بازدید 7299

استخدام 8000 ناظر گندم تا پایان اسفند

کد خبر: ۴۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴ 05 September 2014

وزیر جهاد کشاورزی گفت: معاونت راهبردی ریاست جمهوری جلسه مشترکی با معاونت توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار کرده که طبق آخرین مصوبه این جلسه تا پایان اسفند ماه 8 هزار نفر به عنوان ناظر گندم مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش مهر، محمود حجتی بعد از ظهر جمعه در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید با توجه به نیاز کشور، تولید کشور و میزان نیازهای مطرح کشور واردات محصولات کشاورزی بر اساس نیاز و توازن صورت گیرد و در زمانی که هنگام برداشت محصولات کشور خودمان است از ورود این محصولات جلوگیری کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در مراحل آخر استخدام ناظرین گندم به سر می بریم، گفت: آنچه که در زمینه استخدام ناظرین گندم به وزارت جهاد کشاورزی مربوط است تمام شده و در مراحل آخر گزینش این ناظرین به سر می بریم و به دنبال ابلاغ حکم این افراد هستیم.

حجتی بیان کرد: اکنون از 8 هزار ناظر گندم تعداد 3 هزار نفر کار خود را شروع کرده اند که عملیاتی شدن این موضوع در ابتدا به معاونت اجرایی ریاست جمهور و پس از آن به استان ها مرتبط می شود که به یاری خداوند دیگر افرادی که منتظر استخدام به عنوان ناظرین گندم هستند با تامین اعتبارات لازم به عنوان ناظرین گندم در کشور مشغول به کار خواهند شد.

وی بیان کرد: تا آنجایی که در جریان استخدام ناظرین گندم قرار دارم معاونت راهبردی ریاست جمهوری جلسه مشترکی با معاونت توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار کرده که طبق آخرین مصوبه این جلسه تا پایان اسفندماه تمامی این 8 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان ایکه واردات گوشت قرمز یکی از نیازهای جامعه است، گفت: در سال 1393 تراز گوشت کشور اگر مثبت نباشد منفی نیست و به این علت که ما اکنون یکی از صادرکنندگان برتر گوشت در سطح خاورمیانه قرار داریم باز هم با این وجود نیازمند واردات گوشت از کشورهای منطقه و خاورمیانه هستیم.

حجتی بیان کرد: ما از نظر واردات و صادرات گوشت یکی از برترین های منطقه هستیم و در سطح کشور از میزان 100 درصدری مصرف گوشت، 95 درصد در کشور تولید و 5 درصد از منابع خارجی تامین می شود که این مقدار از واردات یکی از الزام های کشور است و طبیعی است.

وی با بیان اینکه هدف از سفر به استان خراسان رضوی رفع مشکلات کشاورزان و دامداران است، گفت: علت اینکه به استان خراسان رضوی سفر داشته ام در ابتدای امر به علت رفع مشکلات کشاورزان و دامداران و دیدار با مسئولان، نمایندگان و همچنین اطلاع از وضعیت دستگاه های دولتی و علت دوم سفر به استان خراسان رضوی سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان رضوی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان