بازدید 3282

برنامه عملیاتی برای بهبود اشتغال وجود ندارد

کد خبر: ۴۳۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 09 September 2014

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: آمار بیکاری در کشور رو به افزایش است و با روند فعلی این آمار در سال‌های آینده بسیار نگران‌کننده خواهد بود.

محسن صرامی فروشانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمار منتشر شده توسط صندوق بین‌المللی پول در مورد وضع اشتغال در ایران، گفت: کشور ما به لحاظ جغرافیایی، نیروی انسانی، منابع طبیعی و اقلیم متنوع و چهار فصل شرایط بسیار مطلوبی برای ایجاد شغل دارد اما با همه این امتیازات شانزدهمین کشور دنیا به لحاظ بیکاری بسیار نگران‌کننده و تاسف‌بار است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست‌های کلان بخصوص در بخش مالیاتی ترمز جدی در مسیر ایجاد سرمایه‌گذاری، توسعه اقتصادی و اشتغال است و متاسفانه مسئولین اجرایی هیچ برنامه‌ جدی و عملیاتی را برای بهبود این وضع ندارند و صرفا آمارهای بدون پشتوانه اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر از همه نمایندگان سوال شود متفق‌القول خواهند گفت که معضل اشتغال مهم‌ترین مشکل مردم در شهرهای مختلف است که متاسفانه مجلس و دولت نیز هیچ برنامه عملیاتی برای بهبود آن ندارند و فقط آمارهای نادرست منتشر می‌کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادامه روند فعلی کشور را به لحاظ بیکاری با یک بحران جدی مواجه می‌کند که مشکلات اجتماعی و فرهنگی را به همراه خواهد داشت و وظیفه دولت، مجلس و یک یک سرمایه‌گذاران و آنان که در عرصه اشتغال فعالند این است که از همین امروز به طور علنی وضع اشتغال کشور را به سمت افزایش شغل پایدار پیش ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی