بازدید 4023

پیام تشکر مخاطب تابناک از سرویس بابینندگان

کد خبر: ۴۳۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ 07 September 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

مشکل:

با سلام
من مشترک تلفن ثابت مرکز مخابرات تندگویان هستم برای گرفتن اینترنت از مرکز مذکور مشکل دارم و پس مراجعات مکرر اعلام داشتند خط شما پی سی ام هست و شما میبایست با یک خط مسی همسایه های خود عوض کنید و اصلا راهنمایی درستی نمیکنند.مثلا خودشان با مشترکی که سیم مسی دارد و نیازی به ای دی اس ال ندارد تعویض کنند که فکر کنم کار بسیار سختی باشد ولی متاسفانه اصلا به خودشون زحمت نمیدن و به راحتی ارباب روجوع رو از سرشون باز میکنند یا روش دیگر تجهیز سیستم پی سی ام به دیتا اینترنت که فکر کنم پر هزینه باشد.علی الایحال بنده نمیتوانم مشکلم را جای دیگه ای بیان کنم و به شما امان آوردم و امیدوارم ترتیب اثر داده شود.
و من الله توفیق

پیام تشکر:

با سلام و دورود
از این طریق میخواهم از زحمات و پیگیری های سایت وزین تابناک تشکر کنم به حمدالله مشکل دریافت اینترنت من با فراز و نشیب های فراوان حل گردید که آن هم به لطف پیگری دست اندرکاران محترم سایت تابناک تحقق پیدا کرد.
و من الله توفیق
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر