بازدید 3647

مارین چیلیچ فاتح تنیس آزاد آمریکا شد

مارین چیلیچ با برتری قاطع برابر تنیسور ژاپنی فاتح آخرین گرنداسلم سال شد.
کد خبر: ۴۳۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ 09 September 2014
مارین چیلیچ با برتری قاطع برابر تنیسور ژاپنی فاتح آخرین گرنداسلم سال شد.

به گزارش ایسنا، مارین چیلیچ کروات توانست در دیدار نهایی تنیس آزاد آمریکا با ارائه عملکردی بی نقص و حساب شده حریف آسیایی خودش را در 3 ست پیاپی و با نتایج مشابه 6-3 از پیش رو بردارد.

در حالی که خیلی ها پیش‌بینی می‌کردند روجر فدرر و نوواک جوکوویچ فینال این دوره از رقابت‌ها را برگزار کنند، نیمه نهایی عجیب این دوره با نتایج شگفت‌انگیزی رقم خورد تا مارین چیلیچ و کی نیشیکوری راهی دیدار نهایی این رقابت ها شوند.

این تنیسور کروات پس از فتح تنیس آزاد امریکا گفت: مدت های خیلی زیادی برای رسیدن به چنین لحظه ای سخت تمرین کرده بودم. خیلی خوشحالم که توانستم بهترین بازی تنیس خود را در دیدار های پایانی انجام دهم. این قهرمانی معنای زیادی برای من، مربیانم، خانواده ام و دوستانم دارد.

نیشیکوری ژاپنی نیز که با حذف شگفت انگیز واورینکا و جوکوویچ شگفتی ساز این دوره از رقابت ها محسوب می شد، پس از قبول شکست و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها گفت: امروز نتوانستم تنیس خودم را ارائه کنم. به مارین تبریک می گویم او فوق العاده ظاهر شد. از تمام مربیان، دوستان و خانواده ام تشکر می کنم و در عین حال از این نتیجه متاسف هستم..

به این ترتیب چیلیچ کروات توانست نام خودش را به عنوان قهرمان آخرین گرنداسلم سال 2014 معرفی کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر