بازدید 5186

تهرانگردی مسجد جامعی متوقف نمی شود

با وجود تغییر ریاست شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی از ادامه تهرانگردی خود در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 03 September 2014
با وجود تغییر ریاست شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی از ادامه تهرانگردی خود در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز گذشته براساس رای گیری انتخاب هیات رییسه سال دوم دوره چهارم که در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، احمد مسجد جامعی ریاست شورا را پس از یکسال به مهدی چمران واگذار کرد.

این جلسه که با تب و تاب زیادی از حدس و گمان درباره عدم حضور برخی اعضا شروع شده بود با حضور کامل 31 عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد که در پایان مهدی چمران با 18 رای ریاست شورا را به عهده گرفت.

طی روزهای گذشته قبل از برگزاری انتخابات بحث های مختلفی در خصوص تهرانگردی مسجد جامعی به میان آمد که در صورت واگذاری کرسی ریاست آیا این برنامه تدوام خواهد داشت یا خیر؟

سخنان دیگر این بود که شاید این برنامه با حضور مهدی چمران به عنوان ریاست جدید شورا ادامه پیدا کند یا به طور کامل از سوی هر دو کاندید ریاست رها شود.

و این در حالی است که عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور این هفته خود در منطقه 18 به تمامی حدس و گمان ها پایان خواهد داد.

احمد مسجد جامعی با اعلام این خبر که تهرانگردی مانند گذشته با حضور ایشان ادامه خواهد یافت گفت: این برنامه قائم به شهرداری یا بودجه شورا نیست به همین دلیل مانعی برای گشت و گذار در سطح شهر تهران وجود ندارد.

وی ادامه داد: تهرانگردی یک برنامه مردمی است که در آن در کنار دیدار با مردم از اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این برنامه مشکلات مردم بررسی می شود، تاکید کرد: دیدار با مردم و حضور در میان آنها حق تمامی نمایندگان حاضر در شورای اسلامی شهر تهران است.

وی افزود: اعضای شورا با حضور در ملاقات های مردمی شهرداری ها از مشکلات مردم با خبر می شوند و من با حضور در میان مردم شهر از مشکلات آنان آگاه می شوم.

مسجد جامعی با تاکید بر اینکه این حق اعضای شوراست، اظهار کرد: برنامه تهرانگردی یک مدل ابتکاری است برای با مردم بودن که فکر نمی کنم برای آن نیازی به ریاست شورا داشته باشم.

برنامه تهرانگردی که از یکسال پیش و از زمان بر عهده گرفتن ریاست شورای اسلامی شهر تهران از سوی احمد مسجد جامعی آغاز شده بود در آستانه یکسالگی با وجود واگذاری ریاست به دیگری این هفته با حضور در منطقه 18 شهر تهران ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها