بازدید 13747
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

کد خبر: ۴۳۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷ 05 September 2014
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی سومین شکست این فصل خود را متحمل شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت که  بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید. سرخپوشان تبریزی با این برد 16 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد تا در فاصله دو امتیازی استقلال صدرنشین قرار بگیرد.

در دقیقه 15 خطرناک‌ترین موقعیت بازی رقم خورد و محمد عباس‌زاده در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد که حامد لک توپ او رامهار کرد.

 

بازی دو تیم تا دقیقه 25 سرد و کسل کننده و خواب آور دنبال شد و توپ بیشتر در میانه زمین جریان داشت و مدام بازیکنان دو تیم به دلیل مصدومیت به زمین می‌افتادند.

 

بعد از این دقیقه بازی کمی بهتر شد و در دقیقه  38 پرتاب بلند اوت در داخل محوطه جریمه به محسن بنگر رسید که او با یک ضربه سر دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

نیمه دوم اما بازی سرعتی و زیبا آغاز شد.

در دقیقه 47 محسن دلیر با سوشا مکانی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه‌بان پرسپولیس ضربه مهاجم تراکتورسازی را مهار کرد.

در دقیقه 50 ضربه سر عباس‌زاده را حامد لک مهار کرد و توپ برگشتی را هم حقیقی با بی‌دقتی به بالای دروازه تراکتوسازی زد.

در دقیقه 53 حامد لک در حالیکه از دروازه‌اش بیرون آمده بود بیرون از محوطه جریمه توپ را از مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس گرفت در این صحنه علی دایی به شدت به داور اعتراض کرد و معتقد بود داور باید خطای دروازه‌بان تیم تراکتورسازی را اعلام می‌کرده است.

در دقیقه 64 امید عالیشاه در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار گرفت اما ضربه سر او را دروازه‌بان تراکتورسازی مهار کرد.

در دقیقه 68 مهدی طارمی هم با دروازه‌بان تراکتورسازی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما لک ضربه او را هم مهار کرد.

در دقیقه 69 با یک گل به خودی بازی مساوی شد و سانتر ارسالی سامان نریمان جهان روی دروازه پرسپولیس محسن بنگر به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد تا او هر دو گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 75 کرنر ارسالی پرسپولیس روی دروازه تراکتورسازی را اومانیا با ضربه سر زد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

در دقیقه 84 شوت افشین اسماعیل‌زاده از درون محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه‌‌ تراکتورسازی برخورد کرد تا آه از نهاد پرسپولیسی‌ها بلند شود.

در دقیقه 86 پاس عمقی نریمان جهان در محوطه جریمه به ادینهو رسید تا شوت او درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد و سرخپوشان تبریزی از پرسپولیس پیش بیفتند.

در دقیقه 90+2 سامان نریمان جهان با یک شوت گل سوم تراکتورسازی را به زیبایی به ثمر رساند و بعد از عبور از دو مدافع با یک شوت سومین گل سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

در دقیقه 90+4 ضربه کاشته حمید علی عسگر از روی دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

احمد صالحی داور مسابقه به خالد شفیعی، محسن دلیر و مهدی کیانی از تراکتورسازی و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این شکست خانگی 8 امتیازی باقی ماند. این سومین باخت پرسپولیس در این فصل است.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانیا، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی ، احمد نورالهی، امید عالیشاه( از دقیقه 71 حمید علی‌عسگر)، محمد نوری( از دقیقه 67 افشین اسماعیل‌زاده)، مهدی طارمی، محمد عباس‌زاده

سرمربی: علی دایی

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، خالد شفیعی، حبیب گردانی، احمد آل نعمه( از دقیقه 46 میرهانی هاشمی)، محمد ایران پوریان، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر و ادینهو

سرمربی: رسول خطیبی

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930614000686#sthash.FXouc1cd.dpuf
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان