بازدید 9075

گلدیران:سقف ماشین لباسشویی تعویض می گردد

کد خبر: ۴۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 10 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
اينجانب سال گذشته چند دستگاه لوازم برقي از نمايندگي شركت ال جي (جهزيه دخترم)تهيه نمودم هنگام نصب لباسشويي توسط تنكسين نمايندگي ، متوجه شكستگي روي لباسشويي مي شود وقول داد كه ظرف چند روز اقدام به تعويض اين قطعه نمايد ولی تاكنون كه بمدت يكسال از تاريخ نصب ميگذرد علي رغم پيگيري هاي اينجانب هنوز اقدامي صورت نگرفته ورسيدگي نشده است خواهشمندم از اين طريق شكايت اينجانب را به مسئولين مربوط منعكس نماييد شايد جهت رفع مشكل ما اقدام نمايند با تشكر از شما كه وسيله رفع مشكلات مردم مي باشيد تاريخ خريد23/05/92  شماره فاكتور(١٢٧) لباسشويي WM382NT مبلغ ٢٣،١٢٠٠٠٠ريال شماره پيگيری84733که پاسخگو نبودندتاكنون اقدامي نكرده اند.

پاسخ:
با سلام  و احترام
ضمن تقدیر از مسولین محترم سایت تابناک که رسالت احقاق حقوق هموطنان را  در فضای مجازی سرلوحه اقدامات خود قرارداده اند .  
با توجه به پیگیری های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مشتری تا به امروز مستقیما با تکنسین در ارتباط بوده است و از کانال شرکت اقدام ننموده است ولی در راستای ماموریت شرکت مشتریان گلدیران که مشتری مداری می باشد در اسرع وقت با مشتری پیگیری گردید تا سقف ماشین لباسشویی به مدل WM-382NT  و سریال 302KWZH0B989  به صورت گارانتی تعویض گردد.

باتشکر
روابط عمومی گلدیران(ال جی)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار