بازدید 4735

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۳۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 05 September 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
احتراما به اطلاع می رساند بانک ملت بر خلاف جریان رایج در سایر بانک ها که تراکنش های مشتریان را از طریق پیامک به اطلاع مشتریان می رساند، حاضر به انجام این امربه صورت کامل نیست و صرفا تراکنش منجر به برداشت را از طریق پیامک اطلاع رسانی می کند و سایر تراکنش ها مانند واریز را منوط به ثبت نام قبلی در شعبه و پرداخت هزینه های آن کرده است! در واقع این بانک اطلاع رسانی به مشتریی که پولش را در آن بانک سپرده است را وظیفه خود نمی داند و معتقد است مشتری برای اینکه از تراکنش خود مطلع شود باید هزینه بپردازد. این موضوع را بنده از طریق بانک مرکزی نیز پیگیری کردم و ظاهرا بانک ملت در جواب بانک مرکزی با قلدری اعلام کرده است ما مجبور به انجام این کار نیستیم. عین جواب بانک ملت را برای شما ضمیمه کرده ام. اینجانب بسیار متاسفم که این بانک  در قبال پولی که مردم به ودیعه نزد آن قرار می دهند، حتی خدماتی در حد سایر بانک ها ارائه نمی کند. خدمات فراتر پیشکش. از مسئولین سایت تابناک خواهشمندم به نحو مقتضی این موضوع را رسانه ای کنند تا مردم به تفاوت بین بانک ها پی ببرند و بفهمند که برخی بانک ها مانند بانک ملت با گرو کشی از وظیفه ابتدایی خود و اخذ هزینه ناچیز از هر مشتری چه درآمد کلانی برای خود کسب می کنند.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 128/ت مورخ93/05/13جنابعالی درخصوص شکوائیه مخاطب محترم به اطلاع می رساند،هیچ گونه ابلاغیه ای درخصوص ارسال تراکنش های بانکی(واریز وبرداشت) ازطریق پیامک ازسوی این بانک به بانک ملت اعلام نشده است.
باتوجه به سیاستگذاری درعرصه رقابتی،درحال حاضر اطلاع رسانی به مشتریان از طریق پیامک،صرفا مخصوص اعلام تراکنش های برداشت از حساب الزامی می باشدواین خدمت نیز توسط بانک ملت به صورت رایگان ارائه می گردد.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری          فریبا رستم پور
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان