عالی هم باشه نخیر چون تخصص مهم است اما مدیریت ازتخصص مهمتراست اگرمدیرخوب باشدبهترین گزینه ها را کنارهم می بندد متاسفم ازاینکه قهرمان ملی ما مدیرعالی نیست اما چکنیم
دایی بهترین سر مربی ایران است وجود او لیگ را با نشاط میکند.درود بر شهریار درود بر دایی همیشه قهرمان
اقای دایی ببرد هم ما لذت می بریم ببازد هم لذت می بریم تو را خدا بزارید باشد
اساساً فوتبالو باید تعطیل کرد...مگه درخشان چی میخواد بکنه؟ اون که حتی رزومه مربیگری یا افتخارات بارزی هم نداره که قابل دفاع باشه...در فوتبالو گل بگیرید و درخشانم مثل اون جمشیدی دلقک بگید بره سریال طنز بازی کنه...
یاشاسین تیراختوررررررررررر
قابل توجه اونایی که میگن دایی قهرمان ملی بوده، بله در یک بازه زمانی خیلی کوتاه ایشون در اوج بوده ولی خواهشا برید فیلم بازیاشو با تیمهای خوب ببینین هیچوقت خوب بازی نکرده اقا
ضمنا 20 تا گل زدن به مالدیو که کاری نداره
دايي براي ما جوانها الگوي خوبي نيست . بعدش هم مگر مدال گرفته كه قهرمان ملي باشه .
سلام.
هيچ بعيد نيست علي كريمي را هم به تيم بياورند تا اينگونه دهان منتقدين و معترضان به تصميم غير حرفه اي هيات مديره را ببندند.
خداییش بنزین گرونه باور کنید
نظرات " سياسي " مستقيما وارد فوتبال شد!
درد و بلای والیبالیستا تو سرتون!
کمی تامل کنیم با اینکه من یک طرفدار دو اتیشه پرسپولیس هستم و به دایی افتخار میکنم ولی باید منطقی باشیم دایی به درد مربیگری نمیخوره دو سه میلیارد میخواین پول بدین بابا بخدا مربی خوب خارجی میشه بیارین
در اين فوتبالو بإيد تخته كرد تا همه اين مفت خورا برن پي كارشون
رفتار عاقلانه در صورتی رخ میداد که مدیر عامل شهر رو به هم نمی ریخت. دایی محترم و عزیز دل ما و قهرمان فوتبالی، اما دلیل نمیشه که هر قدر ضعیف عمل کرد ازشون حمایت بشه؟
متاسفانه آقای رحیمی بدون شناخت کافی از مدیریت در تیمی مثل پرسپولیس پا به عرصه ای گذاشتن که کمترین آشنایی با آن نداشتند. نتیجه اش این بود که حتی بدیهیات مدیریتی رو هم نادیده گرفتن. مطابق قانون در همه جای دنیا مدیرعامل مجری مصوبات هیات مدیره است. این هیات مدیره هم تا این لحظه قانونی بوده و از کار برکنار نشده اند و یکی از مصوبات آنها برکناری سرمربی بوده است. حال چرا مدیرعامل به جای موافقت با این تصمیم، یا نهایتا مخالفت و استعفای رسمی، تصمیم به جنجال رسانه ای گرفت را می توان در این نکته جستجو کرد که ایشان هیچ توان مدیریتی در این سطح نداشته اند و صرفا عادت به مدیریت در تیم های متمول و آرام مثل سپاهان داشتند، و بنابراین در پی آن بودند که به جای خداحافظی با کارنامه ای ضعیف، در قامت یک قهرمان از تیم کنار گذاشته شوند. استمداد ار رییس جمهور جدای از اینکه ایشان در سفر خارجی هستند، نشان دهنده تقلیل شان یک رییس جمهور در تعیین مربی برای یک تیم از جانب یک مدیر غیر توانمند است.
از دولت تدبیر و امید می خوایم هرچه زودتر پرسپولیس و استقلال رو به بخش خصوصی واگذار کنن، ما حاضر نیستیم هزینه این دعواها و بچه بازیها از جیبمون پرداخت بشه
رحیمی لای لای دایی جون بای بای
پرسپولیس با دایی قشنگ است
پرسپولیس رو سال بعد ببینید من مطمئنم که کسب مقام قهرمانی لیگ دسته1کشور به تیمی نمیرسه جز چرسچولیس ایران محبوب افخانستان (البته باکمک فدراسیون و داور ها)
اخه امسال پرسپولیس تیم نیست هرکی بیاد نتیجه نمیگیره اسمش هم خراب میکنه
سلام
بالاخره این اقا برکنار شد
خدا را شکر امید وارم که دوباره برای تیم حاشیه درست نکن
تا ما یک نفس راحت بکشیم به امید قهرمانی پرسپولیس
عالی شد حالا نوبت قلعه نوعی هس بره کنار
هر سیاهی کوکاکولا نمیشه
هر گردی گردو نمیشه
هر تیمی تیم نمیشه
هر مربی رسول پاشا نمیشه
یاشاسین تراکتور
آقاي رحيمي، منكه زرنگتر از شما نديدم. چه موضع خوب و حق به جانبي گرفتي. هم شدي مدافع پرس پليس، هم مدافع طرافدارا، هم مدافع علي دائي. اصلا هم كه با علي دائي حساب كتاب پشت پرده نداري و ما هم بايد صداقتت رو كاملا باور كنيم. باشه حرفي نيست. فقط اينقدر تور به خدا پشت سر هم قهرمان ملي، قهرمان ملي به ناف ما نبند.
در تاييد گفته دوستان, اگر پولهايى که در مدت مربيگرى به دايى ودستيارهاش( راستى اين دستيارى که اسمش.... داييه. چه نسبتى با سرمربى داره که بدون هيچ تجربه اى شده دستيار سرمربى,) داده اند را براى احياى درياچه اورميه هزينه ميشد حالا حالش خوب شده بود, متاسفانه فوتبال هم شده دسته بازى وبطور کلى بايد از راس فدراسيون تصفيه شروع بشه تا بياد پائين, اين کفاشيان چرا ورزش شده ارثيه خانوادگى اون, بدون اينکه هيچ کار فيدى براى ورزش انجام بده بجز غلط زدن توى پولهاى ميلياردى بدون حساب پس دادن به کسى نمونه حيف وميل اعزام افراد ى به برزيل به خرج فدراسيون+ زد وبند هاى پشت پرده بنفع جناب خندان( اون نخنده کى بخنده!کارگر سر ميدان که مدتييه بيکاره?????)
فقط علی دایی
آقا یکی بگه تکلیف قرارداد 2 میلیاردی آقای دایی چی میشه؟
تراکتور لهش کرده هنوز باید جنازه جمع کنید
فقط علی دایی
برای تیمی که دو سه نفر تصمیم بگیرد منحل بشه بهتره
آقا یکی بگه تکلیف قرارداد 2 میلیاردی آقای دایی چی میشه؟
زنده باد دایی با این تفاسیر مشخص شد که چرا این تیم نتیجه نمی گیره با این همه گیر دادن معلومه که تیم اعتماد به نفس کافی برای گل زدن نخواهد داشت
پرسپولیس امسال مشکل داره نباید سر مربی عوض کرد یا مدیر عامل امسال خیلی از بازیکان مصدوم محروم هستن اگر دایی بد هست چرا سال پیش تیم نایبب قهرمان کرد؟ کاش اقای رویانیان بود پرسپولیس اون نجات میداد شنیدم سند خونشون گرو بانک گذاشته برای وام برای پرسپولیس بانک خونش مصادره کرده قدرشو بدونید
واقعا چرا شان آقای رئیس جمهور را اینقدر پایین می آورید که برای یک مسئله بسیار کوچک که اصلا درد هیچیک از مردم فقیر وبیچاره نیست دخالت کند باید فوتبال فاسد ایران را برای مدتی تعطیل کنند تادست یک سری افراد بی درد وفرصت طلب قطع گردد
کجای دنیا این کار رو میکنن حتی تو مالدیو هم این طوری عمل نمی کنند افتخار ملی کشور رو اینطوری خراب نمیکنند چقدر سیاسیون باید در مسائل ورزشی دخالت کنند
یک سال فوتبال رو جمع کنید و هزاران میلیلردی که برای لیگ برتر تیم ها خرج میکنند بدهند برای حل مشکل آب
کجای دنیا این کار رو میکنن حتی تو مالدیو هم این طوری عمل نمی کنند افتخار ملی کشور رو اینطوری خراب نمیکنند چقدر سیاسیون باید در مسائل ورزشی دخالت کنند
مگر آقای رئیس جمهور بیکار هستند که به این موضوعات رسیدگی کنند. بعد از این آقای رئیس جمهور رسیدگی کنند!! معمولا ورزشکارهای ما مدیران خوبی نیستند مخصوصا در فوتبال با مروری بر تحصیلات این عزیزان میتوان متوجه این موضوه شد. بهتر است در حوزه مدیریت فوتبال از افراد مدیر استفاده شود مثل آقای یزدانی خرم.
از تابناک عزیز خواهشمندم نظر سنجی مبنی یر برکناری آقای دایی ایجاد کنند چون همیشه نظر مردم از مسئولین کارشناسانه تر و بی حاشیه تر بوده.
روحاني بيكاره ديگه،بياد شمارو آشتي بده.حرفهاي خنده دارم وارد فوتبال شد،واي به حالمون!
آقا یکی بگه تکلیف قرارداد 2 میلیاردی آقای دایی چی میشه؟
آقا یکی بگه تکلیف قرارداد 2 میلیاردی آقای دایی چی میشه؟
یک مشت خوره پول ریختن از اون دایی و باندشو دار و دستش تا یه سری آدمی که اسمشونم نشنیدیم . ملت مسخره دست اینان
دوستان عزیز نتيجه تیم داری دولتی همین رفتارهاست .باید به بخش خصوصی واگذار شوند تا صاحبان تیم تصمیم گیرنده باشد . ضمنا" هم اکنون در دنیا ، فوتبال علاوه بر ورزش تجارت است و تعیین سقف برای فوتباليستها درست نیست . اگر رقمها بالا باشند درآمد خوب مالیاتی برای دولت و در آمد در فروش بازیکنان برای باشگاهها خواهد داشت
من طرفدار پر و پا قرص پرسپولیسم و علی دایی
متاسفم برای کسی که سر از فوتبال در نمیاره اومده تو هیات مدیره.مشکل پرسپولیس شخص سیاسی و بازیکنان مصدوه نه علی دایی
خود آقاي رحيمي رو هم بايد بركنار كرد مديري كه براي حل مشكلات كوچيك از آدماي بزرگ كمك ميگيره در مديريتش ضعف داره
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
آقاي رحيمي، منكه زرنگتر از شما نديدم. چه موضع خوب و حق به جانبي گرفتي. هم شدي مدافع پرس پليس، هم مدافع طرافدارا، هم مدافع علي دائي. اصلا هم كه با علي دائي حساب كتاب پشت پرده نداري و ما هم بايد صداقتت رو كاملا باور كنيم. باشه حرفي نيست. فقط اينقدر تور به خدا پشت سر هم قهرمان ملي، قهرمان ملي به ناف ما نبند.
مربی بخشی از تیم است نه همه تیم مگه آقای دایی خودش بایستی بره داخل میدون گل بزنه آقای دایی توهمه زمینه ها لیاقت خودشو نه تنها توکشور بلکه برای کل دنیا ثابت کرده ماهاییم که قدر امثال دایی رو نمی دونیم چون قهرمان کشی رسم ماشده اینایی که اینقد انتقاد میکنن مگه خودشون توحیطه مسئولیت خودشون چیکار کردن ؟
آقای دایی کی می خواد قبول کنه که فقط فوتبالیست خوبی بوده و با قلدربازی نمیشه مربیگری کرد. ایشان 1 بار با سایپا جام اورد که اونم تیم یکی دیگه بسته بود. اونم از تیم ملی کخ 5 تیم 4 شدیم
گرچه از عملکرد دایی و بازیکنان راضی نیستم این روش برکناری یعنی اینکه پرسپولیس یک ابزار برای اعمال شوم سیاست در ورزش است. این آقایان چرا بجای این کار پرسپولیس را خصوصی نمی کنند تا ادعای از بین رفتن بیت المال نکنند؟ اگر خوب نتیجه می گرفتند این همه پولی که به آنها پرداخت می کنند مشکلی نداشت؟
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
این تیم حتی با داشتن مهره هایی شناخته شده در فوتبال کارایی لازم را ندارد، تیم تنها بر قدرت تکنیکی بازیکنان تکیه داشته و از تاکتیک های مدرن فوتبال کاملا بی بهره است وظیفه ای که سر مربی تیم نسبت به آن کاملا بیگانه است.
با بررسی گلهایی که تیم پرسپولیس در فصل پیش و این فصل به ثمر رسانیده است کاملا در خواهید یافت که ۹۰ درصد آن گلها فقط با مهارت شخصی بازیکنان و نه با بهره گیری از یک نظم تیمی بدست آمده است.
ضمنا با سر مربیگری آقای درخشان نیز مخالفم زیرا ایشان امتحان خود را در سر مربیگری با نا کامی در هدایت دیگر تیم ها به اثبات رسانیده است مضافا باینکه ایشان هیچگاه در هیچ تیمی یک فصل را بعنوان سرمربی به اتمام نرسانده و گاها با ایجاد حاشیه و دریافت خسارت و غیبت تیم های تحت مربیگری خود را بسادگی رها نموده است.
می دونم که اینبار هم چاپ نمی کنید
به شما دفعه قبل هم عرض کردم که انتخاب گودرزی برای وزارت ورزش اشتباه بزرگی بود. بعنوان یک کارمند دانشکده تربیت بدنی در زمان ریاست ایشان شاهد دعوای هر روزه و هرج و مرج کامل بین ایشان و سایر اساتید بوده ام!!!
نه علی دائی نیتوانست نتیجه بگیر و نه درخشان خواهد گرفت. تیم های استقلال و پرسپولیس را بر این پایه بنا نهادند تا حاشیه بسازند و بس. وگرنه هر دوباشگاه را منحل میکردند و جلوی اینهمه خصومت و دودسته بازی را میگرفتند. اقای علیرضا رحیمی یک مدیر قدرتمند و کارکشته وورزشکار است و اگر ایشان نتواند پرسپولیس را جمع و جور کند هیچکس دیگر نمیتواند. هر که مخالف است جایگاه پرسپولیس را با اقای سیاسی در چند ماه اینده نظاره کند.
با این شرایط اگر آقای دایی کنار برود فاتحهء پرسپولیس خوانده شده .همه میدانند آقای سیاسی از اولین روزش مخالف بوده و با قهرمان ملی لجبازی کودکانه میکند ، اتفاقا" دلیل اصلی ناکامی پرسپولیش خو دشه .هی برای تیم حاشیه ایجاد کرده است !
درخشان پا به هرتيمى گذاشت نابودش كرد شاهين بوشهرو ببينيد ماحصل تفكر ايشان واستيلي بود.دايي شهريار فوتباله .
میدونید چیه؟درخشان گند میزنه به پرسپولیس بعدشم میگه من که این تیم رو نبسته بودم!!
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
اصلا تو فوتبال ایران پول حرف اول رو میزنه و اقای سیاسی با این کارش میگه دایی عوض بشه!!حرف من به کرسی بشینه!!گور بابای هوادار
آقای دایی موفق ترین فوتبالیست تاریخ ایران است و یکی از ضعیف ترین مربیهایی ایران .
علی دایی یک مرد بزرگ و بین المللی فوتبال ایران است. زمانی که بلتر به ایران امد علی دایی به درقه ایشان رفتد و ما افتخار کردی به علی دایی و علی دایی ها.
اما افسوس که غیر فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم می گیرند. به قول آقای رحیمی کسی که تا دیروز با لباس ورزشی عکس هم نداشت حالا برای اسطوره مثل علی دایی تصمیم گیری می کند.
تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه گودرزی ضربات هولناکی به تیم مزدمی و پرافتخارپرسپولیس وارد نمود که این موضوع درانتخابات دوربعد آقای روحانی نقش والا خواهدداشت ایشان بتوجه به عدم تحقق وعده های داده شده وعملکرد نامطلوب توسط افرادی چون گودرزی و پ=ورمحمدی و فضلی و جنتی اولین رییس جوهوری خواهدبود که فقط یک دور رییس چمهورخواهدشد ودور بعد رای منفی خواهندگرفت
دیگه مشخص شده که اقای دایی سرمربی موفقی نیست .ایشان در تیم ملی کارهای با ارزشی در زمانی که توپ میزده کرده است .این دلیل براینکه سرمربی خوبی باشد نیست .بهتراست دیگران بیایند وحرفی داشته باشند .البته درخشان هم مانند دایی است .ولی اقای فرکی حرف برای گفتن دارد
عجب مصیبتی شده این پوشیدن شورت ورزشی ؟؟!!یکی نیست باین شورت ورزشی پوشهای شورت پاکن و شورت فروش بگوید مدیریت و فرهنگ مدیریت و سر پرستی در جهان علم و دانشگاه و درس و کتاب مخصوص بخود را دارد و دارند با هزاران استاد و پروفسور تعلیم میدهند تا در صدی از مدیران و اداره کنندگان سازمانها را هدایت کنند !!و چه خوب بود همین شورت ورزشی پوشهای پابه توپ و سنتی پس از سالیان متمادی یاد میگرفتند که مدیریتی را در جائی قبول کنند که چهار چوب قوانین مدیریت و هیئت مدیره را حد اقل یاد گرفته باشند ! اشخاصی مثل رحیمی که یک مدیر سفارشی نیمه دولتی با بودجه های هنگفت و بی حساب و کتاب بوده و اصولا در خانواده هم و بستگان توان مدیریت نداشته و باغث فرافکنی و اختلاف میگردیده و شده است . شم مدیرتش باو میگفت قبول نکن این پست را که اینجا پرسپولیس است !!
هر که پولش بیش ، زورش بیشتر. وقتی فقط به خاطر پولدار بودن میشی رئیس هیئت مدیره بزرگترین باشگاه ورزشی کشور در حالی که هیچ چیز از ورزش نمی دونی، ین چیزا یک امر عادی هست.
علی دایی مرده مرد نتایج ضعیف بیشتر مقصر بازیکنان هستن به. نظر من!!!!
رئیس جمهور مملکت بیاد برای سرمربی گری پرسپولیس تصمیم بگیره؟!!!!!!!!!!!!!! واقعا آمریکا در چه فکریه؟!
چی شداقای رحیمی دادت بلندشدمیدونی با این نتایج چقدر زجرکشیدن پرسپولیسیها توکه پولتومیگیری وخیالت راحته حالا که مواجبت میخوادقطع بشه هوار هوار راه انداختی بدبخت یک روزهم علی دایی که سنگشوبه سینه میزنی مثل دستمال پرتت میکنه دست وپا بزن
مديريت جديد بايد پس از مشورت با يك وكيل ماهر نسبت به بركناري قانوني دائي اقدام كند در غير اين صورت ايشان بسيار زرنگ هستند و دو برابر رقم قرار داد را مي گيرد
علي دايي حقوق خودش و برادرش و كه بالغ بر ٤ ميليارد تومان است همون اول فصل از رحيمي گرفت. چرا ؟ خدا ميدونه.
پس حالا خيالش راحته اگه بره به ريش همه ملت ميخنده. بايد با او نه به عنوان قهرمان ملي برخورد كرد بلكه به عنوان دز... ملي كه با بابك زنجاني هم دست بود ياد كرد. واي بر اين آدمها.
خدايا كشور و از دست اين آدمهاي به ظاهر نجيب نجات بده.
دایی حیف کرد خودشو قاطی حروم کاریها وسیاه کاری ها تیم پایتختی کرد....اس وپس دو مافیای ایران
خدا حافظ فوتبال دوقطبی ایران! خداحافظ پرسپولیس و استقلال!
تا زمانی که تیم هایی مثل سپاهان, فولاد و تراکتور هستن سرنوشت این دو تیم این خواهد بود.
آقایون چشم دیدن موفقیت این تیم هارو ندارن رو آوردن به بیار و ببر!
كسي كه با عابدزاده اونطور رفتار كرد بايد هم اينجور بركنار شه
با اوردن مربي استقلالي ابروي پرسپوليس رو برد
شما هم سنگ پرسپوليس رو به سينه نزن با لهجه اصفهاني و سابقه سپاهاني
عنوان قهرمان ملي هم جعل شده
بی لیاقت 2.5 میلیارد دادی 7بازی 8 امتیاز
دایی به آدربایجان وملت تورک خیانت کد باید منتظر رفتار بدتر از این ار طرف فارسها باسد
با تمام ارادتی که به اقای دایی دارم ایشان بازیکن بزرگی بوده ولیکن در مربی گری موفق نبوده وبسیار لجباز ومغروراست با این مبالغ هنگفت وبهترین بازیکنهای میلیاردی که در اختیار داره چه کارنامه ای داره امیدوارم بعد ازایشان یکی بیاد بدون حاشیه وغرور پرسپولیس رو جمع کنه ودل هوادرو شاد
آیا ایشان به عنوان یک مدیر ورزشی با سابقه واقعآ انتظار دارند رئیس جمهور کشور 77 میلیونی وقت خود را صرف موضوع کوچکی چون پرسپولیس کند؟وا اسفا از این نوع تفکر .
آیا می دانید چه کسی از شنیدن این اخبار بسیار خوشحال می شود ؟
بله ، دقیقا درست حدس زده اید ، آقای رفتگر !!!
چه میکنه این تراکتوووووووووووووووووووور
هدف بركناري دايي بود يا بهبود وضعيت تيم؟ نوع و زمان بركناري دايي ميگه اصلا هدف تيم نبوده، قبل از بازي با نفت مسجد سليمان ضعيف ترين تيم ليگ اونم به اين صورت، يا از دست دادن مهره هاي كليدي و هاشيه ها تو اين مدت به نظر مياد از اول برنامه ريزي شده بود و گرنه از ترس اينكه دايي داره تيمو جمع ميكنه سريع بركنارش كردن تا نتايج خوب نگرفته
اقای رحیمی از حرفهای شما تعجب کردم . متاسفم ....
قهرمان ملی .....
ریاست جمهوری......
اخه درخشان؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه قرار باشه دايي بره بايد مربي خارجي بيارن.الان هر مربي داخلي بياد نصف وقتشو بايد بذاره برا بيانيه و مصاحبه.درخشان كه بدترين گزينه است.عادتش اينه بره تيماي مشكل خورده چند هفته مي مونه بعد مي گه شرايط فراهم نبود بازيكنام كه من انتخاب نكردم پس مسووليت نمي پذيرم.يه پولي مي گيره مي ره.مثل شاهين بوشهر و ...
نحوه برکناری مربی تیم اشتباه بوده حالا هرکس که مربی باشه... اقای سیاسی بسیار مبتدیانه برخورد کرده ...اما انصافا دایی هم عملکرد خوبی نداشت .
آقای رحیمی میخواد رئیس جمهور را کوچک کنه یا داره خودش و سرمربی را بزرگ میکنه؟
آقا فعلا تصمیم گیر اصلی تیم داره از حقش استفاده میکنه که یک مربی بی ثمر را بفرسته خونه اش و تیم را نجات بده. شما اگر با هر کس مشکل پیدا کردی باید رئیس جمهور را بندازی جلو، مگر دوره معجزه هزاره سوم هست؟
دفعه بعد نوبت استقلاله که ببریم و امیر را حذف کنند باید این دو تیم ساخته دست رسانه از جامعه حذف شوند
تیم فعلی پرسپولیس به دلیل فقدان بازیکن بزرگ و وجود مریی عصبی که هرانتقادی را با عصبانیت وحمله جواب میدهد،شایسته بالای جدول نیست. بجای بازیکنان ،مربی تیم باید در اختیارروانپزشک ورزشی قرار بگیرد.اقای دایی سالهاست درفوتبال جنجال برانگیز است.به روش پرخاشگونه ایشان به داوران ومصاحبه های ایشان دقت کنید.تعویض ایشان بسیارصحیح بوده.اقای درخشان نیز3هفته طلایی دراختیاردارد.امیدوارم موفق باشند.
تیم فعلی پرسپولیس به دلیل فقدان بازیکن بزرگ و وجود مریی عصبی که هرانتقادی را با عصبانیت وحمله جواب میدهد،شایسته بالای جدول نیست. بجای بازیکنان ،مربی تیم باید در اختیارروانپزشک ورزشی قرار بگیرد.اقای دایی سالهاست درفوتبال جنجال برانگیز است.به روش پرخاشگونه ایشان به داوران ومصاحبه های ایشان دقت کنید.تعویض ایشان بسیارصحیح بوده.اقای درخشان نیز3هفته طلایی دراختیاردارد.امیدوارم موفق باشند.
واقعا متاسفم فردی چون سیاسی و افراد دیگه ای که برای پرسپویس تصمیم می گیرند یه کسی که نه اهل ورزش هست و فوتبال و نه مدیر کارآمد اومده برای تیمی که میلیون ها نفر طرفدار داره خود نمایی می کنه. هر دفعه که پرسپولیس نتیجه نمی گیره واقعا مریض می شم.تو را خدا دست از سر پرسپولیس بردارین آقای سیاسی هدفت چی هستش؟ پول داری؟ خب برو یه جای دیگه سرمایه گذاری کن.تو به شعور مردم توهین کردی.کشوری که قدمت چندین هزار ساله داره..
تیم وباشگاه را بزای نجاب از بحران در اختیار دانشگاه ایرانیان بگذارند
از اینکه در ورزش حرفه ای مربی ها تضمین ماندن ندارند درست . از اینکه قهرمان ملی بودن دال بر مربی خوب بودن نیست درست.اما حرکت آقای رحیمی بعنوان یک مدیر عامل ورزش و اهل درد ستودنی است .روش تعویض علی دایی دور از معرفت ورزشی بود. شیوه اصولی و قانونی نیز این روش را مقبول نمی داند .وزارت ورزش تمام زحمات و افتخارات علی دایی را به پول فردی که حتی در میدان ورزش یک نفس عمیق نکشید فروخت. از اینکه وزیر ورزشی می خواستیم حرف خود را پس گرفتیم. حق با پهلوان نوروزی بود .وای بر ما و ورزش این چنینی. ؟
جدا از موفقیت ایا عدم موفقیت دایی در پرسپولیس نحوه برکناری است که به بدترین شکل ممکن انجام شد ثبات در مدیریت عامل موفقیت دراز مدت خواهد بود اما ما در حال زندگی می کنیم ونتایج زود گذر مارا راضی می کند به قول چرچیل تغییر برای یک سیستم لازم است اما تا زماتیکه سیستم نداشته باشیم برای ما آفت است
درخشان که بازیگره!!!!!!!!!!!!
اقا بااین بازیکنان جوان علی دایی چیکارمی تونه بکنه وقتی بازیکنانی که روی انها حساب کرده بودندتوتیم هستند
به تیم پول ندادن که دایی رو زمین بزنن . دایی 2 تا جام برای پرسپولیس اورد . فقط دایی
علی پروین بهترین گزینه سرمربی گری پرسپولیس هست
فقط این میدونم پرسپولیس دارید نابود میکنید.اقای درخشان هم هیچ سابقه درخشانی توکارنامش ما ندیدیم خدا بداد پرسپولیس برسه.
هيچكس از پس ...تو فوتبال و خودرو سازان بر نمياد
هيچكس از پس ...تو فوتبال و خودرو سازان بر نمياد.هردو با اين وضع بايد تعطيل شوند
به امید دسته یکی شدن پرسپولیس و استقلال.
علی دایی
گل گفتی برادر
وقتى كه از بولدارها استفاده ميشه و احساسات جوانان ناديده گرفته ميشه همينه ، تو را بخدا احساسات جوانان را بيش از اين جريحه دار نكنيد ، من خودم از طرفداران سرسخت پرسپوليس بودم ، اما حالا برد و باختش بايم فرق نداره
بنظر بنده مشکل کل مسئولین سیاسی حکومت هستند که برای تبلیغات اتخاباتی وگرفتن رأی از هواداران پرسپولیس و اسبقلال اینهارا خصوصی نمیکنند اینهمه ضحبت از عدم دخالت سیاست و محرومیت میکنند اما بعکس رفتار میشود مسئولین فیفا هم که مشغول سر پوش گذاشتن دزدیهای خودشان میباشند
هفته هفتم هم تموم شد این آقا با دومیلیارد پول پرسپولیس رو تو رده نهم نگه داشت واقعا اگه ایشون خیلی پرسپولیسی بودبا توجه به بحران مالی تیم حداقل کمی از دستمزدش میگذشت
متاسفم از اینکه این فوتبال کلی بودجه رو بلعیده و هر روز هم بدتر میشه. آقای رحیمی اگه شما راست میگی چرا از رئیس جمهور درخواست نمیکنی که به وضع مناطق محروم رسیدگی کنه تا اینکه از ایشون بخوایی برای دایی که دو میلیارد تومن پول مردم فقیر و محروم رو به جیب زده وارد عمل شه!! متاسفم برای خودم
با سلام جناب رحیمی علی دایی در تیم به عنوان سر مربی است پس کمتر بگو قهرمان ملی که احترام او در جای دیگر می باشد ودر مورد عدم فوتبالی بودن جناب سیاسی با عرض معذرت به شما مربوط نیست شما هم نیامده اوضاع تیم را از این بدتر نکن و دایی الان باید با نبودنش به تیم خدمت کند
جمع کنید این فوتبال رو که همش حاشیه و فساد و سیاسی بازیه
نتیجه بد گرفته مسلما باید تعویض بشه اخه بنده خدا به رییس جمهور چه ربطی داره
من به عنوان یه تراکتوری اعلام می کنم دایی بواسطه حضور افرادی مثل پروین، کریمی، مایلی کهن، خوردبین و... هرگز در چرسپولیس موفق نخواهد شد،ئرخشان یه وسیله است برا کوچیک کردن دایی، وگرنه این شخص هیچ کارنامه درخشانی نداره، استاد دایی به خودت بیا تو اردبیل یه تیم بزنی مطمین باش راحت تر قهرمان میشی
أجازه بدهيد هر كارى از مجارى قانونى خودش دنبال بشود براى ماندن خودتان ياركشى نكنيد لطفا
آقای سیاسی باند احمدی نژاده
بی خیال فوتبال زنده باد بچه های تیم پر افتخار والیبال اگه این همه پول که میریزن توی این فوتبال به والیبال اختصاص بدن ما قهرمان بلامنازع جهان میشیم
به نظر من در بدو کار اقای دایی وقتیکه جلال حسینی وخلعتبری را نتونستند نگهدارند وتیمی که مشخص بود در اینده این بلا سرش میاد نباید می ماند حتی اگر مبلغ قراردادش دوبرابر بود ارزش برای خودش قائل نشد واین برخوردها طبیعی می تواند باشد ای کاش همشیه انسان برای ارزش ها ، ارزش قائل بود و اگر این چنین بود دنیا گلستان بود.
به جای اینکه رییس جمهور فکر و توانشو برای اقتصاد کشور بزاره، بیاد تو موضوع پرسپولیس دخالت کنه!!!!!!!!!!!! نمیدونم چی فکر میکنه این اقای رحیمی.
چه وضعیت افتضاحی شده این فوتبال ما ،، چقدر آشفته بازار شده و این نوع برکناری در هیچ جای جهان دیده نمی شود
علی دایی خوب نیست خوب باشه محترمانه برکنار کنید.......
حیف از فوتبالی های دهه 40 و 50 که امروز غم انگیز را می بینند
حیف علی دایی که تو فوتبال ایران داره کار میکنه، یه تار موش به صدتا از آقایونی که داعیه پرسپولیس هستن مبارزه
فقط اعدام
برکناری مدیر عامل رحیمی و دایی کار بسیار شایسته ای بوده و زودتر ازاینها باید انجام میشد تا آبروی خود وپرسپولیس را نبرند
این تیم رو مستقل کنید 100 درصد بخش خصوصی هر غلطی می خوان بکنن والا چه معنی داره پول بیت المال خرج 4 تا بچه بی سواد بشه. این پولها رو بدین دانشگاه تهران ، شریف ، امیرکبیر 4 تا مرکز تحقیقات مدرن بسازن سالی حداقل 100 میلیارد تومان به باد می دن که چی ، اصلا اینا تا قهرمانی اسیا باشه بخش خصوصی با پول شخصی هر چی دوست دارند اون موقع بریزن و بپاشن لعنت بر حسودش نه با پول ملت یه مشت ...بار بیارن
بابا فوتبال رو بیخیال بشین.بچسبین به والیبال.والیبال رو عشقه با اینهمه افتخارات جهانی.
دایی قهرمان مالی هست نه قهرمان ملی
حداقل دایی را برمیدارند یک آدم درست وحسابی بگارند آخه پرونده ایشان که روشنه تو شهرداری وپیکان وداماش
امثال آقای سیاسی دوره کوتاهی در این ورزش خواهند بود و زود هم خواهند رفت اما قهرمانان ملی همچون دایی که با عرق جبین و همت عالی، علی دایی شده اند در تاریخ این مملکت ثبت شده و هیچگاه هم فراموش نمیشوند
تورو خدا دست از سر پرسپولیس بردارید چند ساله این تیمو نابود کردید....اسطوره های پرسپولیس کجان که این اقایان باید هیات مدیره باشن؟........توروخدا این تیمو بیشتر از این خراب نکنین به قران بازیهاش عذابم میده این پرسپولیس طوفانی ما نیست
اینهمه پولی که این سالها تو پرسپولیس خرج شد رو اگه توی اسب دوانی خرج کرده بودیم الان صادر کننده اسب اصیل ایرانی بودیم
آفرییییین.من که تا عمر داشتم دارم دعوا می بیتم.همه به جون هم. وقت اضافی داریم که وایسیم تماشا!!!
اینا دعواهاشون ماله من و شماست...
انشاالله که تیم تعلیق میشه و دیگه علی دایی هم وساطت نکند تا یکبار هم که شده تکلیف وضعیت سیاست و ورزش ایران معلوم بشه
اقای رحیمی شما خودتون هم رفتنی هستید .لفظ قهرمان ملی کلامی است که به عنوان سپر از ان استفاده می کنید .از سالی که پای علی دایی به پیروزی باز شد آرامش از تیم رفت. تمام چهره های محبوب را از پیروزی راند وسعی در یکه تازی خویش می کرد
یک مطلب برای آقای درخشان :
جناب آقای درخشان با توجه به لزوم حفظ روحیه ورزشکاری در جامعه ورزشی کشور به شما پیشنهاد میکنم سرمربی شدن خودتان را منوط به جدائی کامل آقای دائی نمائید . در این صورت ضمن رعایت اصول جوانمردی و ایجاد یک رابطه مناسب با آقای دائی ، در دل هواداران خود نیز محبوبیت دوچندان پیدا خواهید کرد
والله دایی تو پرسپولیس هیچی نبوده ونیست اما صد برابر بهتر ومفیدتر ازحمیددرخشانه درخشان تیمپیکن رو از زندگی ساقط کرد.سیاسی اگه پول داشت یه مربی بهتر می آورد.
جناب آقای رحیمی شما میفرمایید چون آقای دایی پول داره باهاش خصومت می کنند خواهشا خودت به این حرفی که زدی خوب توجه کن بعد بعنوان یک مدیر عامل سکان پرسپولیس را بگیر دستت ضمنا من فکر میکنم آقای دایی نهایت سعی خودشو در فوتبال کرده حالا بهترین کار اینه مثل آقایون و لژیونر های دیگه خیلی آروم از فوتبال خداحافظی کنه و همیشه در این مملکت سربلند باقی بمونه خدا رحمت کنه ناصر حجازی را روحش شاد .
اقای دایی اینجا ایران است` //
2 و نیم میلیارد پر..........
اگه پول خودتونم بود این کارا رو باهاش میکردید؟!
اینا از اولش هم معلوم بود در پی اهداف خاص خودشون به این تیم اومدند ما اینقدر بدبخت شدیم که امیر رضا خادم باید واسه باشگاهی به این بزرگی تصمیم بگیره اینا دلسوخته باشگاه پرسپولیس نبودند تمام بازیکنان خوب فصل قبل رفتند به خاطر تصمیمات این آقای سیاسی که معلوم نیست از کجا اومده  
سلام عزیزان این مربی که داره میادتازه یه تیم رادسته دومی کرد آخه سایه علی دایی بیشتر از این آقایون حالیشه ...توراخداپرسپولیس را تخریب نکنید این آقا تخصصش یه چیز دیگه است ....وغیره
خوهشمندیم بچه مثبت های دشمن ورزش ، اظهار نظر نکنند .
اگر احزابی در کشور وجود داشتند و باشگاه های محبوب می توانستند مثل اروپا تأثیر گذار باشند ، آنوقت جواب قاطعی می گرفتید .
شما فقط به قدرت سیاسی جناحتون فکر می کنید . جناح ها می روند و لی تاریخ ورزش و وفوتبال ایران می ماند .
باسلام مديران پرسپوليس لازم است ياد بگيرند كه پاسخ گويي به هوادارن ومديريت هزينه جزو كار انهاست كه مديران قبلي به همين علت بركنار شده اند
چرا نباید رییس جمهور دخالت نکنه ؟ وزیرش گودرزی از وقتی اومده همه رشته هارو شلوغ کرده بهم ریخته در ضمن دایی اگه هم بد باشه تو این شرایط بهترین گزینه هشتش هر کی بیاد بدتر میشه
البته آقای علی دایی یک افتخار بزرگ برای ایران است و ایشان در مدتی که مربی پرسپولیس بوده دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی داشته که هیچ یک از مربیان دیگر حتی مربیان رنگ وارنگ خارجی نتوانستند . اگه دروغ میگم بگید.شاید مشکل از مافیای ورزش است که در همه جا رخنه کرده
بابا خسته کردین
بسه دیگه هزینه های میلیاردی با عملکرد ضعیف فوتبال ما به جای نمیرسه و خواهشا دوستان ریاست جمهوری و وزرای عزیزرو در این امور دخالت ندین اونا به حد کافی کار عقب مونده دارن.
طرز برخورد با اسطوره اینه؟
بریم کشورهای دیگه ببینیم چطور برای اسطوره ارزش قائل میشن.
واقعا مملکت ما اینقدر بدون مشکل است که رییس جمهور باید در این قصیه دخالت کنند. واقعا این توهین به شان رییس جمهور محترم نیست؟
چرا این روش برخورد با دایی (و نه همه قهرمانان ملی) درست نیست؟ مگر دایی با عابدزاده و کریمی و باقری بهتر از این عمل کرد؟ دایی حتی احترام استادش مایلی کهن را هم نگاه نداشت.
به نظر ميرسه شما طرفدار بركناري آقاي دايي هستين چون مطالب محدود افراد مخالف اقاي دايي رو منتشر ميكنيد. حق آقاي دايي نبود يك مدير غير ورزشي و بساز بفروش بياد اين رفتار رو بكنه . ايشان قهرمان ملي هستن و نام فوتبال ايران در جهان با نام ايشان گره خوره در بركناري اصول اخلاقي رعايت نشد
کار بسیار خوبی کردن که دایی را برکنار کردن کسی که تو یک زمینه عالیه قهرمانه همه دنیا هم براش احترام قایل میشه دلیل نمیشه تو زمینه های دیگه هم عالی باشه کما اینکه امتحانشو داده و معلوم شده اینکاره نیست
این آقای رحیمی اسمش مدیر تواناست؟ این اقا چشماش نمیبینه که در سراسر دنیا اون کسی که از لحاظ مالی تیم رو تامین میکنه در خصوص مربی تصمیم میگیره؟ مثلن اگر منچستر سیتی مربیش بشه استیون جرارد، اگر بره دسته دو ، باز هم صاحب منچستر حق نداره بر کنارش کنه چون قهرمان ملیه؟ واقعن استدلال های اقایون خنده داره و باعث تاسفه.این یکی که گفته رییس جمهور دخالت کنه دیگه آخرشه.بی لیاقتی و ناکارآمدی خودشون رو با چه داستان هایی پوشش میدن.آدم شاخ در میاره.
این نوع برکناری شبیه اقدامات رییس جمهور سابق هست. همه دوستان خاطرشان هست که وزیر امور خارجه دولت سابق را چگونه برکنار کردند
ایراد کار آنجاست که یک نفر مثل آقای سیاسی چون پول دارد و این کاره نیست و از روز اول علیه دایی فعالیت میکند و اجازه نداد دایی کارش را انجام دهد.تازه هنوز هفته هفتم است و اکثر تیمها دیر یا زود دچار حاشیه میشوند و جای جبران وجود دارد.
این نوع برکناری شبیه اقدامات رییس جمهور سابق هست. همه دوستان خاطرشان هست که وزیر امور خارجه دولت سابق را چگونه برکنار کردند
دلیلی نداره فکر کنیم چون علی دایی گلزن خوبیه؛ پس مربی خوبی هم میشه!
باز علی کریمی بود ، یه چیزی!
دوستان این رحیمی همان رحیمی معاون اول است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
زمانی پرسپولیس اقتدار و سروری داشت که تیمهای استانی و محبوب مثل فولاد ، سپاهان ، تراکتورسازی و ... وجود نداشته و همه بازیکنان بزرگ در این تیم و استقلال وجود داشتند و فوتبال ایران مخصوص تهران بود ولی آلان از مشهد مقدس گرفته تا خوزستان سربلند و اصفهونیهای سخت کوش و آذری های جوانمرد هم وجود دارند و ایران ما از یک قطبی ورزشی خارج شده و دیگر نباید همیشه انتظار قهرمانی از تیمهای تهرانی را داشت !! حتی اگر بازیکنان آرژانتینی و برزیلی را هم بیاورند!!
آقای رحیمی واقعا فکر می کنید رییس جمهور یک کشور باید در موضوع سرمربی یک تیم ورزشی مداخله کند ؟ خیلی متاسفم اینها نتیجه نوع مدیریت آقای احمدی نژاد است که جایگاه رییس جمهور را اینقدر پایین آورده ؟
اینا لیاقت علی دایی رو ندارن
امثال آقای رحیمی باید بدانند که زمان مدیریت و حیف و میل بیت المال تمام شده است. بخش خصوصی باید مدیریت فوتبال را قبول کند. خیلی جالب که روسای باشگاهای چون چلسی و امثالهم که افراد سرمایه دار هستند و در تولید ثروت کاملا موفق، افرادی مثل آقای رحیمی سرمایه دار بودن آقای سیاسی را عیب میدانند. آقای رحیمی شما چه گلی به سر ورزش این مملکت زدید؟ بجز اینکه از پول بیت المال شیر بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه درخشان تو کدوم تیم موفق بوده که حالا میخواد پرسپولیس رو متحول کنه؟؟؟
با کمال تاسف مطالب و کامنت ها را به صورت انتخابی و جهت دار منتشر میکنید.بررسی 350 نظر هنوز تموم نشده است یا نمیخواهید منتشر کنید . اگر قرار بر بررسی است باید از نظر محتوا بررسی شود که مطلب غیر اخلاقی نباشد تو نظرات نه اینکه اعمال نظر کنید و از چیزایی که خوشتان نمیاد منتشر نکنید. زنده باد علی دایی ، فوتبال باید دست فوتبالیست باشد نه دلال
ما هروقت میبریم دایی بهترینه هر وقت میباشیم بدترین این فرهنگ کهن ماست آخر شما که میگوید مربی خوبی نیست نمیبیند پشت پرده برای خراب کردن دایی چه کارها نکردند چند بازیکن کلیدی فصل قبل را نگه نداشتند مگر میتوان به این زودی هماهنگ شد متاسفانه فقط راحت حرف میزنیم دایی سلطان فوتبال ایران درود به شرف اش
یعنی ریس جمهور این قدر بی کاره و کشور مشکلات نداره بیاد در این موضوع دخالت کنه یا اقایان خودشون بزرگ میدانند با این فکرش باید بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
شادن یه عده ای،جناب جای شما اونجا نیست.
یعنی چی رییس جمهور بیاد علی دایی :) برگردونه؟؟؟ خنده دار نیست؟؟؟
باید چقدر رئیس حمهور یک کشوری خیلی بیکار باشد که در تصمیمات سطح بسیار پایین تعویض یک مربی باشگاهی (نسبت به مسائل کلان مملکتی) هم نطر بدهد
دایی تو پانصدروز چی کار کرد مربیگری بلدنیست باید قبول کرد دایی نمیتونهمربی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
دعوا بر سر پول است وشهرت، مردم هم تماشاچی ،
مطمنم شما از مردانگي و غيرت ازشرف و ازادگي دايي هيچ نميدانيد
وقتی سیاست برای ورزش تصمیم بگیرد و عده ای برای کسب شهرت یکشبه، سر از ورزش، آنهم رئیس هیئت مدیره دربیاورند، نتیجه این است که آقای سیاسی که نمیداند فوتبال راروی چمن بازی میکنند یاروی تشک!!! مربی می آورد!!! هر چیزی باید از راه درستش انجام بشه. آقای دائی را برکنار کنید ولی از راهش؛ نه اینکه در حد شعورتان با سرمایه های ملی برخورد کنید.چه دائی ،چه درخشان و چه پروین. آقای سیاسی گند زدی
حیف دایی حقش نبود
درخشان چند تیم را به دسته 2 فرستاده پرسپولیس هم روش
اینکه بگوییم با یک قهرمان اینطور نباید برخورد شود درست . ولی چه کسی به آقای رحیمی این اجازه را داده که آقای دایی را قهرمان خطاب کنه. معیار و شاخص های قهرمان چیست که آقای رحیمی آنرا در وجود دایی کشف کرده و اصولاً ما حق نداریم در قبال افکار عمومی ترجیح شخصی را بر هر چیزی مقدم شماریم .
اما انصافاً شیوره برکناری علی دایی نه اخلاقی است نه قانونی . چرا یک شخص بواسطه رانت پولی یا رانت اطلاعاتی یا رانت جایگاهی توام با احساس قدرت باید بخودش اجازه چنین دخالتی و آن هم بدین کیفیت را داشته باشد. پس این حق ماست که فیفا در مورد فوتبال ما ورود پیدا کند و..... ونهایتاً آقای دایی باید قبول کند تیمش خوب نتیجه نگرفته و باید پاسخگو و مسئول باشد. در این بین کاری هم به هزینه ها و دریافت پول و یا کیفیت بستن قراردا دهای مالی بازیکنان و مربیان هم نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امان از گودرزی و خادم
سلام چرا یک بجابجایی ساده را این قدر بزرگ میکنید . این هم مثل بقیه باجابجایی متداول در بین باشگاه ها است .
این همه تیمهای شهرستانی سر مربی عوض میکنند از بی پولی مینالند وصداشون هم در نمیاد وکسی به کسی نیست و جنجال به پا نمیکنند اینقدر این دو تیم پایتخت نشین رو لوس نکنید والله باید به خاطر پولهای مفتی که به این دو تیم واطرافیونشون میدهید در آخرت و در برابر مردم مسئول هستین اینقدر مردم هستند که محتاج نان شب هستند اونوقت برین به این آقایان میلیاردی پول بدهید آقای دایی اگر دلسوز این مملکت بودند پولهای میلیاردی نمیگرفتند وبه کر بچه هایی بودند که فردا اول مهر ومدارس است هیچگونه لوازم برای مدرسه رفتن ندارند مگه اینها چیکار واسه این مملک میکنند وهر روز دستمزشونو با خارج میسنجند بابا ما داریم تو ایران زندگی میکنیم
آقای محترم مارادونا هم بازیکن خوبی بود ولی مربی خوبی نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
با تمام احترامی که بعنوان یک اسطوره ملی برای آقای دایی قائلم ولیکن نسبت به مهارت ایشان در سرمربیگری تیمی مانند پرسپولیس کاملا انتقاد دارم.
حاكم مطلق از آن پولدار هاست و حرفه اي و غير حرفه اي يا سواد و بيسواد در ايران معني ندارد - اينجا همه چي درهمه ؟؟؟؟؟؟؟
والله حیا هم خوب چیزیه . این ها از بس شکم پر دارند نمی دانند گرسنه بودن بی پولی بیکار یعنی چه . جمع کنید فوتبال را .به درد بینوایان برسید .
متاسفم برای همه کامنتهایی که قضاوت نادرست در مورد شهریار فوتبال جهان نوشتین . علی دایی بزرگتر از امثال کارلوس کی روش و کرانچار است تو رو خدا شهریار را با مربیان داخلی قیاس نکنید این قیاس نا ثواب است . علی دایی قربانی سیاست غیر فوتبالی ها و حسادت فوتبالی های نالایق شد .
به نظر من آقای دایی حقش بود چون تیم خوبی درست نکرد باید میرفت ولی نه آقای درخشان بیاد جاش ولله این دانشش ازدایی بیشتر نیست حداقل دایی برای بازیکن یک شخصیت کاریزماتیک هست ولی درخشان چی؟بعدش مشکل مملکت ما ضعف مدیریت هست مخصوصأ در ورزش به نظر من آقای رحیمی در مدیریت وسابقه از وزیر ورزش هم سرتر هست حتی آقای دایی کمتر از کسانی که این تصمیمها رابراش میگیرن نیست اینه ظلمه به خدا بنده خدا چون پول داره وآشنا داره بیاد برای مدیران باسابقه عالی مثل رحیمی وحتی علی دایی تصمیم بگیره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
سلطان علی پروینو به تیمش برگردونید
چرا وقتي اقاي رحيمي را ازتيم سپاهان بركناركردند اين حرفها نبود اقادر فوتبال امروزدنيا هيئت مديره ميتواند مدير عامل را كه خود انتخاب نموده بركناركند وهمچنين سرمربي تيم را .اين همه جاروجنجال معني ندارد ورئيس جمهور بيكار نيست كه خودرا درگير فوتبال باشگاهي كند ودرشان ايشان نيست .اقاي رحيمي نيز بهتر است اين همه وااماما وامصيبتا راه نيندازد .فوتبال حرفه اي همين است وبس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درود بر علی دایی.علی دایی حق است و حق با علی دایی.ظلم هیچ وقت پایدار نمیمونه.
با با اصلاح طلبان سیاسی کار می کنن اقای سیاسی و پوستی از دوستان کرباسچی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
وا اسفا از این نوع تفکر .
ساده ترین اقدامات مدیریتی در ایران ما تبدیل به بزرگترین ناهنجاری میشود
واضحه که دلیلی به جز مدیر نبودن افرادی که در راس هستند نداره
آقای درخشان شما چرا تن دادی به این کار ؟
درود بر شرف دائی و رحیمی
هر دونه اشک دائی در روز آخرین تمرین
بسیار سنگین تمام خواهد شد برای آقای سیاسی پولدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اخه بازیگر سریال طنزو چه به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس
بركناري دايي مشكوك است واصلاربطي به شكستها ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کلک پرسپولیسیو کندن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار